(bez virsraksta)

« previous entry | next entry »
Aug. 18., 2016 | 01:19 pm

Ziniet, nav obligāti jābūt child-free vai daudzbērnu mātei, vai lesbietei, vai ar kustību traucējumiem utt.utjpr., lai NEteiktu - hei, uztrenē imunitāti, uzaudzē ādu.
Ādas uzaudzēšana nav risinājums sabiedrības līmenī, bet gan indivīda (un arī tur ir mērs).

Link | piemet pagali! | Add to Memories


Comments {11}

(bez virsraksta)

from: [info]unpy
date: Aug. 18., 2016 - 01:25 pm
Link

Mhm. Var taču sabiedrībai iestāstīt, ka pietiks abižot vājākos un sabiedrība to arī ar prieku izveiks. Tā pati sabiedrība, kurā ikdienā zog, laupa, karo un izvaro. Jā gan.

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Aug. 18., 2016 - 01:34 pm
Link

Es, goda vārds, nesaprotu, no kurienes rodas absurda doma, ka pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā tiek veiktas, kādam kaut ko mēģinot "iestāstīt". Tavuprāt gājēju + atbalstītāju vs protestētāju proporcija praidā pēdējos 10 gados ir tik ļoti mainījusies, jo kādam mēģināja kaut ko "iestāstīt"? Vai, piem., Apeirons (starp citu, invalīdu un viņu draugu apvienība) mēģina sabiedrībai "iestāstīt"?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]unpy
date: Aug. 18., 2016 - 01:45 pm
Link

Par Apeirona darbību, starp citu, esmu lietas kursā jau gadus 15. Nedaudz nokavējies mani izglītot.

Tātad, ne iestāstot, bet kādā citādā veidā? Interesanti, kādā tad?

P.S. Pret praidu protestējošo 20 sarukums uz 5 ir izcils sniegums, tiešām. 4 reizes vai par 75% ir izdevies pamainīt sabiedrisko domu! Un tas viss - ne iestāstot, bet ar kaut kādām savādākām, gan jau slepenām metodēm.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Aug. 18., 2016 - 01:56 pm
Link

Patiesi priecājos, ka esi lietas kursā par Apeironu, bet uzsvars bija uz "draugu", nevis uz to, ka par tādu varētu nezināt.
Bet par pārējo lūgšu izmantot tomēr veselo saprātu, zināšanu bagāžu utt., jo man negribētos pieņemt, ka nespēj izkāpt no rāmja "sabiedrības izglītošana, mainīšana notiek caur pastāstīšanu, iestāstīšanu". Grūti iztēloties kādu geju nīdēju, kurš pārtaptu par viņu atbalstītāju, jo viņam kāds, lūk, pateica / iestāstīja (kā vispār, diez, iestāstīšana iecietības un tolerances veicināšanā darbojas?), ka geji vispār ir ok.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]unpy
date: Aug. 18., 2016 - 01:58 pm
Link

Nopietni, ir tādi gadījumi, ka geju nīdējs kļuvis par kaismīgu geju atbalstītāju? Tiešām interesanti, bez ironijas - kā tas tika panākts?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


watt

(bez virsraksta)

from: [info]watt
date: Aug. 18., 2016 - 02:01 pm
Link

kad cilvēks saprot ka pats ir gejs, un tas viss ir bijis tikai viņa naids pret sevi, un pilnīgi nevajadzīgs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Aug. 18., 2016 - 02:10 pm
Link

Nē, ne tikai, skat.zemāk.

Atbildēt | Iepriekšējais


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Aug. 18., 2016 - 02:10 pm
Link

Jā, ir. Kad cilvēks ir nonācis dzīvē situācijā, kad saprot, ka viņa viens no labākajiem draugiem ir gejs vai kad saprot, ka tie čaļi, pie kuriem viņš nupat ir ievācies, bet iet citur nav opcija, ir ļoti labi cilvēki. Un, jā, protams, tas prasa gana spēcīgu cilvēku, kurš vēlas ar sevi strādāt. Tas daudz plašākā'un ilglaicīgākā mērogā nozīmē būvēt arī izglītības sistēmu tādu, kurā tiek max atbalstīts tas, ka cilvēks strādā pats un strādā arī pats ar sevi. Ne visiem, bet daudziem tas var nozīmēt ko izšķirošu.

Atbildēt | Iepriekšējais


cukursēne

(bez virsraksta)

from: [info]saccharomyces
date: Aug. 18., 2016 - 02:30 pm
Link

mani interesē, kā tieši Tu definē "iestāstīšanu". vai Tev vienkārši viss, kas saistīts ar informācijas pieejamības veicināšanu, ir iestāstīšana? (pilnīgi nopietns jautājums, ir svarīgi vienoties par valodas lietojumu)

un man arī liekas, ka lielākā daļa pārmaiņu patiešām notiek nevis iestāstot (tādā veidā, kā es saprotu iestāstīšanu), bet "ierādot": pirmkārt, rīkojoties pašam tādos veidos, kādos gribētu, lai darbojas sabiedrība, otrkārt, pozitīvi novērtējot jebkādu citu cilvēku virzību uz rīcību vēlamajos veidos (un šis ir daudz svarīgāk, nekā vienkārši nosodīt nevēlamo), treškārt, veidojot situācijas, kur cilvēkam ir pamats, iespēja un motivācija rīkoties vēlamajā veidā un saņemt par to pozitīvu reakciju. (protams, vienkāršoti, salīdzinot ar realitāti, protams, nestrādā ātri, protams, noteikti vēl miljons citu elementu, kas jāņem vērā un ko neiztirzāju)

Atbildēt | Iepriekšējais


cukursēne

(bez virsraksta)

from: [info]saccharomyces
date: Aug. 18., 2016 - 02:23 pm
Link

jā, par apmēram šo bija diezgan labs raksts, ka patiesībā tāda pārmērīga uzsvara likšana uz "pats, PATS, PATS!!! pamaini savu attieksmi un viss būs absolūti lieliski" bremzē pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā.

diez vai verdzība būtu atcelta, ja risinājums būtu bijis "uzaudzē biezāku ādu pret to, ka tevi neuzskata par cilvēku / pret to, ka tev liekas nepieņemami, ka citus neuzskata par cilvēkiem viņu ādas krāsas dēļ"

Atbildēt | Diskusija


Bļanna Baklažanna

(bez virsraksta)

from: [info]bljanna
date: Aug. 18., 2016 - 02:34 pm
Link

Paldies par saiti!

Atbildēt | Iepriekšējais