(bez virsraksta) @ 16:07
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
27. Jūlijs 2013CommentsNevar noliegt to, ka tos ir ieviesuši idioti un ka tie ir realizēti idiotiskā veidā. To saprast vajadzētu visiem un tiem, kas ir RS klienti, attiecīgi jāt smadzenes uzņēmumam, lai kaut kas mainās.
"Ir ērti"... Nu trololol. Mums, piemēram, tipa ir ērti, ka uz pasākumiem un starppilsētu autobusiem mēs vispār varam nopirkt biļetes internetā, bet to, ka tas nez kāpēc ir dārgāk, to mēs kaut kā aizmirstam pamanīt un tādā veidā mūs čakarē. Liekas, ka ir baigais serviss un ka viss ir ērti. Ir 2013. gads. Es tikai nesaprotu, kāpēc Tu bojā dienu mums te, nevis pieķēdējies pie Rīgas Satiksmes biroja durvīm, un neīdi tur.
Es cenšos jūs vest pie prāta. Man pagaidām tā situācija ar sīceni un sabransu ir samērā vienaldzīga.
nepaliec nu smieklīgs, termostata izteikumi par rs vēl ir ārkārtīgi toleranti un smalkjūtīgi ņemot vērā kā tur viss notiek
Tās ir tīrās šausmas! Ja es zinātu visu to pašu, ko Tu, droši vien nekavējoties darītu sev galu.
(Reply to this)
(Parent)
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|