Heart*Stripper
Viss ir, lai mēs tuvotos Esamībai..
Domāju un domāju.. 
22nd-Dec-2005 12:45 pm
Ja vīrietis iesit sievietei pa seju, vai attaisnojums var būt afekts, dusmas, nesavaldība? Vai tas ir piedodami un aizmirstami? Vai vīrietis pēc tam jūtas vainīgs, ja vienmēr ir postulējis, ka nekad dzīvē nesit un nesitīs sievietei? Vai tas pēc tam vēl var atkārtoties, ja jau vienreiz noticis? Kā var izpausties vīrieša vainas sajūta? Lielā mīļumā jeb var arī nebūt?
Protams, atšķiras izvarotāja sitiens un mīļotā vīrieša pļauka.. Kā ir ar tiem mīļotajiem? Vai teicienā "mīlējas un ķīvējas" ietilpst arī "iesit"?
P.S. Un es ļoti, ļoti gribu ātrāk tikt pie [info]mrssanderz..
Comments 
22nd-Dec-2005 01:01 pm - aiz neko darīt atbildu uz taviem retoriskajiem jautājumiem, neņem ļaunā:)
1)nē
2)piedodami-jā, aizmirstami-nē
3)individuāli
4)jā
5)individuāli
6)visādi
7)sitiens paliek sitiens, atšķiras cilvēks kas to dara un tas, kā mēs par to jūtamies un kā/vai meklējam viņam attaisnojumus..
8)attiecību modeļi ir dažādi, veselīgi domājošās ģimenēs "iesit" neeksistē.
9)es arī, par mrssanderz, bet ne uz sitiena:)
22nd-Dec-2005 01:04 pm - Re: aiz neko darīt atbildu uz taviem retoriskajiem jautājumiem, neņem ļaunā:)
Bet, ja godīgi, runa jau patiesībā nav par pašu sitienu, cik par to, KĀPĒC tā notiek.. Un kas to rada, kādi ir cēloņi. Ehh, pati saputrojos ;)
22nd-Dec-2005 01:07 pm - Re: aiz neko darīt atbildu uz taviem retoriskajiem jautājumiem, neņem ļaunā:)
Un kā tev pašai šķiet?
22nd-Dec-2005 01:10 pm - Re: aiz neko darīt atbildu uz taviem retoriskajiem jautājumiem, neņem ļaunā:)
Es gribēju zināt citu domas.. visbiežāk runā par vardarbību. Bet par nejaušību, kad cilvēks tiek nokaitināts un paceļ roku.. Par to maz/nemaz nerunā. Aizdomājos, zinies.. :)
22nd-Dec-2005 01:35 pm - Re: aiz neko darīt atbildu uz taviem retoriskajiem jautājumiem, neņem ļaunā:)
es ari par sjito pims dienaam padomaaju
22nd-Dec-2005 01:39 pm
Interesanti.. :))
22nd-Dec-2005 01:50 pm
bet vai tu maz zini cik daudz viriesju tiek nogalinaati gimenes striidos? es pat domaat negribu:9
22nd-Dec-2005 01:52 pm
nezinu! Tiešām ir tāda statstika? Pie mums LV?
22nd-Dec-2005 01:58 pm
nezinu, bet tadi gadijumi gan ir
22nd-Dec-2005 02:59 pm - Re: aiz neko darīt atbildu uz taviem retoriskajiem jautājumiem, neņem ļaunā:)
Arii taa ir vardarbiiba. Nejaushiba ir tikai tad, kad netiishaam/nejaushi iebleizh nevis apzinaati.
22nd-Dec-2005 03:38 pm
nu ok :) es tomēr piekristu vairāk mrssandersai, kas nodalīja sitienu no pļaukas.. :)
22nd-Dec-2005 01:02 pm
Emocionāls stāvoklis var būt par iemeslu. Par attaisnojumu diez vai. Protams tas ir piedodami un ja vīrietis ir postulējis, ka nekad dzīvē neisitīs sievietei, tad diez vai tas atkārtosies, ja vien sieviete dara tā pat - nesit. Vainas sajūta var izpausties kā pastiprināta uzmanības pievēršana. Man tā liekas.

P.S. Es nesitu sievietes :)
22nd-Dec-2005 01:04 pm
P.P.S. Ak jā, un [info]mrssanderz tiešām nav ne vainas! :)
22nd-Dec-2005 01:06 pm
Nezinu, nav pārbaudīts ;))
22nd-Dec-2005 02:39 pm
:-DDDDDD
vane?
22nd-Dec-2005 01:04 pm
Un sexā? Ar pātadziņu?:)

(Tu jau saproti, ka es līmes afektā to prasu..)
22nd-Dec-2005 01:05 pm
Ar pātadziņu pa žokli? Tikai maigi.... :D
22nd-Dec-2005 01:08 pm
Uhh:)
22nd-Dec-2005 01:09 pm
Nu, nu? Sajuti asins garšu? :DDD
22nd-Dec-2005 01:12 pm
Fui, beidz.. Man šitais atgādināja kaut ko pavisam nepatīkamu.. :/
22nd-Dec-2005 01:16 pm
Es zinu, man arī.. :) Bet tu pirmā sāki!!
22nd-Dec-2005 01:18 pm
Es nesāku, delvira sāka :)
Un, ja zinātu, ko man tas atgādina, diez vai ka'ds gribētu smaidīt.. :/
22nd-Dec-2005 01:20 pm
Ā.. Nepamanīju..

Un mazums cilvēku ar līdzīgām problēmām pagātnē?
22nd-Dec-2005 01:35 pm - ghhh....
Nu tur jau konkrēts jumts aizbraucis, nevis nokaitināts...
22nd-Dec-2005 01:05 pm
Tu uzskati, ka nekas nevar attaisnot sitienu? Un, ja dikti dikti nokaitina, tad var tā notikt? ja labi grib, var izprovocēt, ja?
22nd-Dec-2005 01:07 pm
Nu es šādos brīžos cenšos doties prom.. :)
22nd-Dec-2005 01:11 pm
Bet, ja nav kur aizdoties? Ja tev sejā gvelž absoūtu idiotismu un nokaitina Tevi tā, ka rokas trīc? ;)
22nd-Dec-2005 01:15 pm
Tad jāsit tā, lai neceļās vispār!
22nd-Dec-2005 01:17 pm
Lūk..
22nd-Dec-2005 01:20 pm
Bet labāk vispār uzreiz nošaut, lai nemocās...
22nd-Dec-2005 01:22 pm
Nu beidz, tas jau galīgi nežēlīgi..:)
22nd-Dec-2005 01:36 pm
Beidz! Tas ir vishumānākais nonāvēšanas veids!
22nd-Dec-2005 01:40 pm
Bet ja tā ir Tava Sieviete? ;P Tevi tiešām nevar tā nokaitināt, ka "izej no sevīm"?
22nd-Dec-2005 01:43 pm
Kā tāds cilvēks, kas mani nokaitinājis līdz seifa atvēršanai un pistoles pielādēšanai var būt Mana Sieviete?!?!
22nd-Dec-2005 01:47 pm
Vai rokas pacelšana ir līdzvērtīgi pistolei seifā?
[tas nav uzbrauciens, es mēģinu noskaidrot, jo, manuprāt, Tev ir diezgan "tipiska" vīrieša domāšana] :)))
22nd-Dec-2005 02:03 pm
Nē.

[Tā nav atmazka, tā tas patiešām ir!]
22nd-Dec-2005 02:22 pm
Nu un kā tad ir ar to rokas pacelšanu? Neizslēdz tādu variantu, ja ļoti nokaitina? Bet ir vispār tā kādreiz bijis, ka varētu, uhh, uzšaut pa muti? :)
22nd-Dec-2005 02:26 pm
Nea.. Nav bijis :) No tādām situācijām ir jāizvairās.. :)
22nd-Dec-2005 03:37 pm
Jā, piekrītu.. Jāizvairās..
24th-Dec-2005 07:47 pm
Save humanity - make suicide!
22nd-Dec-2005 01:09 pm
Izprovocet var tikai to, kas ir izprovoceejams. No serijas ir pieprasijums ir piedavajums.
Ja gribes sist, atradis iemeslu, ja negribes, tu vari kaut uz galvas stavet un atvainojos, dirsties, bet tevi nesitiis.
22nd-Dec-2005 01:11 pm
Nuuuu, te es atļaušos nepiekrist.. Ir tādi tipāži, kas spēs nokaitināt vismierīgāko būtni pasaulē :) Īsāk sakot, vienmēr ir izņēmumi. Nu jā, varbūt Tibetas mūkus nevar izprovocēt, bet parastu mirstīgo.. Nez, reti tadi eksemplāri ;)
22nd-Dec-2005 01:11 pm
viss nav tikai melns vai balts
22nd-Dec-2005 01:14 pm
viennozīmīgi attaisnojuma nav!
protams, ka nokaitināt var, bet tad šādās situācijā kaut vai labāk k-ko uzkliegt nekā sist. vārdus vieglāk aizmirst par darbiem kā arī vieglāk piedot
22nd-Dec-2005 01:16 pm
Nu, par pēdējo teikumu var arī nepiekrist, jo asi vārdi tāpat paliek atmiņā..
Bet nu, cilvēkiem nervu sistēma jau ir dažāda.. Tā varbūt ir tāda visatļautība pret otru, ja roku paceļ?
22nd-Dec-2005 01:30 pm
nu es nebiju domājis, ka saka ārprātā sliktus vārdus (kuce smirdīgā pis ka tu dirst - ko šitādas sērijas), bet nu vienkārši k-ko uzkliedz.

varbūt arī savā ziņā jūt, ka zaudē k-kādu līderlomu attiecībās un tad mēģina to arī ar spēku atgūt. varbūt ka šāds ir iemesls.

varianti un iemesli var būt dažādi un jebkuram no mums te to ir grūti spriest. patieso cēloni varētu saprast tikai cietējs paskatot šo situāciju "no malas" un padomājot, kas iepriekš ir bijis/nebijis tāds, kas varēja šādu rīcību izsaukt.
22nd-Dec-2005 01:32 pm
nu man tīri interesē vīrieša rīcība, ja saka, ka nekad to nedarīs, bet tomēr izdara. uz ko to norakstīt - nesavaldība, nervi uzdod, varu izrāda? nez, neesmu, godīgi sakot, nekur manījusi, ka šāda tēma tiktu apspriesta.. :)
22nd-Dec-2005 01:35 pm
atbildēšu vēlāk, tagad skriešu uz savām pārrunām!
22nd-Dec-2005 01:39 pm
LAI VEICAS! ;))))
22nd-Dec-2005 07:19 pm
nu man tīri interesē vīrieša rīcība, ja saka, ka nekad to nedarīs, bet tomēr izdara. uz ko to norakstīt - nesavaldība, nervi uzdod, varu izrāda? nez, neesmu, godīgi sakot, nekur manījusi, ka šāda tēma tiktu apspriesta.. :)

pati labi zini teicienu "nekad nesaki nekad". es nebūšu tas, kurš tagad kaut no ādas līdīs ārā un aizstāvēs savu dzimumu tikai principa pēc, bet teikšu kā ir - mēs katrs esam tikai un vienīgi cilvēks, mēs bieži vien runājam lietas, ko patiesībā nezinan. apsolam milzu kalnus nest no mēness, kaut arī saprotam, ka melojam acīs skatīdamies, bet tik un tā mēs to sakam un cenšamies izdarīt ja ne tieši tā, kā teicām, tad vismaz līdzīgi. taču kā ir patiesībā? patiesība ir skarba un tā nepatīk nevienam ja vien tā nenes priecīgas ziņas. mēs to noraidām un uzskatām par meliem kaut arī ziņas ir patiesākas par patiesu. mēs vienkārši sevi muļķojam, jo mīļam sevi un to "meli", kas mums to saka un melojam viņasm pretī! lielākā daļa no visa tā, ko mēs sakam mīļotajam ir meli. tie paši visi romantieskie vārdi par mēnes nonešanu tikai tādēļ vien ka mīl un dažnedažādu kalnu stumdīšanu utt. un tieši tādēļ nevajag brīnīties, ka retu reizi dusmu uzplūdā iznāk kādām pateikt vai izdarīt ko tādu, kas liktu otram sarauties čokurā un skriet pie citiem pēc mīļā vārda, lai tikai sajustos labāk! mēs tomēr tik un tā zinām, ka šī otra pusīte mūs mīl. mīl, kaut arī ir nodarījusi mums pāri. krieviem taču ir tas teicies - jesļi bjot, značit ļubit.
protams, pāri darījums nav piedodama lieta un tā paliks atmiņā, bet ja ir problēma, tad to vajag risināt saudzīgāceļā un ar apdomu. tā, lai neizraisītu otrā pusītē kādas agresīvas emocijas vai pārlieku lielu aizvainojumu. tieši tādēļ ir izdomāts veids, ka visu var pateikt caur ziediņiem. kaut arī reizēm tas nav tas labākais risinājus, bet tas tik un tā ir veids, kā sāpīgas lietas pateikt ne-tik-sāpīgi!
tak cilvēks ļaunus vārdus saka mīļi tādēļ, lai attiecīgā brīdī, kad ir pelnījis ko sliktu saņemtu to skaisti un mīļi!

man liekas, ka es k-kur te novirzījos no tēmas! :P
un vispār man liekas, ka esmu k-kā biki apdzēries! :DDD
27th-Dec-2005 08:16 am
Apdzēries vai ne, bet uzrakstīji baigi forši :)))
27th-Dec-2005 09:01 am
nu gadījās tur tā biki :DDD
22nd-Dec-2005 01:24 pm
es nepiedotu
nepieljaushu, ka kaac mani sit un peec tam vinjam tas tiek piedots
nekad
ja kaadam tas ir dusmu uzpluudaa tad dariishu visu, lai naakamajaa vinja dusmu uzpluudaa nebuutu vinjam blakus
pavisam vienkaarshi
22nd-Dec-2005 01:26 pm
Bet ja tā ir sievietes histērija un vīrietis arī saiet līdz ar to sviestā? Tur jau sanāk, ka abi vainīgi?
22nd-Dec-2005 01:36 pm
abi
22nd-Dec-2005 01:39 pm
nu jā. bet vai tas sitiens ir attaisnojams un uzskatāms kā norma? jeb tomēr pār svītru pāršauts?
22nd-Dec-2005 01:43 pm
attaisnojuma nav.pavisam noteikti.
bet jaskata situaacija kopumaa - esi redzeejusi kadreiz kaa uzvedas pats miiligaakais kakiitis, kas iedziits stuurii? tas izskaidro agresiju, tomer neattaisno. tacju arii bez attaisnojuma so situaciju var saprast un aizmirst. tikaiun vieigi, ja taa ir pirmaa. protams ne bez sarunaam. paceltas rokas arii ir dazaadas.
22nd-Dec-2005 01:46 pm
Es jau arī pieturos pie domas, ka attaisnojuma nevarētu būt.. Bet zini - cilvēki jau tik dažādi :)
Tas salīdzinājums ar kaķīti ir diezgan precīzs.. Jā.. Bet cilvēks tomēr nav dzīvnieks un būtu jādomā par savu rīcību..
Un vai pēc tam vīrietim būtu jājūtas vainīgam?
22nd-Dec-2005 01:49 pm
ir gan cilveeks dziivnieks, tikai ar intelektu.. kas tad ari veicina to ka katru reizi sakariigs viirietis neiet pa gaisu un necelj roku, bet neizsleedz to,ka tas taa var gadiities..:( ja vinjs nejuutas vainiigs - tad saadu virieti jadzesh no savas dziives
22nd-Dec-2005 01:51 pm
Dzīvnieks ar intelektu.. :) Nu, ja ņem vērā, cik spēcīgi mūsos tie zemiskie instinkti, ja ar sevi nestrādā, jā.. :)
Kā var izpausties vīrieša vainas sajūta? Kā glupais iepriekš rakstīja - lielāka uzmanība? Jo ir taču tādi subjekti, kas vārdos nekad neatzīst kļūdas un reti saka "piedod".. Bet to izpauž caur rīcību un citiem vārdiem. Kā Tu domā?
22nd-Dec-2005 01:58 pm
vainas izjuuta un taas izpausmes vairs nav sis topiks:)
tacju ir ljoti ljoti individuaali..
22nd-Dec-2005 01:59 pm
Nu es šo visu skatīju kopumā, likās svarīgi arī saprast to, kā vīrietis uzvedas, ja jūtas vainīgs un ja skaļi nespēj to atzīt.. :)
22nd-Dec-2005 02:01 pm
tas ir tik individuaali, jo domaaju ka vainas izjuuta par rokas pacelsanu un taas izpausmes neatskiras no vainas izjuutas par kaut ko citu; protams ka par kazu datuma aizmirsanu drosi vien jutas mazaak vainigs un lidz ar to izpausmes nav tik izteiktas
24th-Dec-2005 07:50 pm
Nevar šajā situācijā salīdzināt vainas pakāpes - emocionāla galējība nav salīdzināma ar fizisko galējību.
22nd-Dec-2005 01:41 pm
man neviens attaisnojums nebuus pietiekams - neviens
22nd-Dec-2005 01:43 pm
Skaidrs.. Plds par viedokli :)
22nd-Dec-2005 01:59 pm
Gudra sieviete nekad nedos vīrietim iemeslu zaudēt pašsavaldīšanos. un arī diez vai gudra sieviete saistīs savu dzīvi ar nenosvērta rakstura cilvēku.
Lai gan izbesīt var jebkuru. Bet tādā gadījumā bez vainas nav arī pate sieviete...
22nd-Dec-2005 02:02 pm
100% sakrit ar to,ko saku un domaaju
22nd-Dec-2005 02:21 pm
Nu to jau mēs te noskaidrojām, ka var būt situācija, kur toč tante saiet sviesta, saskrūvējas, sabļaustās un tad.. Vai vīrietis, kas iesit, ir attaisnojams? Ja nespēj novaldīties. Vai to var uzskatīt par normu? Man patika, ko udensroze te iepriekš pauda..
Labi, gudra sieviete.. Bet kā ir ar gudriem vīriešiem? :)
22nd-Dec-2005 02:26 pm
Nezinu, es tādos brīžos palieku dīvaini kluss un mierīgs. Tas nostrādā vienmēr, jo pat uzskrūvējusies tante kaut ko manās acīs tomēr ierauga gan, kas viņai liek apdomāties.
Gudri vīrieši saprot, ka pat visgudrākajai sievietei šad tad uznāk "bzdinkš" un tad viņa ne ar ko neatšķiras no apdauzīta ķengura, kas uzkāpis uz naglas. Vienkārši viņai vajag izlādēties.
22nd-Dec-2005 03:36 pm
Vot, mamuts, malacis, patīk šitādi mierīgie tipiņi.. :)
22nd-Dec-2005 02:39 pm
sitienu dusmās no mīļotā vīrieša nepiedotu. pļauku, lai histērija pāriet - tas nav tas pats.
22nd-Dec-2005 03:35 pm
ok, pļauka, lai pārietu histērija.. tas ir tā kā pieņemami?
22nd-Dec-2005 03:37 pm
ja tā tiešām ir histērija - jā. jo tas ir pasaulē atzīts un ātrs veids, kā histēriju pātraukt. un ja tā tiešām ir pļauka.
bet situācijas jau mēdz būt visādas.
22nd-Dec-2005 03:40 pm
ok, paldies par viedokli :)
22nd-Dec-2005 10:00 pm
psc,es nepiedotu.. ja nu vieniigi [stipri] miileetu.. tad gan apdomaatos un verteetu pec situaacijas & attieksmes no vinja pec tam.. bet,no malas skatoties,nepiedodami,taapat kaa kraapshana..
25th-Dec-2005 07:20 pm
nu jā, bet vienmēr jau ir izņēmumi, ne tikai stereotips, ka vīrietis nedrīkst roku pacelt.. var arī tāaa nokaitināt.. :)
This page was loaded Dec 25th 2025, 12:41 am GMT.