Ierobežojumi reizēm palīdz (2litreņu mārketings)
UK bija problēmas ar bezrecepšu zāļu nepareizu lietošanu un tā izraisītām biežām blakusparādībām, tāpēc UK valdība nāca klajā ar ideju, ka noteiktas sāpju remdinošās zāles vajadzētu tirgot tikai ierobežotā daudzumā. Farmaceitu mafija un tās neapzinīgie līdzskrējēji, protams, uzreiz kritizēja šo ideju, sakot cilvēki jau nav muļķi – ja gribēs, tad tāpat ieies aptiekā divreiz vai aizies uz citu aptieku vai lielveikalu.
Rezultāti vēlāk parādīja, ka kritiķiem nav taisnība – šie ierobežojumi ievērojami samazināja nelabvēlīgās blakusparādības. Domāju, ka tas pats būs ar 2litrenēm. Iespējams, ka neviens pat šo ietekmi vēlāk nepētīs, bet vismaz ir zināms, ka šis ierobežojums ir tā vērts, lai to izmēģinātu.
Žetons arī tam cibiņam, kurš nolēma netulkot mārketinga mafijai. :)