covid_19 ([info]covid_19) rakstīja,
@ 2020-11-12 11:49:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
par futūrtehnoloģijām
te saistībā ar autonomo braukšanu, kur visādus riteņus ar motoriem māca kustēties un nesadurties un otrajā stāstā par nākotnes mašiņām, kas būšot čupa ar aķiem uz pāris riteņiem un virsū neizskatīga kaste ar "vāciņu" - atmiņā atausa priekšrocības, ko sniedz vilciens pret lidmašīnu, starp citu railbaltika sakarā bija vienreiz pacelta tēma

nu lūk, ja man nākotne piedāvās iekāpt punktā A un izkāpt punktā B, tad pārsvarā visi runā par darbs mājas distancēm

lūkojamies tālāk - nevis kaste uz riteņiem, bet gulta uz riteņiem ar dušu un matu fēnu - vuala, iekāpjam punktā A teiksim jugla un izkāpjam punktā B teiksim stambula - izkāpjam jau izgulējušies, nodušojušies, pabrokastojuši, safrizējušies

cita starpā - kāpēc neatdzīvināt seno tehnoloģiju ar zirgu stacijām - tikai nevis zirgus mainīt, bet mainam bačas elektrokāriem - pļurk pļurk kamēr pie sarkanā stāv, jau bačas nomainītas pret pilnām, maucam tālāk, tas ir kaudzi ātrāk par ātrās vai superātrās uzlādes tehnoloģijām


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]lavendera
2020-11-12 12:32 (saite)
jā, pēdējais ieteikums ir ļoti vērtīgs

(Atbildēt uz šo)


[info]puika_vecis
2020-11-12 13:02 (saite)
Nu tās baterijas lielas un smagas, būtu pagrūti tā fiksi nomainīt, bet ar mazāk baterijām darbināt varēs tikai kondicionieri.
Drīzāk pie krustojumiem varētu salikt huge-ass bezvadu lādētāju, kā telefoniem - piebrauc pie sarkanā, bišku uzlādējies, mauc tālāk. Sastrēgumā vispār uzlādējies līdz 100% :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2020-11-12 13:59 (saite)
emmm lielas un smagas lietas formulā 1 nomaina pāris sekunžu laikā ...

protams tie ir profiņi, un nestrādā krustojumā, bet nu kā ideja attīstībai un virzienam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puika_vecis
2020-11-12 14:33 (saite)
F1 pitstopos ir liels misēkļu procents, un ja vien tiešām nedeg, uz “apkopēm” iekšā nebrauc :)
Ja runājam par autosportu, tad Formula E, kamēr nebija ietilpīgāku bateriju, par labāko risinājumu atzina nomainīt visu formulu (pārsēsties) nevis bateriju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2020-11-12 22:19 (saite)
kaut kur pasaulē ir trolejbusi/autobusi/sauckāgribi, kas iet uz aķiem, bet palādējas ar vadiem pieturās

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2020-11-12 13:04 (saite)
Sen jau tas tiek mēģināts (tas battery swap): kaut vai šis ražotājs:

https://electrek.co/2020/06/02/nio-battery-swap-electric-cars-completes-500000-swaps/

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2020-11-12 13:06 (saite)
Bet tur ir daudz izaicinājumu, sākot ar akumulatoru maiņas punktu skaitu, pieejamību, kā novērst zādzības, utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2020-11-12 13:08 (saite)
Tesla mēģināja 2013. gadā: https://www.businessinsider.com/teslas-battery-swapping-plan-isnt-working-out-2015-6?international=true&r=US&IR=T

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]covid_19
2020-11-12 13:57 (saite)
emm es te domāju ka viss šitas jau kaut kur redzēts

ar telefona lādētājiem - katra firma mēģināja kaut ko savu, līdz ES komisija pateica, ka enafs ir enafs, tagad visi strādās ar šitādu te štuceri galā un nekādu ne savādāku

kamēr nebūs vienots standarts, tikmēr katrs pamazām kaut ko knibinās un tas viss nebūs savstarpēji aizvietojams

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2020-11-12 22:22 (saite)
ikzaklī, #notinventedhere

Image</img>

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lavendera
2020-11-12 13:37 (saite)
un kā ar brauktuvi, kas mašīnu uzlādē braucot?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]covid_19
2020-11-12 13:56 (saite)
tad ir jāpārbūvē visi ceļi .... drusku maķenīt dārgāk kā vadāt katrā kārā lādētāju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2020-11-12 17:13 (saite)
Tadah: https://www.theguardian.com/environment/2018/apr/12/worlds-first-electrified-road-for-charging-vehicles-opens-in-sweden

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?