covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 11:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
arī tā var dzīvot
man reiz stāstīja par vienu vīru kaut kur viduseiropās, kurš no vecākiem bij mantojis īres namu

rīts viņam sākās pēc 12 pārsoļojot pāri ielai maiznīciņā iepērkot svaigi ceptus kruasānus, kurus notiesāt pie svaigas kafijas uz ielas izliktā soliņā pie savas mājas. tā esot pagājis rīts čilojot ar kafijas kannu un bezmaksas rīta avīzi. strādāt iet bijis nav obligāti, jo īres māja, kaut arī ne bagāto rajonā, spējusi vīrietim virs 30 nopelnīt rīta kruasānam un pēcpusdienas vīno, kas kostēts turpat uz soliņa pie mājas uz ielas un čilojot ar garāmgājējeim vai vietējiem bomāriem. atvaļinājums - traks, vai, īres nams taču jāpieskata, ja grib atpūsties var ielīst bakjarda aizaugušajā dārzā, izvilkt šezlongu un izkāpt no iešļūcenēm

tāds ļoti Big Lebowsky

lūk, šis cilvēks dzīvo 15 min pilsētā, tālāk viņam vispār horizonts nesniedzas ... un pa lielam arī neinteresē


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]covid_19
2021-09-02 19:33 (saite)
paskaties uz prāgu un paskaiti tiltus

nu neesam daudz savādāki par čehiem ... var būt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2021-09-02 20:02 (saite)
Prāgā esmu bijusi pasen, bet atmiņā Vltava ir apmēram 2x šaurāka par Daugavu. Un Kārļa tilts no vecpilsētas, ja nemaldos, ir pavisam gājēju. Un ostas viņiem nav. Mums nekad tā nebūs, tāpēc jāmēģina strādāt ar to, kas ir.
Un ir UNESCO centrs ar visādām buferzonām, kam cauri joņo baļķvedēji.
Tev tas liekas ok. Man un daudziem citiem nē.
Diemžēl pie šprices Rīgā pārsvarā bijuši tādi kā tu, nevis tādi kā es - transports un satiksme uber alles, cilvēki nevienam nerūp. Man ir klusas cerības, ka līdz ar tām pilsēta cilvēkiem idejām arī administrācijai cilvēki varētu sākt rūpēt vairāk, arī tie, kas brauc ar sabiedrisko transportu. Tu laikam esi nometnē, kam šķiet, ka viņus interesē tikai mazgāt stabiņus un ganīt govis. Katram savs, tā teikt.





(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 20:09 (saite)
nē, man tas nelikās ok, kad biju students un neliekas tagad

bet pilsētas vēsturiskā attīstība ir tāda, kādu šobrīd mēs redzam

ar to, kas ir ir jāstrādā

bet

strādāšana nenozīmē gremdēt citu savā labā - ok?

mmm jā, ok es pieņemu pārmetumus savai pusei, kaut viņa nav mana ;) un iespaidot viņu tāpat nevaru

bet jebkurā gadījumā tas ir labāk kā darīt neko, vai darīt kaut ko nezin ko drudžaini un ārprātīgi


transports ir ekonomikas asinsrite, bez ekonomikas nebūtu nedz ostas, nedz ogļu šahtas nedz pilsētas

tas ir tas, ar ko ir jāstrādā, nevis pret ko ir jāstrādā - ir risinājumi, nav viegli vai lēti kā nolikt svēto govi čaka ielā - tie visi prasa sviedrus un laiku

ja gribi ātri un lēti, noīrē striperi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2021-09-03 10:21 (saite)
Pārmērīgi un nevajadzīgi izmantots privātais autotransports nav nekāda ekonomikas asinsrite, un to nevajag veicināt. Ekonomikas asinsrite ir cilvēki. Ja cilvēki aizplūst no Rīgas centra vai apkaimēm, tad nekāda attīstība tur nenotiks. Vismaz tik daudz pilsēta beidzot izskatās sapratusi. Gan jau ar laiku sapratīs arī Timrota fanu klubs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-03 10:41 (saite)
skaidroju, kā strādā ogļu šahta - no vienas puses liekam iekšā ogļuračus, no otras puses nāk ārā ogles

ogles transportējam ar vilcieniem vai smago transportu
neaizmirstam izņemt ogļračus, nošķiram no oglēm, transportējam ar sabtransportu

domājam par ogļračiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-02 20:11 (saite)
atkārtošos, elojiem ar kafijas krūzi rokā ogļraču problēmas nesaprast

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?