Comments: |
piemēram, tavā piemērā es teiktu - islam nav compatible ar western civilisation. tādā ziņā, ka religion nav compatible ar western civilisation. tādā ziņā, ka manā vērtību skalā reliģija nav compatible ar personas autonomiju, sevis piederības un iesaistītības sajūtu šajā pasaulē, jēgpilnumu. Taču - vai manas sevis izjūtas = rietumu civilizācija? nē. Vai rietumu civilizācija nav saistīta ar reliģiju? ir. Diemžēl no tā var secināt, ka saturs, ko ielieku jēdzienos "islams nav compatible ar western civilisation" nav diez ko saistīts nedz ar islāmu, nedz ar īpaši ko pasaka par rietumiem vai rietumu civilizāciju (lai ko arī tā nozīmētu), līdz ar ko diskusija te nebūs par islāma un rietumu civlizācijas klešu, bet gan par pašas izjūtām, attāli reprezentētos šajos jēdzienos.
tādā ziņā mani žetoni iet cilvēkiem, kas nevis ņemas lielos vēzienos zīmēt abstrakcijas no sērijas "rietumu civilizācija", bet gan reāli strādā ar šīm lietām, parasti līmenī, kurš publiskajā apritē tiek atspoguļots maz, jo šie ļaudis spēj piedāvāt dažādās sensibilitātēs balstītus ceļus, lietas, kas var būt reāls risinājums, reālām problēmām.
If you take a look at that survey you will see that there real differences between the views of UK Muslims (over half of who were not born in the UK), and those of non-Muslim Brits, concerning for example, tolerance of homosexuality, support for Sharia law, and so on. Personally (although the theme is interesting) I don't feel the need to dissect and debate the nature of the roots of western civilisation that have their expression in the contemporary culture and opinions of non-Muslim Brits to feel confident in stating that this is a 'real problem', and needs real solutions.
One of those solutions, for example, might be to limit Muslim immigration in to the UK.
Tu gribi teikt, ka nav tāds ju,ta jēdziens kā "rietumu civilizācija" ar pāris raksturīgām, vienojošām pazīmēm, kas to atšķir no pārējās pasaules?
kas ir tās pāris raksturīgās, vienojošās pazīmes, kas to atšķir no pārējās pasaules?
Viens no ''Rietumu civilizāciju'' raksturojošiem principiem, kas nepastāv NEKUR citur pasaulē, jo īpaši islama valstīs ir feministisks dzimumu redzējums, tāpēc vienmēr ģivu dajusj, kad vokāli feministi ir pirmie, kas metas aizstāvēt islamu pret ļaunajiem Rietumu supremacistiem.
Tipa: "Ir kāds būtisks moments šajā visā – tas, kas notika Ķelnē, ir tikai koncentrētāks, intensīvāks atspoguļojums tam, kas notiek sieviešu ikdienā"
vai tev šķiet, ka es aizstācu islamu pret ļaunajiem Rietumu supremacistiem?
Ja tev rodas pretenzijas pret OPā minēto frāzi (par savietojamību) un šķiet, ka tā ir nepamatota ģeneralizācija, tad jā, tā ir apoloģija. Jo šajā gadījumā tiešām problēma nav dziļa, niansēta un ar daudziem sarežģītiem variabliem un potenciāliem risinājumiem. Risinājums ir viens - Rietumiem un Islamam jābūt atsevišķi. Priekš liberāla tehnokrātiska feminista, kurš nopietni attiecas pret sevis pārstāvošajām vērtībām, tam būtu jābūt kā 2+2=4. Pašsaglabāšanās refleksa līmenī.
Tu kļūdies. Es neesmu musulmanisma fane. Tieši tāpat kā es neesmu citu reliģiju fane, pa manam tās visas varētu būt kaut kur prom.
Peidod - Tad Tu būtu pret (large-scale) musulmaņu imigrāciju?
large-scale imigrācija LV teritorijā ir problemātiska un es to - permanent settlement versijā - neatbalstu. Musulmaņi? tajā skaitā. bēgļu filtrācijas nometnes? pagaidu uzturēšanās darba/izglītības etc. dēļ? imigrācija vispār? ir ok, ja ir normāla struktūra un mehānismi; rasu/etnisks/nacionāls izolacionisms nav iespējams (vai arī ir ļoti traumatisks visiem iesaistītajiem).
Paldies - tad tas netraucē ka LV vairs nevar īsti kontrolēt savu imigrāciju politiku (pēc tā EP balsojuma)?
LV darbojas EU un EP bet ir tikai 7 (vai 9?) deputāti - līdz ar to, būs ļoti grūti ietekmēt ES politiku.
ja piedāvā reasonable idejas un risinājuma mehānismus, tad arī 7 (vai 9) ir daudz. Ja tikai spaida pogas un māj ar galvu, tad pat 1 ir lieks.
''rasu/etnisks/nacionāls izolacionisms nav iespējams (vai arī ir ļoti traumatisks visiem iesaistītajiem''
Kādā veidā Muhameda trūkums tuvākajā apkaimē tevi traumē?
varbūt kļūdīšos, bet no konteksta vismaz es sapratu, ka ar izolacionismu domāts tas, ka, ja nu reiz kaut kādā variantā un apjomā šeit parādās (šinī gadījumā musulmaņi), tos bieži vien pieprasa nometināti kaut kādos "savos" geto.
kas būtu diezgan neprātīgi, manuprāt.
Skaidrs, ka tas nebija tā domāts, bet par migrāciju vispār.
Vai pastāv normāla struktūra un mehānismi, kas varētu nodrošināt ka ghettoisation nenotiktu? Es šaubos - var 'likt' imigrantiem dzīvot ciematos (vai Eiropas merogā likt viņiem dzīvot Latvijā), bet viņi nepaliks un drīzāk vai vēlāk būs 'self-segregation' savos geto - skat Londonā (vai jebkurā cita lielā UK pilsētā ar lielo imigrantu skaitli).
es domāju, ka, ja ir vēlme, tādu apzīmējumu kā "rietumu civilizācija" var savilkt, vienīgais - manā grāmatā - tam būs daudz sūces pa maliņām, tajā brīdī, kad sāks pietuvināt, kas tieši konstituiē rietumu civilizāciju un kādi ir tās funkcionēšanas mehānismi. Kā arī tas noteikti nav vienīgais apzīmējumus, zem kā var kaut ko savilkt (īpaši, ja zini jau konkrētāk, ko gribi savilkt). ir citi, parocīgāki kopsavilcēji un apzīmētāji.
tā kā īsumā mana atbilde ir - "nē". Bet es paredzu iespēju, ka tādu ir iespējams izveidot un kāds varbūt arī ar tādu strādāt. | |