aņa delovejevna ([info]deloveja_kundze) rakstīja,
@ 2010-07-19 11:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
klau, tas ir normāli, ja datorserviss manu mīļo draugu labo jau mēnesi? un jau pēdējās trīs pirmdienas, kad es viņiem zvanu, viņi nomurmina kaut ko par mistiskām rezerves daļām, kuras būs piegādātas līdz piektdienai, un lai es piezvanu nākamajā nedēļā. tikko arī zvanīju, mani informēja, ka rezerves daļas ir piegādātas, bet neviens īsti nezina, vai tur ir arī man nepieciešamās lietas, un tāpēc man vajag piezvanīt pēcpusdienā. es esmu ļoti lētticīga, bet nu jau pat man sāk likties, ka mani brutāli čakarē. nu nepiegādā viņiem taču tās rezerves daļas no kaut kādas Ugandas vai Libānas ar zirgu pajūgu un vienīgie sakari ar viņiem ir zīlēšana kafijas biezumos. turklāt man tiešām vajag savu datoru atpakaļ. jo ātrāk, jo labāk.
vienvārdsakot, mīļo sīrupiņ, ko man darīt?

p.s. un man ir tik ļoti noriebies klausīties radio. pat ja tas ir radio 101, mani tiešām neinteresē citu cilvēku bezjēdzīga muldēšana.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]murks
2010-07-19 13:59 (saite)
Normāli varbūt nav, bet saprotami ir. Citreiz, ja gribi max ātri, saki, ka esi ar mieru maksāt par kurjerpiegādi no Ķīnas ;-)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2010-07-19 17:58 (saite)
citreiz, ja gribēšu max ātri, laikam tomēr nenesīšu uz garantijas remontu. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]incagirl
2010-07-19 16:16 (saite)
Man bija līdzīgi. Nevarēju saprast, cik skaitās normāls gaidīšanas laiks, pie tam otrs pārdevējs pēc pirmās nedēļas kontrolzvana man piekrita, ka problēma tiešām ir neliela un ātri risināma un gan jau tūlīt, tomēr pagāja vēl divas nedēļas.. tad man tiešām apnika un es zvanīju ar tekstu, lai *atdod kompi kaut vai nelabotu*. Tas laikam nostrādāja un kompi dzīvu dabūju tās pašas dienas vakarā.

Var jau būt, ka tas tā normāli tik ilgi ķimerēties, bet Capital līdzīgu lietu sataisīja vienas dienas laikā (un ja kompis nebūtu sataisīts, tad būtu atkal nesusi tur). Katrā ziņā man liekas, ka pat ja ir kkādas objektīvas grūtības, tad normāls serviss būtu piezvanīt un painformēt, ka tā un tā, kompis gaidāms tad un tad.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2010-07-19 18:02 (saite)
tur jau tā lieta, es viņiem kaut kad pagājušajā nedēļā mazliet uzbrēcu, ka vismaz varētu pateikt, kad īsti būs, jo man nav problēmu pagaidīt, ja vien man pateiktu tā konkrētāk, ka jā, jums būs jāpagaida kāds mēnesis, kamēr mēs ar šo tiksim galā. šādi čakarēties ir diezgan nepieklājīgi, pirmo pusotru nedēļu viņi īsti arī nevarēja pateikt, kas tur par problēmu, un pēc tam sākās atrunas ar rezerves daļas gaidīšanu. un tagad jau man ir tik ļoti apnicis, ka nākamreiz mātei došu zvanīt, es laikam vienkārši nemāku tikt galā ar tādiem datorservisu puikām. un vispār man sāk šķist, ka atslēgas vārds šajā visā murdziņā ir ''garantijas remonts'', varbūt, ja es pati par to maksātu, viņi lietas darītu ātrāk, bet nu nez.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?