hipopotama pieraksti

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Automātiskā kārba vs manuālā?
Labi, ērtums ne ērtums, tas, kas mani visvairāk uzrunā pie automāta - iespēja iegādāt remote engine starter fīču. Kaut kā manās acīs tas ir komfortu komforts. Bet vai vajag un vai ir tā vērts?
  • man ļoti patīk manuālās kārbas, jo ir tāda sajūta, ka labāk saprotu, kā mašīna kustas un kas ar viņu notiek. bet tas jau tā tīri personīgi. objektīvs faktors varētu būt tas, ka atomātiskās kārbas remonts ir dārgāks nekā manuālās remonts.
    • Njaaa. Tā nu es mokos - saprāts saka, ka nav ko to automātu ņemt, bet to remote starter tāāā gribas! Varbūt tie ir hormoni. Jāpamokās vēl, līdz kādam decembrim ir laiks.
      • nu, tas jau ir labi, ka ir ilgs laiks izlemt– gan jau visi plusi un mīnusi pamazām saliksies pa vietām :)
  • (Anonīms)
    Man liekas, ka parasta transmisija ir labaka.
  • Cik daudz jūs braucat ar mašīnu un cik daudz traucē slēgāt ātrumus šurpu-turpu? Principā jau gaumes lieta, automātam drusku lielāks patēriņš un dārgāki remonti, un man personīgi labāk patīk iemest zemākā robā pašam un spiest gāzi, nevis tikai spiest gāzi (booooring), kad tas ir nepieciešams.

    Bet cik es esmu sapratis par ASV, tur lielākā daļa auto ir ar automātiem? Tādā gadījumā iesaku pārbaudīt tālākpārdošanas vērtību pēc n gadiem. Varbūt automāti štatos labāk notur savu vērtību un tādā veidā izlīdzina augstākās izmaksas.
    • Mēs bijām pārsteigti, bet jaunajiem automātiem patēriņš zemāks nekā manuālajiem.
      Par to popularitāti gan taisnība - ar manuālo brauc baigi maz cilvēku. Dīleris saka, ka tas neietekmējot cenu pie tālākpārdošanas, bet čakarējot gan - paejot krietni ilgāks laiks, lai nopārdotu. Bet mēs visu tā kārtīgi padomājām un, tā kā tik un tā domājam atgriezties LV pēc 4-5 gadiem, tad mašīnu, visticamāk, vestu līdzi. Tātad šajā ziņā uztraukums atkrīt.

      Par to, vai traucē slēgāt ātrumus - laikam jau īsti netraucē. Vienīgais, ka šeit daudz kalnu (reāli daudz, visas pilsētas un pilsēteles no kalniem vien sastāv. Sietla laikam ir 7 lielāki kalni, mēs savā Pārdaugavā arī dzīvojam kalnā), tā ka ar automātu it kā būtu ērtāk. Bet, ja pierasts ar manuālo un automāts nav tik daudz izmēģināts, tad jau to atšķirību tā nejūt. Sliņķis manī saka - gribas, bet racionālais prāts domā - nu nafig. Laikam jau esmu izlēmusi par manuāli.
      • Un ja jau ņemat uz Latviju līdzi, te jau manuālie, šķiet, joprojām stipri populārāki - tādēļ ja gribēsiet šeit pārdot, varētu būt vieglāk.
      • Par vešanu līdzi - neesmu īsti pētījusi ASV auto tirgu, bet atmiņā, ka jums tur benzīns ir dikti lēts (un ar mazu oktānskaitli) un tāpēc auto patēriņi salīdzinoši ir ļoti lieli (jo kopā tāpat sanāk lēti). Nebūs tā, ka LV tā mašīna būs dikti dārga benzīna ziņā?
  • balsoju par manuālo. too much comfort pie stūres ir bīstami
  • kad braukāju ar zīdaini mašīnā, ļoti ērti bija automāts. vari to brēcošo ucināt un ko tur, viena roka brīva. protams, uzmanība ir jāvelta ceļam, ne bērnam, bet nu… tagad braucu ar manuāli, vīrs turpina lietot automātu. ir jau pierasts, bet tās dažas reizes, kad piesēžos pie viņa auto stūres - ir tomēr ērtāk. :)
    • Es jau mūsu mazajā mašīnītē knapi varu aizsniegt mazo, kur nu vēl ucināt (un sēdeklītim taču jāstāv stingri, kāda tur ucināšana, ja šams nekustās), bet jaunajā diez vai tā īsti varēšu pat to. Pagaidām laikam paliksim pie tā, ka ērtāk, protams, būtu automāts un, ja domā tikai mašīnas-ērtuma kategorijā, tad ir baigi ok, bet paskatījos no citām pusēm un paliksim tomēr pie manuāļa.
Powered by Sviesta Ciba