covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2021-09-02 11:32:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
arī tā var dzīvot
man reiz stāstīja par vienu vīru kaut kur viduseiropās, kurš no vecākiem bij mantojis īres namu

rīts viņam sākās pēc 12 pārsoļojot pāri ielai maiznīciņā iepērkot svaigi ceptus kruasānus, kurus notiesāt pie svaigas kafijas uz ielas izliktā soliņā pie savas mājas. tā esot pagājis rīts čilojot ar kafijas kannu un bezmaksas rīta avīzi. strādāt iet bijis nav obligāti, jo īres māja, kaut arī ne bagāto rajonā, spējusi vīrietim virs 30 nopelnīt rīta kruasānam un pēcpusdienas vīno, kas kostēts turpat uz soliņa pie mājas uz ielas un čilojot ar garāmgājējeim vai vietējiem bomāriem. atvaļinājums - traks, vai, īres nams taču jāpieskata, ja grib atpūsties var ielīst bakjarda aizaugušajā dārzā, izvilkt šezlongu un izkāpt no iešļūcenēm

tāds ļoti Big Lebowsky

lūk, šis cilvēks dzīvo 15 min pilsētā, tālāk viņam vispār horizonts nesniedzas ... un pa lielam arī neinteresē


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dzeltens
2021-09-02 16:30 (saite)
Par tiem nabaga sabiedriskā transporta lietotājiem Čaka ielā neesmu tik pārliecināta. Kaut kā liekas, ka nekas tik ļoti viņiem tur nemainījās, kā bija sastrēgumi tā palika. No maniem laukiem kaut kā baigi izskatījās, ka visa tā problēma ir vairāk pašreizējās RD opozīcijas uzpūsta nekā reāla.
Man, starp citu, vienmēr, braucot pa Čakeni ar auto, ir bijis jāžmiedz ciet acis, kad tajās fake četrās joslās mēģina saspraukties auto+sabiedriskais. Principā uz Valdemāra tas pats. Tur nekad reāli nav bijušas tās 4 joslas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 16:33 (saite)
pareizi, jāsašaurina gājēju ietves, tur tāpat 5m - to laikam dome nespēja izdarīt, jo līdzko aiztiktu ietves, tā būtu jāpārrok visa iela, jo pēc likuma komunikācijām jābūt tur, kur komunikācijām jābūt

jāizveido normāla platuma sabiedriskā transporta joslas

jāatstāj 2 joslas auto

un mikromobilitāte jārisina pa citām ielām

tikai šis maksās vairāk kā zelta tilts ;) jo apakšzemes komunikācijas - tāgan

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2021-09-02 16:50 (saite)
Čakenei nav visā garumā platas ietves, tas ir kārtējais RD opozīcijas tiražētais mīts. Tur kādu 2 kvartālu robežās, ja nemaldos, no Ģertrūdes līdz Dzirnavu kaut ko fiziski varētu mēģināt sašaurināt, bet lielākajā ielas daļā tās ietves jau ir diezgan šauras. Piemēram, pie stacijas - tur abās pusēs reāli ir kaut kāds knapais minimums priekš pilsētas centra un gājēju daudzuma, kas tur apgrozās. Nevar mūsdienīgā pilsētā ietve būt 600 mm vai 1200 mm plata vai cik nu bija tas vispār atļautais minimums. Tā ka nesanāks nekāds ielas pārrakšanas daudzmiljonu projekts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 16:54 (saite)
nav problēmu - dodamies uz SM un sašaurinām joslas - ne visiem ir vajadzīgas 4m brauktuves

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeltens
2021-09-02 16:59 (saite)
Ok, ja nemaldos, joslu platumu nosaka atkarībā no ātruma. Nosakam atļauto ātrumu 20 km/h kā dzīvojamajā zonā un josla varēs būt 3 m. Vēl stabiņus uzliekam, tai to ātrumu tiešām ievērotu.
Tikai laikam nevienam atkal šis nepatiks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2021-09-02 17:00 (saite)
mani privātauto viedoklis neinteresētu tik ļoti - man der

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2021-09-02 17:00 (saite)
punkts ir - ja šobrīd gājēji bija ātrāki gājēji par sabiedrisko

tad pirms joslām, sabiedriskais taisnajos gabalos bija ātrāks par velo - personiskā pieredze - es šamo panācu tikai pieturās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?