gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2020-07-19 21:44:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Cosmopolitan covers, 2000 vs 2020



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]pikaczu
2020-07-23 14:19 (saite)
Tur katrai grupai ir sava motivācija.
Resnai strādnieku šķiras meičai, kas par overdraftu pērk 20 x dārgākas par parastajām apakšbikses, tiek pārdota iespēja piedalīties patērētāju sapnī.
Lai nomakšķerētu vidusšķiras piķi vajag pārdot to apakšbiksi kopā ar kaut ko "ētisku". Jo dibens cilvēkam ir tikai viens, nepieciešamība pēc apakšbiksēm skaitliski ierobežota, bet apakšbikšu ražotāju daudz, lai atšķirtos vajag vai nu pārsteiguma elementu - bārdaunu tēvaini zeķubiksēs vai "stāstu". Tviterī bija cepiens par LV ražotāju Amorelle, kas bija mēģinājis būt ētisks, bet kaut kur bija sapisies meistarībā un lib-lefts par to nikni sprauslāja.
Savukārt pašām augšām interesē tikai, lai nāk nauda. Patērēšana, kas aizsedz sauli, ir mērķis. Tāpēc arī sabiedrības struktūras drupināšana. Morālā izlaišanās, kam neseko sods, visos laikos un visām elitēm ir bijusi raksturīga. Skat. Berijas gadījumu, kopumā puritāniskajā Staļina laiku savokā. Suvorovs "Akvārijā" rakstīja, ka PSRS piederība dienestiem nedeva materiālos labumus,bet kompensēja to ar tādu pārākumu pār ierindas pilsoni, kādu rietumos nevieni dienesti nevarēja piedāvāt. Rietumos tādu pārākumu var nopirkt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?