starpcitu, paskatījos akadēmijas iestājeksāmenu rezultātus un ievēroju apgrieztu proporciju starp kompenes un eksāmenu latv.val./ang.val. rezultātiem.
jo augstāka atzīme kompenēs, jo cilvēks sliktāk nokārtojis eksāmenus vidusskolā.
kāds sakars?
nenormāli besī, ka sabiedrība un ģimenes tolerē neizglītotus māksliniekus. (es vispārinu. projecēju šo mazo rezultātu korelāciju uz lielāku sabiedrības daļu, tāpat arī sabiezinu krāsas, lai skan svarīgāk šis viss.)
jā, jā, viss kārtībā, nemācies atzīmēm, skolā tāpat nesaprot tavus talantus, mīlulīt. tu esi īpašs. ne visiem jāzin, kā likt komatus! angļu valoda? - kam to, ja mākslas valodai robežu nav?! JAP. dzīvosim dīķī, netīrām kājām un brīnīsimies, kāpēc kaut kas smako.
var jau būt, ka sakarība niecīga un nenozīmīga. bet pavērojot akadēmijas studentus, nākas secināt, ka starp ļoti izciliem gadījumiem, vairums tomēr ir šā laika un sabiedrības upuri, kas sērfo uz ignorances viļņa. un, ai, kā sērfo!
ja manā galvā māksliniekam vajadzētu būt sabiedrības domas virzītājam un izprast politiskus, ekonomiskus, kulturālus, sociālus, etc. procesus, lai varētu savu viedokli novadīt caur sevis izvēlētajiem medijiem pie patērētāja, tad sajūta, ka apkārtējiem bieži vien pietiek ar to, ka kāds zīmē ķinķēziņus, kurus pats nezin kāpēc smērē uz sienas.
a varbūt valodas nav jāzin. droši vien būtu vērts redzēt pārējos eksāmenus un citus izglītības dokumentus, lai varētu izdarīt spriedumu par šo.