ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]hedera
2024-04-01 11:53 (saite)
Bet tu sāki šo sarunu ar mani, norādot, ka runa ir par "krasi atšķirīgiem priekšstatiem par patīkamu un vēlamu pilsētvidi". Tas, ka tu pēc komforta dzenies uz Pierīgas mežiem, nekādā veidā nav relevanti jautājumam par to, kas ir patīkama un vēlama pilsētvide. Cilvēkiem, kas dzīvo, strādā, mācās centrā ne silts ne auksts no tā, ka brīvajā laikā ir teorētiska iespēja ar personīgo auto stumdīties cauri kārtējiem sastrēgumiem, lai nokļūtu Pierīgas mežos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 11:55 (saite)
1) Man daudz vairāk par patīkamu pilsētvidi vajag efektīvu pilsētvidi (tas par "vēlamā" daļu"), 2) esošā pilsētvide man nerada tādu diskomfortu, ko varētu mazināt trīskārt palielināts sabtransporta apjoms un... lai nu kādā veidā tiktu realizēta autobraukšanas apjoma samazināšana (tas par "patīkamā" daļu).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2024-04-01 12:07 (saite)
Es jau saprotu, ka tu esi ļoti unikāls, tādēļ uz tevi neattiecas tas, kas attiecas uz vidusmēra cilvēku. Tomēr tu esi tāds viens, kamēr pilsēta pēc definīcijas ir vieta, kur dzīvo pārsvarā vidusmēra cilvēki. Un vidusmēra cilvēkiem ļoti par labu gan fiziskajai, gan psihiskajai veselībai nāk par labu tāda pilsētvide, par kuru runāju es: ar samazinātu autotransportu un palielinātām gājēju mobilitātes iespējām. Turpretī Ctulhu piedāvātā versija ar automaģistrāļu ierīkošanu pilsētās un gājēju iedzīšanu pazemē, vidusmēra cilvēkiem nāk ļoti par sliktu. Pat, ja tev tā šķiet efektīvāka, ilgtermiņā tas negatīvi ietekmē vairumu iedzīvotāju veselību. Ja vēlies, tad vari mēģināt izrēķināt paredzamās ekonomiskās sekas slimai un nomāktai sabiedrībai, ja pats par sevi tas nešķiet pietiekams arguments īstermiņa "efektivitāti" nenoteikt par prioritāti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 12:10 (saite)
Interešu konflikts, saprotu (nepiekritīšu gan "viens un unikāls" daļai). Piezīmēšu gan, ka es arī esmu pret gājēju dzīšanu tuneļos un uz tiltiņiem, vismaz ārpus specializētām zonām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?