ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-04-22 16:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par reklāmu
Diezgan precīzi pateikts, kāpēc reklāma būtu stingri jāierobežo. Nevis jāaizliedz, bet jāaizvāc uz noteiktām tai paredzētām vietām.
[gari, krieviski]

Реклама – это хамство.
Особенно – реклама на ТВ.

Такое же, как перебить собеседника.
Что из того, что это принято сегодня так широко.
Особенно на ТВ.

Влезть в фильм, который тебя захватил,
нагло, навязчиво, беспардонно, без позволения,
с предложением какой-нибудь дряни, не нужной тебе никогда…

Разорвать красоту, созданную талантом или талантами,
чтобы на моем экране появился не актер от Б-га,
а продажное человекообразное,
способное утопить все умное, красивое,
готовое ради денег на любую низость.

Попробовать навязать мне,
увлекшемуся Смыслом,
игрой Актеров,
всплеском Режиссерского замысла,
Гармонией,
Творением,
какую-то пустышку,
сдобренную ужасающе рифмованным текстом
и фиглярством квази-актеров.

Порождение быдла.
Ненавижу!


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]eziitismiglaa
2024-04-24 12:10 (saite)
Tāds .. tipa domu eksperiments ...

Zinam, ka ir cilvēki, kam reklāma nepatīk. ES liktu uz to, ka tādu ir vairākums.
Zinam, ka ir cilvēki, kuriem tā netraucē.

Varbūt, ir kāds 0.05 % cilvēku, kam reklāma ir vajadzīga, tie kas priecājās par reklāmu plakātiem pilsētās, reklāmu TV, internetā un pilnu pastkastīti ar reklāmiem.
Protams, te neskaitam reklāmas dizainerus, plakātu līmētājus u.c. pelnītājus.

Jautājums - kas zaudē, ja reklāmas tiek noliktas pie malas ?
Cilvēki nesaņem informāciju ? Bet viņiem paliek iespēja pasūtīt reklāmas materiālus sev pastkastē, uzlikt interneta pārlūkam spec pluginu AddWelcomer, utml?
Jāpārkārto "biznesa plūsmas" ?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-24 15:46 (saite)
> Varbūt, ir kāds 0.05 % cilvēku

Varbūt nenodarbojies ar konkrētu ciparu pieminēšanu, ja tev nav avotu, uz ko atsaukties. Tas gan sāk aizdomīgi izskatīties pēc dezinformācijas vai vismaz BS.

> Jautājums - kas zaudē, ja reklāmas tiek noliktas pie malas ?

Kā minimums, 1) minētie "pelnītāji" (t.i., cilvēki, kuri dara darbu kā jau darbu nozarē kā jau nozarē), 2) tirgus kā tāds, no kārtējā regulatoru un centralizatoru sērgas saasinājuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eziitismiglaa
2024-04-24 16:32 (saite)
0.05 ir "varbūt", kā ilustrācija tam, ka tādu ir reāli maz. Es nezinu nevienu tādu.
Pajautāju vēl pāris cilvēkiem, viņi arī tādus nepazīst.
Vide, kurā es apgrozos, nav speciāli pret reklāmām noskaņoti sektanti. Tur ir dažādi cilvēki.


1 ) Tas ir vājš arguments. Ja tiek darīts kas slikts, tad darba vietas nav attaisnojums. Klasiskais piemērs - afgāņu zemnieki, kas audzē zālīti.
Pie kam daļa no viņiem paliks - kādam taču vajadzēs ražot un likt reklāmu tai pašā "vienā vietā". Paliks tie, kas dara labāko darbu - informē par pašu preci, nevis meitenēm.
2 ) kā jau pie katrām izmaiņām , paiet kāds laiciņš un viss nostabilizējās.

Ieguvums:
1 ) lielākā daļa cilvēku jūtas labāk - tie kam nepatika reklāma
2 ) cilvēki mazāk tiek manipulēti
3 ) saprātīgāk tiek tērēti resursi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-24 16:34 (saite)
Viss, ko varu piedāvāt, ir agreeing to disagree

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eziitismiglaa
2024-04-24 16:40 (saite)
jo vienkārši nepatika, bet jēdzīga pamatojuma nebija.
ok, agree

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?