Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

Vasara un dūmi -

Jan. 9th, 2020 08:34 pm

Dažu interesējošu rakstu dēļ pēc ilgāka pārtraukuma nolēmu dot kārtējo iespēju "Rīgas Laikam". Rakstiem nebija ne vainas, paspēju pat nopriecāties, ka attiecīgās propagandas īpatsvars samazinājies, bet tad uzšķīru bijušā ždanokieša Alekseja Dimitrova patronāli augstprātīgo sleju. Interesanti, kurā brīdī kļuva par normu iekļaujošajos "liberālu" mediju autoru kolektīvos integrēt Krievijas naratīva uztiepējus.
Skat. arī nesen vājā inscenējumā izspēlēto Re:Baltica sāgu, kurā attiecīgais Krievijas žunālistikas papildspēks bija savlaicīgi apgādāts pat ar ilustrētu "disidenta" portfolio.

36 comments - Leave a commentPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

From:[info]pikaczu
Date:January 9th, 2020 - 10:52 pm
(Link)
Speelee uz naakamo resetu, kas ar REiropu jau notiek.
From:[info]heda
Date:January 9th, 2020 - 11:00 pm
(Link)
Jā :(
Diemžēl jau sen neticu, ka dabiskā ceļā iepējams tik pie tik izkoptas vientiesības.
From:[info]krii
Date:January 9th, 2020 - 11:46 pm
(Link)
nabaga RL.:(
Manā burbulī viņus no panckām lamā ārā par ultrakonservatīvismu, labējumu un patriarhālismu, te savukārt kāds detektējis Kremļa aģentus (tie droši vien tup Tīronam skapī, zilbaltsarkanus karodziņus vicinādami), citur brēc par antisemītismu, vēl citur - par cionismu; gan jau kāds arī nepareizu nostāju vai nostājas trūkumu klimata un velosipēdu jautājumos ir pamanījis.

Aiziešu rīt uz baznīcu, iedegšu svecīti, lai vecajiem draiskuļiem laba veselība un visi šitstormi iet pāri.
From:[info]heda
Date:January 9th, 2020 - 11:54 pm
(Link)
Nu ja ždanokieši nav kremļa aģenti, tad tādu laikam nav vispār, viss tikai pasakas, lai nomelnotu jaukos, miermīlīgos kaimiņus.
From:[info]brr
Date:January 10th, 2020 - 10:10 am
(Link)
Nudien, interesanti. Saskatīt RL kopējās ideju vadlīnijās Kremļa naratīva izplatīšanu, prasa tomēr visai spēcīgu predispozīciju tā ieraudzīšanai.
From:[info]heda
Date:January 10th, 2020 - 12:25 pm
(Link)
Kurš te raksta par vadlīnjām?
Kāds ir tavs viedoklis par to, kāpēc kremlinu viedoklis tiek tur publicēts?
From:[info]brr
Date:January 10th, 2020 - 12:34 pm
(Link)
Neesmu vēl jaunāko atšķīris.
Varbūt teksts labs, varbūt vēl piedevām netieši labi atsedz kremļa stāsta struktūru lasītpratēju acīs. Varbūt kas cits.
Nedēļas izskaņā uzmetīšu noteikti aci.
From:[info]heda
Date:January 10th, 2020 - 01:09 pm
(Link)
Tā nav jaunākā, bet decembra. Ticu, ka arī ždanoka un pliners spēj uzrakstīt ok rakstu, bet vai tas ir jāpublicē liberālos medijos? Kremliniem taču pietiek savu platformu, kur pūst sarkano miglu.
From:[info]brr
Date:January 10th, 2020 - 05:51 pm
(Link)
To var arī uztvert kā vienkāršu intelektuālu izklaidi.
Kas arī ir RL.
From:[info]heda
Date:January 10th, 2020 - 05:57 pm
(Link)
Ok
Un Re:Baltica - arī intelektuāli izklaidējas?
From:[info]brr
Date:January 10th, 2020 - 08:13 pm
(Link)
Nemācēšu komentēt. Re:B aktivitātēm neesmu nekad īpaši sekojis un pēdējos notikumu arī pa ausu galam vien dzirdējis.
From:[info]barbala
Date:January 10th, 2020 - 10:46 am
(Link)
Piesardzīgiem un filtrējošiem jābūt, bet vai šis tomēr nav biš pārspīlējums?
From:[info]heda
Date:January 10th, 2020 - 12:29 pm
(Link)
Kāds ir tavs viedoklis par to, kāpēc tas tiek publicēts?
From:[info]gnidrologs
Date:January 10th, 2020 - 07:09 pm
(Link)
Skatoties uz liberāļu komentiem. Kremlini ir tikai tie, kurus liberālie mediji par tādiem pasludinājuši. Piemēŗam Tramps lol. (((Ždanokieši))) ninče nepieskarama ģilde. Tikai ļauni naciķi pret viņiem tur ļaunu prātu.
From:[info]krii
Date:January 10th, 2020 - 08:12 pm
(Link)
Ja es RL izlasītu Trampa vai Orbana rakstu, man neienāktu prātā skraidīt apkārt ar trauksmes saucieniem uz lūpām, drīzāk - pasmaidīt.
Tiešām cilvēki neredz nekādus citus kontekstus ārpus savām triviāli racionalizētajām melnbaltajām shēmām?
From:[info]heda
Date:January 10th, 2020 - 08:54 pm
(Link)
Koments pavisam netēmā, ne ASV, ne Ungārija nav okupējušas ne Latviju, ne Ukrainu.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 10:48 am
(Link)
Tā bija atbilde uz komentu, kurā viena no šīm personām tika piesaukta.

Es saprotu, ka Tev ir viena ass (Ok, dažas asis), kuras sašķeļ pasauli binārajās opozīcijās. Saprotu tieksmi šo pašu skatījumu projicēt uz pilnīgi visiem apkārtējiem. Tā dara daudzi cilvēki, nekādi to nereflektējot.

Un miskomunikācija iestājas situācijās, kad citiem šīs asis neko nenozīmē, vai ir pilnīgi sekundāras. Piemēram, kāds publicē asenizatora dienasgrāmatu (tāpec, ka reti apspriesta profesija), absolūti nemotivējoties no tā, ka šia konkrētais asenizators ir arī gejs un vegāns. Diezgan prognozējami, ka tūdaļ saceļas milzu brēka par Sorosa apmaksātu pederastijas un vegānisma propagandu. ;( Vai arī - kāds nointervē ģeniālu kinorežisoru, un momentā saceļas vismaz trīsvirzienu kašķis, jo šis režisors, kā izrādās, ir mizogīnists, rasists un atbalsta Katalonijas neatkarību. ;(


From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 11:12 am
(Link)
Kāds tam visam sakars ar ierakstu par Krievijas propagandas leģitmizēšanu Latvijas medijos? :D
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 11:47 am
(Link)
Viņas sakars laikam ir tās, ka attiecīgais kremlins ir vienlaikus arī kaut kāds 'dziļš' cilvēks, tāpēc RL cienīgs. Par kādām tēmām vispār tas viņa materiāls bija?
From:[info]gnidrologs
Date:January 12th, 2020 - 12:09 pm
(Link)
Tipisks ždanokiešu piārs ar "patriotisms ir nacisms" (izņemot krievu vai žīdu, protams) un randomā piegāztu zaļumu.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 12:04 pm
(Link)
OK, teikšu primitīvi - tāds, ka konkrēto rakstu uztvert kā "Krievijas propagandu" var tikai cilvēks ar ļoti specifisku šaurpierīgu uztveri.
From:[info]extranjero
Date:January 11th, 2020 - 12:33 pm
(Link)
Es tikko izlasīju minēto rakstu, un tas tieši prezentē melnbaltu pasaules redzējumu – Tramps, Breksits, Latvijas patriotiskie zaļie ir sliktie, bet “LGBT+ un komunisma (liberālo atzaru) ideju” paudēji ir gaišie spēki. Saprotu, ka tā ir RL pozīcija, bet ar tik vājiem rakstiem viņi to drīzāk grauj.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 12:39 pm
(Link)
Paldies, Tavs uzskaitījums lieliski ilustrē Kremļa propagandu, tieši tādu, kādu mēs to pazīstam!!!!
From:[info]extranjero
Date:January 11th, 2020 - 12:47 pm
(Link)
Jā, tie ir būtiskākie citāti no raksta, un ja pat krii tos sauc par kremļa propagandu (es to nekad nedarītu), tad laikam jau tā ir.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 12:43 pm
(Link)
Kā savulaik no kanceles sludināja Sebra attēlotais superintendants Samsons - " Mani drebina drebuļi un trīcina trīcekļi. Mani šausmina šausmas. ... un acis asaro. Vella kalpi ir mūsu vidū!!!!!"
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 12:44 pm

mušiņmakškerēšana

(Link)
Ieraksts ir par mēģinājumiem leģitimizēt Krievijas ideologu naratīvu. Kā tas redzams gan šeit, gan citur, tad daļa no tiem, kuriem Sputnik āķis par prastu tomēr ar prieku rij āķi ar ždanokieša pēkšņām rūpēm par Eiropas sarkanzaļo tīrību, notic Ragozina "disidenta" portfolio utt. utjpr.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:58 pm

Re: mušiņmakškerēšana

(Link)
Jā, šis raksts kā ļaundabīga inde sagandēs RL asītāju naivās, sirdsšķīstās dvēsles un radīs tajās augsni, kurā bagātīgi sazels un sakuplos vēlme slavināt Putinu.
Paldies, gudrā Heda, ka atvēri mums acis!
From:[info]krishjaanis2
Date:January 11th, 2020 - 01:00 pm
(Link)
Pasaki jūdiem, ka viņu mūžīgā apvainošanās pariespējamu antisemītismu un šoa piemiņas zākāšanu arī ir tikai "viena sašķeļoša bināro opozīciju ass". Latviešiem par padomju okupāciju un genocīdu ir tieši tas pats.
From:[info]krii
Date:January 11th, 2020 - 01:54 pm
(Link)
Ir jūdi, kuri paši to atzīst, ironizē par to un rada satīru.
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 03:46 pm
(Link)
Ir, bet viņi skaitās apostāti. Tā pat kā ex-musulmaņi kā Rušdi vai Navazs. Nereti tie ir jūdi, kas konvertējušies kristietībā.
From:[info]krii
Date:January 13th, 2020 - 01:07 pm
(Link)
Nē.
From:[info]heda
Date:January 10th, 2020 - 09:39 pm
(Link)
Totalitāristu rozā sapnis - pilsoņi, kuri tic, ka pastāv tikai tas, par ko valdošie ideologi raksta savos "orgānos".
From:[info]extranjero
Date:January 11th, 2020 - 12:38 pm
(Link)
No šī raksta es sapratu, ka liberārais atzars tiešām nav tālu no komunisma ideju paudējiem.
From:[info]heda
Date:January 11th, 2020 - 01:29 pm
(Link)
Krievija to, protams, ļoti vēlētos, bet nav skaidrs, kādā mērā to apzinās "liberāļi", kā jau te atbildēju pikaczu - neticu, ka dabiskā ceļā iepējams tik pie tik izkoptas vientiesības.
From:[info]gnidrologs
Date:January 11th, 2020 - 01:37 pm
(Link)
Dubultdoma ninče ir, ka Krievijai izdevīgi atbalstīt ASV un Eiropas nacionālismu, jo tad jebkādu tautas dumpošanos pret pastāvošo ļevoku-globālistu iecerēm var definēt kā krievu propagandas rezultātu, nevis pašu tautiešu izciestu pozīciju, līdz ar tas ļauj leģitimizēt cenzūru un citus nedemokrātiskus apkarošanas līdzekļus. Sodi par heitpīčiem visādiem un pastāvīga neirolingvistiskā programmēšana caur varas ruporiem, ieskaitot izglītības sistēmu. Viss kā pa notīm.