ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2021-08-19 18:25:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Jautājums vietā
Noklausījos to A. Irbes interviju, diezgan gara

Viena lieta kur viņa uzdod pamatotu jautājumu - kāpēc par slavenībām kļūst cilvēki kas neko jēdzīgu nav izdarījuši, tikai smuki vai neparasti izskatās. Viņa tur par LGBT pārstāvjiem, bet šo var ģeneralizēt.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2021-08-19 20:41 (saite)
Var arī tā, protams. Es tikai iedomājos ka tērēt resursus to reklāmu izvietošanai un tad tērēt vēl resursus viņu bloķēšanai ir nu kaut kā drusku izsķērdīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2021-08-19 20:43 (saite)
Resursus to bloķēšanai tērē konkrētais indivīds savus un pēc saviem ieskatiem. Resursus reklāmu izvietošanai tērē reklāmas izvietotājs, atkal savus un pēc saviem ieskatiem. Neredzu problēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-08-19 20:46 (saite)
Tīri teorētiski, kas praksē notiktu ja parādītos likums `` reklāmu devēji nedrīkst finansēt masu mediju saturu``. Mēs paliktu bez ziņām? Diez vai jo vienalga teiksim katrā valstī būtu pa nacionālajam ziņu medijam un ja cilvēks baidās ka viņa valsts ir neobjektīva viņš skatās vairākus un salīdzina. Paliktu bez filmām? Arī nē jo filmas pelna pašas. Bez kā mēs paliktu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-08-19 20:49 (saite)
mēs paliktu ar ventas zinām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-08-19 20:50 (saite)
un kur problēma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-08-19 20:54 (saite)
mēs paliekam bez informācijas, nac info līdzekļi aprobežojas ar šmaragdu martu un viņas domu biedriem, kas kaut ko raksta, jo pārējie neraksta, jo nav kaifss, vai viņos tāpat neviens neklausās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2021-08-19 20:53 (saite)
1) Filmas ne tuvu nepelna tikai pašas, tas pats attiecas uz spēlēm, grāmatām utt., kam visam eksistē plaša blakusproduktu (merchandise) "ekosistēma", kas, protams, izmanto reklāmas rīkus (un, protams, tiek reklamēti arī paši attiecīgie darbi)
2) Augstāk minētais tādā pašā mērā attiecas uz jebkuru patērētājam domātu preci
3) Es pilnīgi noteikti nevēlos dzīvot valstī, kurā nacionālie mēdiji dominē
4) Es īpaši nevēlos dzīvot arī valstī, kas ekstensīvi kontrolē mēdijus un informācijas apriti kā tādu

Secinājums — es sāktu nopietni apsvērt iespēju pārcelties uz kādu no vietām, kur šādu likumu nav, un to pašu darītu arī visai netriviāls procents autoru, ražotāju un patērētāju, atstājot drosmīgos likumdevējus savā ziņā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?