ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 15:19 (saite)
Tavs iebildums, es saprotu, ir par +4 minūšu pastaigu no pieturas, kas ir bik tālāk kā pirms tam. Un tas nav derīgs arguments, jo tik un tā sanāk DAUDZ ātrāk un efektīvāk, kad aprēķina vidējo pieturu skaitu uz maršrutu un laiku, ko transports pavada apstājoties, uzņemot/izlaižot pasažierus un ieskrienoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 15:21 (saite)
Manis pēc specifiski tu vari kaut nodarboties ar krosu vai maratonu uz visām vietām, kur tev ir jānokļūst. Mani argumenti ir derīgi man un ne tikai man.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 15:22 (saite)
Tu esi pensionārs vai invalīds? Nu tad jā, bet tu taksi vari atļauties, nav ko raudāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 15:23 (saite)
Stulbu padomju stila "racionalizācijas pasākumu" dēļ sākt pārmaksāt par taksi nav arī manās interesēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 15:25 (saite)
Noteikt pakalpojuma izmaksu griestus, līdzīgi kā cigaretēm. Lai maksā Bolts no sava miljardu apgrozījuma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 15:25 (saite)
"Just leftie things"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 15:27 (saite)
Man galīgi nav saprotams, kāpēc wageyi iestājas par politiku, kas ir izdevīga tikai kapitālam, bet nav izdevīga pašiem. Ceri, ka kļūsi bagāts tuvākajā laikā? Diez vai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 15:30 (saite)
OMW to it, bro ;)

Also, tehnokapitāls un ZTP kā reizē tā dzinējs un rezultāts ir izdevīgs pilnīgi visiem, tikai ne vienādās proporcijās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 15:36 (saite)
Bro?

Pieņemsim, ka tu noliec vidēji 4k mēnesī ieguldījumos (reālistiski - mazāk). Ar 5% gada procentu likmi (reālistiski - mazāku), pēc 15 gadiem (reālistiski - ilgāk) būsi ticis pie pirmā miljona. Apsveicu, bet miljons nav nekas, tas nav ne tuvu "bagāts".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 15:40 (saite)
Jā, es arī protu aritmētiku!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 15:22 (saite)
/un laiku, ko transports pavada apstājoties, uzņemot/izlaižot pasažierus un ieskrienoties./

Nu jā šis ir viens no iemesliem kāpēc sabiedriskais transports nevar aizstāt perosnisku vai individuālu [taksis] - tad man kopā ar visiem citiem ir regulāri jāapstājas tur kur man nevajag utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 15:28 (saite)
Klausies, kad tu pēdējo reizi ar auto brauci pa Rīgu? Nu jau ir tā, ka nav pat tādu "sastrēgumstundu", jo lielāki vai mazāki sastrēgumi ir cauru dienu. Ar auto pa Rīgu pavisam noteikti un visu laiku "kopā ar visiem citiem ir regulāri jāapstājas tur kur man nevajag".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 15:30 (saite)
Man sanāk braukt praktiski katru dienu, jā ir vairākas permanentu sastrēgumu vietas - manā skatījumā tajās vietās vajadzētu piedomāt pie satiksmes regulēšanas un perspektīvā pārbūvēt krustojumus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 15:39 (saite)
Es jau tev vienā komentārā skaidroju, ka reāli tas tā nestrādā. Paplašinot auto caurlaudību, sastrēgumi nemazinās. Tieši pretēji, tie veidojas arvien lielāki, jo tad arvien vairāk cilvēku pārkāpj uz auto.

Rīgā ir daudzas vietas ar permanentiem sastrēgumiem. Man pagājušajā nedēļā vajadzēja ar auto aizvest mantas, braucu vairākas reizes, es tiešām esmu mērenā šokā, kā jūs ikdienas autobraucēji varat šito izturēt. Es kā cilvēks ar tiesībām un auto ikdienā izvēlos sabiedrisko, jo bieži tas ir tikpat ātri. Vai pat ātrāk, ja runa ir par tramvaju un īsiem attālumiem. Papildus ērtība ir tāda, ka izkāpju no sabiedriskā un eju savās gaitās, ne man jāmeklē parkošanās vieta, ne jāmaksā par stāvvietu. Rīga būtu jau tagad diezgan patīkama, ja nebūtu tik daudz autobraucēju, kas pārkāpj noteikumus un bloķē sabiedriskā joslas, nelaiž gājējus, apstājas krustojumos, brauc par tuvu tramvaja sliedēm utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 16:32 (saite)
Tramvajs jā ir OK, dažreiz lietoju noteiktos maršrutos. Plašs, ērts un nemīcās jo tam ir sliedes, nav jāmanevrē. Vienīgi viņi ir sačakarējuši maksāšanu, biļeti nevar nopirkt tramvajā par kešu, tas nav ērti.

Sastrēgumus navigators ļauj apbraukt + takši ir sabtranss, brauc pa sabtransa joslām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?