Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-12-12 14:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pirms es tiku pie auto, pat nenojautu, kādus episkus sračus var raisīt dilemma - parkojot vāģi, izņemt to no ātruma vai atstāt.

/lasu forumus, apkarojot jauno fobiju. gara acīm redzu, kā vāģis dodas brīvsolī, nobraucot visus kaķēnus, bērnus, pendžas un šikos leksusus.

//pizģec, vairākums apgalvo, ka labāk ir atstāt ātrumā (gluži pretēji tam, ko māca autoskolā), izņemot ja brauc ar dīzeli, jo dīzelis var iedarbināties no vnk grūdiena un doties nobraukt kaķēnus utt pēc programmas.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kasp777
2017-12-13 00:10 (saite)
labvakar, šeit gan daudz komentāru ar viedokļiem, izteikšos arī es!

Atstāt ātrumā vari pilnīgi droši, jo iedarboties no kalna bez ieslēgtas aizdedzes var tikai ļoti vecs, vēsturisks auto, kādi praktiski ikdienā vairs netiek lietoti, pat 80 gadu dīzeļauto, augstspiediena sūkņi tiek aprīkots ar elektromagnētisko vārstu, kas pārtrauc degvielas padevi pie izslēgtas aizdedzes.

Par stāvbremzi runājot, lietot to vajag, ja nelietosi tad tā var ierūsēt un vairs nedarbosies, nāksies mainīt troses citas detaļas. Ziemā gan būtu jābūt uzmanīgai, ja iepriekšējā dienā lietus un pa nakti piesals, tad ļoti iespējams ka var iesalt troses un nākamajā dienā auto neizkustināsi, man tā ir bijis. Bet ar visu to kaut vai nedēļā reizi ziemas apstākļos vajag to rokas bremzi izkustināt, lai neierūsē, ja kādus 3 mēnešus to vispār nelietosi, ļoti iespējams, pavasarī vairs to vispār neizkustināsi. It sevišķi šāda piesardzība jāievēro vecākiem auto, kuriem iespējams trošu apvalki ir saplaisājuši, kur tiek mitrums.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?