Hashz ([info]hashtreck) rakstīja,
@ 2010-05-17 00:01:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Mona-X 2010
Kompoc team @ Mona-X 2010. Bildēts ar ziepīti.


Starts @ Ropažu Sporta centrs.


Into the trees.








Tipisks veloposms.










Ūdens rezervju papildināšanas punkts dzelzceļa malā.




Periodiski nedaudz uzlīst.


Krievupe. Bebruārija vērošana.








Tika mainīti zeķu pāri, šis tas uzsmērēts, šis tas uzlīmēts, bet tik un tā nekādā jēgā ar slapjajām kājām netiku.






Krēslas stunda. Naktī man personīgi gāja ļoti smagi. Dēļ neveiksmīgas tehnikas un apģērba izvēles dabūju sūrsti starp dibena vaigiem, pēc tam vēdera aizcientējumus un caureju; slapjās pēdas nepārtraukti lika par sevi manīt; daudz lieki nokārpijos ar velo dēļ apgaismojuma nepietiekamības; uz brīdi izbraucu no ūdens rezervēm. Psiholoģiski bija grūti kā vēl nekad, taču ko padarīsi, nebija jau citas izvēles kā vien raut līdzi biedriem līdz pēdējam vēl atlikušās enerģijas kriksim.


Pezis. Rīta snauda.




Rīta snaudas versija otrā, lai aizsargātos no odiem.


Siguldas šosejas malā, dodoties no Garkalnes uz Langstiņiem.


Ekskluzīva kafijas pauze Upesciemā.


6 km pa/gar bijušo Rīga-Ērgļi dzelzceļa līniju.






Finišā. Nofeilojām/izlaidām laivu posmu, otro lielo kāju posmu un varbūt vēl kaut ko. Kāju posmos pieveikti aptuveni 25km, veloposmos aptuveni 150km.


Pēda, kas pavadījusi 25 stundas slapjos apavos.


Saldāks miegs nemēdz būt.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)

Mona
(Anonīms)
2010-05-17 16:03 (saite)
Ļoti labas bildes! Sevišķi par "Pētera izpratni par velobraukšanu" Skatos un brīnos. Vai tiešām izdevās šķersot bebru uzpludinājumus starp KP11 un KP12??? Svētdienas pēcpusdienā šķiet smadzenes bija aizgājušas ciet, tāpēc nesapratu jautājumu par 24KP. Punkts dabā atradās grāvja līkumā. Kā arī vēstīts leģendā. Vienkārši pirms 30 gadiem kāds krievu armijas kartogrāfs nav sazīmējis visus smalkumus. Līdzīgi KP16 neatradās uz kartē iezīmēta paugura. Tas bija jāņem pēc kartē esošiem orientieriem pēc virziena.
Piekļūt pie DK zem tilta varēja pa konstrukcijām zem tilta.
Pēteris Z.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: Mona
(Anonīms)
2010-05-17 20:20 (saite)
Atzīmēties DK zem tilta varēja ar obligātā inventāra nazi nogriežot 4 m garu stibiņu no blakus esošajiem kārkliem, tai galā rūpīgi piesienot identu un stāvot upītes krastā pāris sekunžu laikā iebakstīt to SI stacijas caurumiņā. ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Mona
[info]hashtreck
2010-05-17 21:30 (saite)
Līdzīgā veidā tas tika paveikts ar metru garu dēli pa spraugu no tilta augšas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Mona
[info]chirkainais
2010-05-18 01:00 (saite)
Win!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Mona
[info]kaukau
2010-05-20 11:23 (saite)
mēs to darījām, pietinot identu pie zara un no augšas caur tilta baļķiem atzīmējoties. apakšā stāv otrs un asistē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?