(bez virsraksta) @ 09:20
"Kad man bija apmēram desmit gadu, mani ļoti iespaidoja kāda no televīzijā redzētajām reklāmām, kurā bija reklamēts šokolādes batoniņš (kāds? - neteikšu, lai nesanāk ne reklāma, ne antireklāma). Sagaidījis kārtējo kabatas naudu, devos uz veikalu un kāroto šokolādi nopirku. Liela bija mana vilšanās un nesapratne, kad konstatēju, ka, par spīti skaistajam reklāmas iespaidam, man šokolāde nepavisam negaršo pēc tā. "Nu kā tas var būt?" - domāju savā naivajā bērna prātā, taču acīmredzot šī "bērnības trauma" atstāja manī paliekošu "kompleksu", un kopš tā laika vairs neatceros, ka vēl kādu reizi būtu cietis no reklāmas ietekmes - es vienkārši tās vispār neņemu vērā."
(c) Ikars Kubliņš " Kāpēc jaunas Saeimas vēlēšanas var nenozīmēt tautas brīvās gribas izpausmi?", Delfi.lv
(c) Ikars Kubliņš " Kāpēc jaunas Saeimas vēlēšanas var nenozīmēt tautas brīvās gribas izpausmi?", Delfi.lv
| | Add to Memories | Tell A Friend