Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2010-01-02 11:23:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
kāpēc man nav ne jēgas, ne vēlmes rakstīt kļauzas par "rīgas satiksmi": divas sabtransporta neciešamākās iezīmes nepakļaujas tās kontrolei:
1) līdzpasažieru ikdienas mudacisms
2) sastrēgumu rindas - pāris sabtransporti iespiesti starp simts trīsdesmit četriem personīgajiem, no kuriem katrā turklāt sēž ne vairāk par vienu cilvēku [šitā ir tā slavenā viensētība, jā?!]

pa īstam efektīvi to varētu risināt tikai un vienīgi pilnībā nodalot personīgo un sabtransportu - vai nu ar park'n'ride palīdzību, vai sabtransportējot cilvēkus privātajiem auto nepieejamās teritorijās [pazeme, gaiss, нуль-транспортировка] vai arī [mans favorītākais paņēmiens! nekas nav jādara+nekādu izmaksu, ne milzu autostāvvietas būvējot un apsargājot, ne metro rokot] - zēni pa labi, meitenes pa kreisi - sadalot rīgas ielas sabiedriski lietojamās un personīgi braukājamās. ar bonusiem [taisnākie, ātrākie, ērtākie maršruti] sabtransportam, kurš pārvadā vairākumu.

kad es beidzot kļūšu rīgas mēris, būs. gaidiet.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]chimera
2010-01-02 20:32 (saite)
par velosipēdistiem - protams! tikai nevaru īsti izdomāt, kur tās viņu joslas likt - pie pers. vai sabtransporta ielām. loģiskāk būtu pie pers., bet tā kā pēdējā laikā autobraucēji daudz biežāk ļaunprātīgi un apzināti notriec velosipēdistus, tad īsti nez.

jā, sabtrans. joslas ir laba lieta - diemžēl pietiekoši platas ielas ir nepietiekošā daudzumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?