ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]hedera
2024-04-01 14:31 (saite)
Nē, nekādus tiltiņus un tuneļus, kas lieki apgrūtina gājējus. Gājēji nav Rīgas problēma, gājēji nav tie, kas rada sastrēgumus, gājēji nebloķē sab.transporta joslas un neparkojas pārāk tuvu tramvaja sliedēm. Ir viena konkrēta satiksmes dalībnieku grupa, kas rada visas šīs problēmas. Bet tev nezin kādēļ šķiet, ka to var risināt, apgrūtinot dzīvi gājējiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 14:37 (saite)
Gājēji paši par sevi jūtas labi [ vismaz es kā gājējs to varu novērot], problēma sākas kad visādi aktīvisti mēģina šos gājējus ``prioritizēt`` sabojājot pilsētā satiksmi. Pareizi, ne jau gājēji ir problēma ``mierinātāju`` idejas (tautā vienu brīdi sauktas par staķismiem) tad ja tās nonāk līdz realizācijai ir problēma.

/Ir viena konkrēta satiksmes dalībnieku grupa, kas rada visas šīs problēmas./

OK nu priekš tam atkal ir CP, videonovērošana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 14:48 (saite)
Ko tu tur putrojies? Gājēji nejutīsies labi, ja vienkāršas ielas šķērsošanai būs jārāpjas tiltiņos vai jālien pazemē. Kāpēc tev ir sāpīte par autovadītājiem, bet nav sāpītes par gājējiem, kurus tu taisies nobēdzināt pazemē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 14:51 (saite)
Nu es nezinu, es piemēram lielajos veikalos jūtos tīri labi ar eskalatoru uzbraucot otrajā stāvā, tāpat metro stacijās uzbraucot/ nobraucot, ja šo ierīko pazemes pārejām un tiltiņiem tad pa jušanās līniju viss ir OK, turklāt visiem.

Pazeme vai tiltiņi, tas atkal manā skatījumā ir vienalga, varbūt labāk tiltiņi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 15:23 (saite)
Bet kāpēc tu gribi apgrūtināt tieši gājējus, ja gājēji neveido sastrēgumus?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 15:25 (saite)
Tā bija atbilde uz ideju ka gājējus vajag prioritizēt. Nu tad es piedāvāju kā viņus prioritizēt veidos kas netraucē auto braucējiem. Vislabāk tak ir ja visiem ir ērtāk nevis vienai grupai uz otras rēķina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 15:31 (saite)
Gājēju iedzīšana pazemē nav gājēju prioritizēšana. Tiltiņi un tuneļi apgrūtina gājējus, tas ir lieks ceļš.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 15:33 (saite)
Daži metri. Nupat te bija ideja [ ne no tevis, no Allaha] ka vajagot samazināt pieturu skaitu jo tas apgrūtinājums esot neliels.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 15:41 (saite)
Tik vai tā nav saprotams, kādēļ tu gribi apgrūtināt tieši gājējus, ja viņi nevienam netraucē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 16:33 (saite)
OK es vrb nepietiekami skaisdri izteicos, pret maģistrālajiem auto tuneļiem man arī nav iebildumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?