gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2019-03-09 22:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
moar nuh diversitah
"Furious Muslim parents withdraw 600 kids from Parkfield School over ‘LGBT' row
Hundreds of pupils were taken out of classes as the row at Parkfield Community School escalates"

Es smiešos, kad Rietumu tolerastijās sāks parādīties gadījumi, kur masļiku šaria skvadi eksekjūtē vietējos seksuālos deviantus un piespiedīs bābām nēsāt lupatu uz sejas.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:03 (saite)
Nu tas nav optimālais ceļš kā nonākt pie otras apgaismības bet var arī tā. Apniks cilvēkiem reliģiski frīki un viņu reliģija...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-09 23:09 (saite)
Kuriem "cilvēkiem", kad būs palikuši tikai dvieļcilvēki (kā tas notiek visur, kur viņi netiek swiftly padzīti)?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:14 (saite)
Optimists :) Nu pat sarkanos khmerus palikušie cilvēki nonesa, nu nav tā, ka paliek tikai frīki, esnez tam vajadzētu kaut kādas fantastiskas zombēšanas tehnikas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-09 23:22 (saite)
Nē, viņi vienkārši visiem nogriež galvas un atlikušie aizbēg. cue Bangladeša (tāpēc ķipa pohujistiskie budisti tos mošķus vardarbīgi dzen prom no saviem domēniem, jo zina, kas viņus sagaidīs, ja tas netiks laikus darīts).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:24 (saite)
Nu kā tad viņi tipa uztaisa ISIS kuru pārējie cilvēki, Vovu ieskaitot, draudzīgi nobumbo. Protams kā jau teicu tas nav optimāli ja mums zināmi reģioni francijā un vācijā būs jāapstrādā no Su-24 vai MLRS. Vai Buratino.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-09 23:26 (saite)
ISIS vs citi muslimi ir prosta traibu savstarpējie tesiņi. Naivie rietumnieki iedomājas, ka tie, kas kaujās pret IS ir progresīvi domājoši liberāli demokrāti. BS

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:29 (saite)
Nē, to es saprotu. [un tas ir labi ka tā ideoloģija apēd pati sevi jo katra variācoja ir pārējo ienaidnieks]. Es vnk gribēju piezīmēt, ka īpaši košus islama fundamentalisma paraugus laik ISIS, taleban, boko haram rietumu pasaule netolerē bet apstrādā ar minētajiem līdzekļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-09 23:36 (saite)
Jā, aspšauda ar droniem, bet tajā pašā laikā ļauj ex-kaujiniekiem galvu griezējiem un viņu sabiedrotajiem dzīvot pašu valstīs, ka vilkiem starp avīm. Iedomājies, ka pat vajadzēja publisku debati un self-questioning par pilsonības lēmumu ISIS līgavai, kas publiski prasoties atpakaļ UK, pat neslēpka, ka vēl ar vien atbalsta savus bārdainos mužiku un atzīst, ka piem. Mančestrtas bērnu spridzināšana bija "legitimnate retaliation". Nav diskusiajs, ka to stervu vajadzētu noķert un uz publiskā ešafora izlaist zanras, bet ļau vai neļaut vinai dzīvot kā pilntiesīgam UK pilsonim. Tādos laikos dzīvojam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:40 (saite)
Nē nu UK pilsonību promska nevajag dot, bet hm, tevi atkal drusku panes, ešafots, izlaist zarnas - tas ir kā teica šurks ņe naš metod, atsit tos pašus dvieļus. Cita lieta ka piemēram pareiz ir tā kā ševicē, nekādus minaretus un ja tie paši liberāļi mēģina cenzēt soc mēdijus tad pirmkārt vajadzētu izcenzēt ārā visu islama fundamentalismu [cik tas ir tehniski izdarāms, atkal cits jautājums]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:02 (saite)
Tu nesaproti to, ka tie mošķi reāli saprot tikai ar zābaku pa seju netodes. Mēģinot būt aroganti civilizētam, kamēr viņš spundē tavas neitas pagrabā, lai viņās padročītu noved pie tā, kas daudz kur notiek - pakļaušanās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:11 (saite)
Hm, galu galā ir tāds jēdziens ``totalitāra sekta``, tīri kriminoloģisks. Būtu interesanti paskatīties, vai islāms, vismaz tā lielākā daļa nenes šīs pazīmes, nu tur smadzeņu skalošana, izolācija radikalizācija utt. Ja nes, tad attiecamies pret to kā pret totalitāru sektu. Piemēram tos pašus habarda saentologus vācijā aizliedza nafig tāpēc ka viņi skalo smadzenes. Un tad mums tepat LV ir islāma kultūras darbonis kļimovičs, kurš publiski ļerkst ka sievietes vajag pērt un es nezinu kāpēc visi tie likumi par vardarbības propagandām un naida runām te netiek iedarbināti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:23 (saite)
Bet par islamu visien viss sen ir skaidrs - Rietumi vnk līdz nāvei baidās no tās nesējiem (jo cucki ir fagoti) un vienlaikus baidās par savu "at least they wont call me raycis" pozu. Tur nav nekas jāatklāj. Viņi ir jāmočī sorķīros un jārekonkistē. Ļoti vienkārši, ja nav apgriezti pauti vai kaut kādi kozmopolītiski žīduki pie stūres. Rietumu vājums pret svešām un naidīgām kultūrām ir self-inflicted, nevis šo kultūru spēka pazīme.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:27 (saite)
Te ir atkal tā lieta: šāds fundamentalisms ir naidīgs arī tiem pašiem kosmopolītiskajiem žīdukiem un visam LGBT arī [sk. kas notiek čečenijā]. Tas ir kopīgs ienaidnieks pilnīgi visiem, sākot no kristiešiem un beidzot ar sex minoritātēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:34 (saite)
Jā, bet enemy of my enemy is my friend. Progresīvie visvairāk par visu ienīst kristiešu un to kultūru, tāpēc mudžahedīni vienmēr būs favorīti viņiu tolerastijas hierarhijā. Tas nekas, ka šad tad nosit pa gejam vai ateistam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:38 (saite)
Vot un šite ir tiešām interesanti kāpēc viņi vairāk ienīst mazāk agresīvo pretinieku, jā es arī domāju ka kristieši ir pretinieks, viens no bet kas tie ir par ``progresīvajiem`` kas tieši kristiešus nīst visvairāk? Ateisti tie toč nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 12:25 (saite)
Jo viņi ir "pareizi izglītoti".

“For though Christianity appeared on the surface to be strong, it had for some time been debilitated by unceasing attacks against the failing remnant of Christianity. … Marxists must change the residually Christian mind… so that it would become not merely a non-Christian mind but an anti-Christian mind.”

“Socialism is precisely the religion that must overwhelm Christianity. … In the new order, Socialism will triumph by first capturing the culture via infiltration of schools, universities, churches and the media by transforming the consciousness of society.”


Antonio Gramsci

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:18 (saite)
Un bez tam zinkas ir? Kad mēs runājam par dvieļiem, mēs principā runājam par viņu pāķiem. Tas ir precīzi tas pats kas ar krieviem. Ne jau labākie krievi bija migrantu kontingentos, tur bija liels % urlu. Te ir tas pats. Es pieļauju ka labākie viņu cilvēki vai nu paliek savās zemēs un karo tur vai atjauno dzīvi, nu vai arī šeit dzīvo klusi un neviens viņus nemana. Bet vot viņu urlas ir tiek kas dedzina mašīnas utt. Tas viss protams nenozīmē , ka nav kļūdu imigrācijas politikā.

P.S. Mūsu pašu pāķos ne pārāk sapūloties var atrast kontingentu kurš diezgan precīzi atbildīs tiem melnajiem atsaldeņiem francijā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-09 23:24 (saite)
Plika diršana. Teoretizēt šādā veidā var bez gala, bet dīlot nākas ar to, kas ir. Ja no kāda reģiona ieplūst pārāk daudz skambēgu, tas reģions ir jānorobežo un vārtiem jāuzliek zīmogs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:27 (saite)
Nepatīk man ideja par šādiem infekcijas rezervuāriem bet vot vai ir labas asimilācijas metodes, es nezinu. Austriešiem vroģe sanāk, britiem arī puslīdz, vācijā un zviedrijā sliktāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-09 23:40 (saite)
Es zinu labu asimilācijas metodi. Kolonizācija. Tālu no pašu mājām un piesiež mežoņus darīt kaut ko produktīvu, nevis griezt sev un citiem galvas. Pie reizes arī ko jaunu iemācās. Pat mēs, tūdaliņi, esam bijuši zināmā mērā ieguvēji no līdzīga procesa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-09 23:43 (saite)
Nu vispār savā ziņā jā. Mūs kolonizēja padomju impērija un iemācīja daudzas inženierethniskas lietas, kolonizatori organizēja te rūpnīcu, elektrostaciju darbu, uzbūvēja radioteleskopu un reaktoru un tā tālāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:04 (saite)
Es protams runāju par teitoņiem, nevis šarikoviem, bet nu kas kuram tuvāk. Saprotu kāpēc deģenerātu un meļu kultūra tev liekas radniecīga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:06 (saite)
Nu labi, gan vieni gan otri. Un tikko psrs sabruka, mežoņi nojauca rūpnīcas un reaktoru, labi ka radioteleskopu un vēl dažas lietas atlikušie baltie cilvēki saglāba. Teitoņi ok arī šo to iemācīja :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:10 (saite)
'Cept Latvija JAU bija tehnoloģiski un ekonomiski attīstīta valsts pirms sovoka ienākšanas. Sovoks vnk Latviju un daudzas citas respublikas padarīja par Maskavas militāri-industriālā projekta donoriem. Tās fabrikas nebija kā VEF, kas kalpoja pašu interesēm un deva pašpietiekamību, bet bija relevantas tikai tāpēc, ka apaklpoja Centru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:13 (saite)
Nu teiksim tā, bija sākusies zināma attīstība, iespējams ka impērija to attīstību paātrināja, ne optimālā veidā, protams bet in general iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:15 (saite)
Starp citu tas ir parastais koloniālisma pretinieku arguments : a ja nebūtu kolonizācijas tad tie vietējie pa savam attīstītos. OK. Ja nebūtu psrs kolonizācijas, varbūt LV arī pa savam attīstītos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:26 (saite)
Bet PSRS kultūra nebija advancētāka par Vācu kultūru. Otrādi. Krievija vēl ar vien ir šarikovu kultūra, ar vai bez tankiem. Latvieši savu civilizācijas comeuppancu ieguva, kopējot fričus un caur tām vērtībām sataustot kaut kādu savu nacionālo identitāti. PSRS ienesa tikai un vienīgi backwards stulbokrātiju, korupciju un genocīdu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:29 (saite)
Nu un tagad krievijā ir vovočka un PGM, vācijā ir merkelfrau ar saviem tarakāniem. Kaut kā šķībi iet abās vietās, pie kam abās vietās ir gana daudz kultūras joprojām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 00:32 (saite)
Es vnk saku, ka PSRS nebija nekāds būsts Latvijai, kas tajā laikā bija attīstītāka un patīkamāka dzīvošanai, nekā Krievija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2019-03-10 00:36 (saite)
Nu pareizi un Sesils Rodss nebija nekāds būsts rodēzijai viņš to vnk slauca un vietējos lietoja, īpaši nesaudzējot. Tāpat kā DeBirs DĀR un Namībijā utt. Ekzaktlī the same shit.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2019-03-10 12:31 (saite)
Nezinu, neesmu dziļi interesējies par Āfrikas šithouliem. Domāju, kas viņiem nekas nevarētu palīdzēt anyway, jo tu nevari havot civilizāciju ar vidējo populāciju, kas ir pamatā mentally retarded.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?