tur jau tā lieta, es viņiem kaut kad pagājušajā nedēļā mazliet uzbrēcu, ka vismaz varētu pateikt, kad īsti būs, jo man nav problēmu pagaidīt, ja vien man pateiktu tā konkrētāk, ka jā, jums būs jāpagaida kāds mēnesis, kamēr mēs ar šo tiksim galā. šādi čakarēties ir diezgan nepieklājīgi, pirmo pusotru nedēļu viņi īsti arī nevarēja pateikt, kas tur par problēmu, un pēc tam sākās atrunas ar rezerves daļas gaidīšanu. un tagad jau man ir tik ļoti apnicis, ka nākamreiz mātei došu zvanīt, es laikam vienkārši nemāku tikt galā ar tādiem datorservisu puikām. un vispār man sāk šķist, ka atslēgas vārds šajā visā murdziņā ir ''garantijas remonts'', varbūt, ja es pati par to maksātu, viņi lietas darītu ātrāk, bet nu nez.
(Lasīt komentārus)
Nopūsties: