LU

« previous entry | next entry »
Jul. 19th, 2016 | 03:33 pm

Pēc pirmās kārtas esmu 33. vietā

Manuprāt, ļoti laba vieta :)

Veltījums ankhiem:



Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {64}

from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 03:09 pm
Link

Eh, es nekad nezinu, ko darÄ«t ar Å”iem vecajiem večiem starp jauniņajiem studentiem un studentēm.

Reply | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 03:11 pm
Link

Tu esi mācībspēks? Es nezināju, ko darīt jau tad, kad gāju studentu bataljonā un biju vidēji 2-4 gadus vecāks par vidējo "zemessargu"

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 03:35 pm
Link

Man reizēm liek lasÄ«t lekcijas, doktorantÅ«rā lekciju lasÄ«Å”ana bÅ«s neizbēgama sastāvdaļa, un mani pamazām velk arÄ« Å”tata darbinieka virzienā (kas, visbiežāk graÅ”u dēļ, liek profilēties uz darbÄ«bu vairākās fakultātēs), bet jau bakalauru, tÄ«ri kursabiedru lÄ«menÄ« man nebija ne jausmas, ko iesākt ar Å”iem manāmi padzÄ«vojuÅ”ajiem kungiem vai kundzēm jaunieÅ”u vidÅ«.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 03:37 pm
Link

Kā "ko iesākt"? Atteikties no nenobrieduŔiem priekŔstatiem un aizspriedumu varas ;)

Reply | Parent | Thread


penija

from: [info]penny_lane
date: Jul. 19th, 2016 - 04:11 pm
Link

jā, es laikam arī īsti nesaprotu, kāpēc kaut kas jāiesāk.

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 04:55 pm
Link

Redzi? Viņi atnāk visi tādi baigi nobrieduÅ”i ar savām dzÄ«ves gudrÄ«bām, dižo pieredzes vācelÄ«ti, a tur pretÄ« vairums tādi jauni, svaigi, un tad tu esi viens vai divi tādi nobrieduÅ”ie starp svaigajiem. Kad svaigais paceļ savu balsi, nobrieduÅ”ais izsaka kādu dziļo piezÄ«mi, ko neviens nesaprot, jo referenču lauks taču cits. 30gadnieki vēl tā. Bet 40gadnieki, ja atnāk, ir kā no citas planētas, ar savu apsviedÄ«go briedumu un "visu esmu redzējis, ko jÅ«s man te gvelžat" attieksmi.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 04:58 pm
Link

Redzu, ka tu redzi ļoti daudz, kā Platons teiktu, ēnu uz sienām. Tas jau nav par Å”o vien. Hei, mazais, pasaule nav tikai aestētisks fenomens

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 05:28 pm
Link

Vecīt, visa mana dzīve ir cīņa pret pasauli kā aestētisku fainomenu.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 05:39 pm
Link

Lūk, tas jau izklausās aizdomīgi, toties mēs sākam redzēt problēmas sakni. Kā teicis Nīče, he who fights monsters...

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 05:38 pm
Link

Ēnas tvarstāt jÅ«s, laid-back zāles pÄ«pētāji un festivālu staigātāji. Pareizāk sakot, "gremdējaties ēnās", jo narkotisko/apdullinoÅ”o/rekreatÄ«vo vielu raisÄ«tā nomieinoÅ”i biezā migla taču attur no tik aktÄ«vas rÄ«cÄ«bas kā tvarstÄ«Å”ana.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 06:05 pm
Link

Ä»oti aplami, bet teorētiÄ·im ziloņkaula tornÄ« drÄ«kst piedot. Es 18-22 gadu vecumā aktÄ«vi pievērsos visādai psihodēlijai tieÅ”i tāpēc, lai kaut kā salauztu Å”o sienu, kā teica Morisons, un tiktu to ēnu objektiem tuvāk. Jo kādas tad vēl atliek alternatÄ«vas? LasÄ«t Heidegeru? Meditēt? Svaigēst? Lol

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 06:13 pm
Link

"Kādas vēl alternatÄ«vas" - tas ir atkal tas (visbiežāk vecāka gadagājuma, pieredzējuÅ”o un nobrieduÅ”o) sakāvnieciskais tonis a la "balsojiet par mazāko ļaunumu", "demokrātija ir slikta, bet nekā labāka nav" utt. Pensionāri.

Un Morisons - bez komentāriem. Ja atceries, viens no galvenajiem argumentiem, kāpēc noraidÄ«ju Boviju, bija tas, ka viņŔ ir narkomāns, turklāt pats priecājās par to.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 06:33 pm
Link

Tas par alternatÄ«vām, protams, nav leÄ£itÄ«ms jautājums. Var arÄ« dzÄ«vot mežā, nodarboties ar okultismu bez palÄ«gvielām, kā arÄ« elementāri krāt pieredzi jeb tā dēvēto "dzÄ«vesziņu" aktÄ«vā mijiedarbÄ«bā ar pasauli un lÄ«dzcilvēkiem. Daudz vairāk implikāciju satur mans mājiens uz tavu pÅ«liņu "intelektuālismu". Esmu arÄ« mēģinājis pieņemt Jēzu, bet kā tu, viens cilvēks, vari "intelektualizēt" (ar saprātu iemānÄ«t) ticÄ«bu? Imposubru. Tāpat man arÄ«dzan liekas jeb vismaz tavs cibas presence rada tādu iespaidu, ka visa tā tava kristietÄ«ba ir lÄ«dz kauliem racionalizēta. Ir tāds teiciens, ka ir tikai divu veidu cilvēki: tie, kas saprot un pieņem evolÅ«ciju, un tie, kas nē. Un tā kā nevēlos tevi pieskaitÄ«t pie otrajiem, atzÄ«Å”os, ka nē, es neticu, ka tu patieŔām tici. Gribi -- jā, domā -- varbÅ«t, bet patiesi kristÄ«gi ticÄ«gs cilvēks nevis atklāti heito un mēģina pāraudzināt tumsoņas, bet iet un palÄ«dz citiem, izplāj sevi uz krusta, upurē sevi katram, kas ir trÅ«kumā. Saki, kāds ir tavs pienesums pasaulei altruisma niŔā? Tu vari teikt, ka Ŕādi sludini kaut ko, bet ko? Ne jau dieva, bet savu vārdu. "Es, es, es." Zini, kurā elles lokā bÅ«s tie augstprātÄ«gie?

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 10:24 pm
Link

Å is ir valÄ«ds komentārs, tēma, par ko cibā esmu rakstÄ«jis mazāk, un tas ir ļoti pareizi, ka jÅ«s jau vēsturiski kā argumentu mēdzat izvilkt Dieva Vārdu, lai man, kristietim, liktu apdomāties. Par narkomāniem atbildēju nedaudz agresÄ«vi, jo devi mājienu, ka tvarstu ēnas, kā arÄ«, Ŕķiet, implicēji, kā jau vairāki norādÄ«juÅ”i, ka mans pēdējā laika cibas tematiskais loks ir uz ēnu pusi. MēģināŔu Ä«si atbildēt uz komentāru pa punktiem.

- neko nezinu par manu pūliņu intelektuālismu.
- nekad neesmu ar saprātu iemānījis Kristu, tas ir huge misconception.
- pēc kā spried, ka manā cibā kristietÄ«ba ir racionalizēta (dÄ«vaini, gnidrologs un vēl viens anons arÄ« uz Å”ito norādÄ«ja, aplami mani identificējot ar cultural christian, kas nevar bÅ«t tālāk no patiesÄ«bas)? varbÅ«t bÅ«si pamanÄ«jis, ka par kristietÄ«bu rakstu ļoti maz (diemžēl), jo tā ir tikpat intÄ«ma pieredze, kā laulÄ«ba. Es piekrÄ«tu, ka tas var radÄ«t aplamu iespaidu par visu citu rakstÄ«to, jo kristietÄ«ba nav viena uzskatu kopa starp citām, nav noŔķirama un izdalāma atseviŔķi, kristietÄ«ba fundamentāli ietekmē visu dzÄ«vi un nosaka visus citus uzskatus. Katrā ziņā mana konvertācija nav saprāta rezultāts. I assure you that, jo cilvēka saprāts to pēc definÄ«cijas nespēj.
- grÅ«ti saprast, par kādu evolÅ«ciju tu runā. Like, darvinisko? Pēdējos gados sliecos apÅ”aubÄ«t arÄ« Darvinu un uz visu zinātnes enterpraizu skatos visnotaļ relatÄ«vi, ar to, piemēram, atŔķiros no tādiem kulturālajiem, draudzÄ«gajiem un liberālajiem kristieÅ”iem kā tepat cibā avralavral. Ja es cibā aktÄ«vāk pārstāvētu kristÄ«go pozÄ«ciju, tad mana retorika bÅ«tu apzināti radikālāka un nesamiernieciskāka par avralavral, viņai tieÅ”i savulaik bija ieraksts, kurā viņa endorso evolÅ«ciju, to pretstatot luterāņu fundamentālismam. Well, es labāk esmu luterāņu fundamentālists, nevis nomierināti romiskoti saprātÄ«gais katolis, kuriem viss visur ir skaidrs, izskaidrot un sakārtots stabilā metafiziskā sistēmā, kurā iekļaujams ir viss, sākot no latīņamerikas kultiem, lÄ«dz Darvinam, dievietei-mātei utt (lÅ«k, katolicisms ir visÄ«stākā un traumatiskākā kristietÄ«bas racionalizācija)

- es piekrÄ«tu tavam punktam par to, ko dara patiesi kristÄ«gs cilvēks, "no augļiem jums bÅ«s to pazÄ«t", tā ir, un es neesmu draudzÄ«gs, o, es pavisam neesmu draudzÄ«gs, man ir bail un nelabi no cilvēkiem. Bet zini ko, tieÅ”i tāpēc es esmu kristietis, jo uz pasaules ir tikai viens spēks un tikai viens Dievs, par kuru es zinu, ka viņŔ var mani dziedināt. Un par to arÄ« ir reformācija - ne jau labie darbi definē to, ka tu esi kristietis, tu tikpat labi vari darÄ«t visus tos labos darbus automātiski un ieprogrammēti, bailēs, māņticÄ«bā utt. jā, darbi seko ticÄ«bai, bet pirmais moments vienmēr ir grēknožēla un ticÄ«ba Kristus upurim. Jā, es esmu ļauns, sātana celtajai apsÅ«dzÄ«bai ir taisnÄ«ba. Bet zini ko, sātan, Kristus izaicināja ļaunumu uz divkauju un uzvarēja to, gan nāvi, gan sātanu, gan ļaunumu, un man nav vajadzÄ«gs nekas cits, kā tikai skatÄ«ties uz Kristu. Kristus iestājas par mani, ļauno, un teica, ka man ir iespēja, pat ar visu to, ka man riebjas cilvēki. Tāpēc Kristus saka "tavi grēki ir piedoti, ej, un negrēko vairs". Bet ticÄ«ba, kā reizi, ir vingrināŔanās visā dzÄ«ves garumā, neizslēdzot to, ka ticÄ«ba jāvingrina tepat, tÅ«lÄ«t, uz vietas, jo Kristus otrā atnākÅ”ana var sākties kuru katru brÄ«di. Jā, es varbÅ«t neesmu morālais role model, bet teikÅ”u tev vienu, vecÄ«t, no tā automātiski neizriet, ka neticu Kristum. Fak, godÄ«gi sakot, tā ir vienÄ«gā lieta visā pasaulē, kam pa Ä«stam ticu, un uz ko esmu gatavs likt visu. "Debess un zeme zudÄ«s, bet Mani vārdi nekad nezudÄ«s" - tā ir visdroÅ”ticamākā, cietākā un skaidrāka lieta uz pasaules.

- es piekrītu, ka cibā, diemžēl, nesludinu Dieva vārdu. Tā ir taisnība. Taču būtu aplami visas manas pozīcijas noreducēt tikai līdz "es, es, es!" Kristietība, piemēram, neatceļ savas tautas un dzimtenes mīlestību.

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 10:33 pm
Link

Ä«sumā atbildot, ko cibā daudzkārt esmu teicis citiem cilvēkiem, par Ivlinu Vo: ' When Nancy Mitford asked him how he reconciled his often objectionable conduct with being a Christian, Waugh replied that ā€³were he not a Christian he would be even more horrible'

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 06:16 pm
Link

Par to, ka psihedēlija rada (un izriet no) tikai lielāku ēnu spektākli, pat nesāku komentēt, jo visos cibas gados tik daudz par to esmu rakstÄ«jis, ka man tas jau Ŕķiet paÅ”saprotami.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 06:36 pm
Link

Nū, tādā gadījumā Bībele vispār pat nepavelk līdz ēnām. Sk. kabalas interpretāciju, piemēram. Kaut kāda vardarbīga dzeja sanāk, pat Morisons bija saprotamāks

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 09:58 pm
Link

AugustÄ«ns, kad bija superizglÄ«tots rētors, publikas mÄ«lulis, neoplatoniÄ·is utt, palasot mātes (vienkārÅ”a cilvēka, btw) iedoto bÄ«beli, arÄ« teica, ka nesaprotami, sliktā valodā sarakstÄ«ti murgi. Uh, kā viņŔ mainÄ«ja savu viedokli par visiem 360. Kuras ir ēnas, kuras ne.

Kabala ir ok.

Reply | Parent


from: [info]sinusoid
date: Jul. 19th, 2016 - 08:27 pm
Link

paÅ”saprotami ir tad, kad praktizē, nevis teoretizē. un beisiklÄ« nav nekādas starpÄ«bas kādā veidā tu pacel savas cns ražoto dmt daudzumu, apēdot kādu sēni vai nomeditējoties/skaitot lÅ«gÅ”anas lÄ«dz attiecÄ«gajam stāvoklim. starpÄ«ba ir subjekta gatavÄ«bā spēt izdarÄ«t secinājumus. ja galvā tikai rokenrōls un reibums, tad nekā vērtÄ«ga no tā visdrÄ«zāk nebÅ«s. par ēnām tev ir daļēja taisnÄ«ba, patieŔām tu sāc uztvert vairāk ēnu, taču tās nav jāuzskata par realitāti, tieÅ”i pretēji, pēcāk tu tās skaidrāk spēj atmaskot pasaulē, kur tās cilvēka ikdieniŔķais prāts pamanās paslēpt zem visdažādākajām izkārtnēm, kategōrijām un filosōfiskajiem konceptiem cenÅ”oties uzdot par patiesÄ«bu. varētu padomāt, ka tauta nevar overjÅ«zot/misjÅ«zot kristietÄ«bu [banālais piemērs par krusta kariem]. taviem argumentiem pret psych nav validitātes, paēd vismaz dažus gadus un tad izdari secinājumus.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 20th, 2016 - 09:54 am
Link

Sure, https://www.youtube.com/watch?v=7_u0reE6bjI

Reply | Parent | Thread


from: [info]sinusoid
date: Jul. 20th, 2016 - 12:00 pm
Link

pilnīgs lohatrōnu humōrs no vienas puses, nav smieklīgi, bet no otras, aptuveni tādā sviestā tie hipiji arī brauc.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 20th, 2016 - 01:32 pm
Link

Man gan pretty much izskatās gan true, gan smieklÄ«gi, lai neteiktu, ka patiesÄ«bā tas ir gaužām skumji. KriÅ”jānis jau pareizi saka, ka pēc tiem āboliem, to koku tev bÅ«s pazÄ«t. Nekādus labos ābolus neviens no tiem narko guru izspiedis nav, vien izčakarējuÅ”i sev jaunÄ«bu (ja ne visu dzÄ«vi). Un tagad jāmēģina to bezjēdzÄ«gi izŔķiesto laiku konvertēt kaut kādā ''transcendentālās pieredzes kapitālā'', ar ko atstāt iespaidu uz nenobrieduŔām apziņām. Labi, ka kāds vismaz attopās 40 gados atsākt skolā iet!

Reply | Parent | Thread


from: [info]sinusoid
date: Jul. 20th, 2016 - 02:03 pm
Link

runa nav par dragiem kā tādiem, ar daudzko no tiem cilvēki sev/citiem sabojā dzīvi. un sākas tas ar true gateway drugs - kofeīnu, alkohōlu un nikotīnu, legalitāte te nav nekāds arguments, atkarība ir, tātad dragi. protams, visvairāk kaitējuma ir no smagās artilērijas, par to manuprāt nemaz nav jādiskutē, diemžēl situācija ir kāda tā ir un joki mazi. taču runa ir pirmkārt par psihoterapeitisko potenciālu nopietnos akadēmiskajos resērčos, kā minēju zemāk - http://klab.lv/users/bauda/93475.html?thread=406563#t406563 vnk nevajag jaukt kategōrijas - smagās narkotikas [pie kā pieder arī alkohōls un nikotīns] nav psihedēlija.

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 20th, 2016 - 02:19 pm
Link

Bļin, pilnīgi po, kas tur ir smags, viegls, legāls, nelegāls, bet kad sākās idejas, ka visa reliģijas ir kaut kāds dmt inducēts state of enlightenment... Ejiet tak ārstēties no savas effin' pārapskaidrotības!

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 20th, 2016 - 02:25 pm
Link

Kamon, kurÅ” racionāli domājoÅ”s cilvēks vēl mÅ«sdienās apÅ”auba to, ka krusts sākotnēji bija sēne (tas pats, kas Labā un Ä»aunā atzÄ«Å”anas koks), alÄ·Ä«miÄ·u "filosofu akmens" patiesÄ«bā bija LSD, bet Jāņa Atklāsme apraksta meskalÄ«na pieredzi? :))

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 20th, 2016 - 02:41 pm
Link

Ja godÄ«gi, nemaz nezinu nevienu nopietnu, domājoÅ”u cilvēku, ar tādiem uzskatiem, ne mÅ«sdienās, ne vēsturē. NeÅ”aubos, ka tādu margināļu patieŔām netrÅ«kst, bet atgriezÄ«simies pie tiem augļiem, tātad.

Pfff, sure, tÅ«lÄ«t ieÅ”u reÄ£istrēties, tev par sasodÄ«tu prieku. Blogosfēra ir pilnÄ«gi publisks, pasākums.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 20th, 2016 - 03:17 pm
Link

Nuja, tāpēc ierosinu izveidot savu cibu un sludināt atturÄ«bu tur, bet tu jau laikam nemaz neproti te piereÄ£istrēties (ir vajadzÄ«ga zināma apsviedÄ«ba, piekrÄ«tu). Neesi apsvēris blogoÅ”anu Tumblrā, piemēram?

Starp citu, tas bija pārfrāzēts citāts no "The Holy Mountain" (1973).

Reply | Parent


from: [info]sinusoid
date: Jul. 20th, 2016 - 02:39 pm
Link

pirmkārt tu esi anonÄ«ms trollis, otrkārt nesien man klāt savu izpratni par to, ko augstāk rakstÄ«ju, tur runa bija tikai un vienÄ«gi par smadzeņu darbÄ«bu un nevajag sagriezt visu kājām gaisā. arÄ« tavā cns sintezējas dmt, tu gribi to vai nē. cilvēks var bÅ«t visu dzÄ«vi pilnÄ«gi askētisks kristietis vai vienalga kādam citam virzienam piederÄ«gais, un pie Ä«paÅ”iem stāvokļiem arÄ« viņam notiks tieÅ”i tas pats bez jebkādu substanču uzņemÅ”anas. bet ja kāds nav pietiekami motivēts un/vai reliÄ£iōzs lai spētu atmest dzert/durties utt, tad priekÅ” tādiem cilvēkiem. taču daži labi te nav pat spējÄ«gi aiz bailēm ielogoties :D

Reply | Parent | Thread


from: [info]sinusoid
date: Jul. 20th, 2016 - 02:41 pm
Link

*tad priekÅ” tādiem cilvēkiem ir minētās terapijas veids nopietnās iestādēs.

Reply | Parent


from: [info]sinusoid
date: Jul. 20th, 2016 - 03:01 pm
Link

to raksta kāds, kas postē kōmiķus, bet pat neskatās saites uz akadēmiskiem avotiem. tu alkohōlu lieto? tātad esi narkomāns, smēķē - narkomāns, dzer tēju, kafiju vai kokakōlu? arī narkomāns. un nav svarīgi cik bieži un kādos daudzumos. harm caused by tabula - http://factsanddetails.com/world/cat54/sub348/item1223.html un tagad ej ārstēties tu.

Reply | Parent


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 20th, 2016 - 02:00 pm
Link

Man arī liekas diezgan smieklīgi. Šis gan nebūt nav viņa veiksmīgākais skečs, bet vispār JP Sears ir lielisks. Te vispopulārākais

Reply | Parent


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 20th, 2016 - 02:07 pm
Link

Te viens no smieklīgākajiem :)

Reply | Parent | Thread


from: virinātājs (parasti kriŔjānis)
date: Jul. 20th, 2016 - 02:20 pm
Link

Yep, redzēti.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 20th, 2016 - 02:28 pm
Link

Varētu padomāt, ka Å”ie komentāri ir domāti tev. Negribi ielogoties, mÄ«kstpēdiņ?

Reply | Parent


from: [info]sinusoid
date: Jul. 20th, 2016 - 02:50 pm
Link

jā, Ŕis labs, nu tāds trve sikbojisms :)

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 20th, 2016 - 02:52 pm
Link

es tieÅ”i vēlējos atzÄ«mēt, ka tas viss neskaitāmās kombinācijās jau kaut kur redzēts

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 20th, 2016 - 03:24 pm
Link

Man ideoloģiskos nolūkos patika Ŕis - https://www.youtube.com/watch?v=FrslyzwErGc

Reply | Parent


from: [info]sinusoid
date: Jul. 19th, 2016 - 08:45 pm
Link

marka 7:18

Reply | Parent | Thread


Ever After

šŸ‘

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 08:48 pm
Link

Mark as Read

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 09:50 pm
Link

marka 7:20

Reply | Parent | Thread


from: [info]sinusoid
date: Jul. 19th, 2016 - 09:59 pm
Link

tas nav pretrunā, bet tikai apstiprina.

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 09:55 pm
Link

precizēsim: "Jo no iekÅ”ienes, no cilvēka sirds, iziet ļaunas domas (plaÅ”a narkotiku spektra inducētas, arÄ« alkohols), neŔķīstÄ«ba (alkohols un daudzas narkotikas), zādzÄ«ba (alkohols, heroÄ«ns, spaiss), slepkavÄ«ba (alkohols, heroÄ«ns, kokaÄ«ns, utt), laulÄ«bas pārkāpÅ”ana (alkohols, opiāti),
mantkārÄ«ba (visas narkotikas), blēdÄ«ba (alkohols, zāle), viltÄ«ba (zāle, psihotropie, amfetamÄ«ns, ekstazÄ«), , ienaidÄ«ba (alkohols), skaudÄ«ba (?), Dieva zaimoÅ”ana (?), lepnÄ«ba (LSD, amfetamÄ«ns, kokaÄ«ns), vieglprātÄ«ba (zāle, LSD, alkohols, cigaretes, tabaka, utt).
Viss tāds ļaunums iziet no iekÅ”ienes un apgāna cilvēku.""

Reply | Parent | Thread


from: [info]sinusoid
date: Jul. 19th, 2016 - 10:01 pm
Link

hmm, no kura tulkojuma tas ir ņemts? īpatnēja klasifikācija, autōrs acīmredzami ir bijis bez ieskata.

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 10:26 pm
Link

es neko nesaku, taču nevar izslēgt, ka minētājām vielām nevar būt zināma ietekme uz to, kas "nāk ārā"

Reply | Parent | Thread


from: [info]sinusoid
date: Jul. 19th, 2016 - 10:33 pm
Link

var un noteikti ir, taču tas viss ir atkarīgs no subjekta. hipijveidīgie patieŔām lielākoties ir bezatbildīgi dekadenti, taču tā ir tikpat reprezentatīva fasāde kā priekŔ klasiskās kristietības jaunās paaudzes teolōgija, tas ir, tās iztrūkums.

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 20th, 2016 - 12:08 am
Link

fair enough

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 10:02 pm
Link

Nu, tagad tu vienkārÅ”i trollē vai ganies auzās. Kādā veidā visas tās vielas izriet no sirds un ir vienādojamas ar psihes Ä«patnÄ«bām? No sirds izriet tikai asinis. No dvēseles? Kas ir dvēsele? Tā pati psihe. No gara? Gars vispār ir identisks dievam. Tu klausies blekmetālu? LÅ«dzu, to vari rakstÄ«t iekavās aiz zaimoÅ”anas. Visas Ŕīs vielas izriet no dabas un cilvēka zinātkāres. Tu varbÅ«t teiksi, ka daba ir sātana templis un zinātkāre ir ļaunā un labā atzÄ«Å”anas koka auglis, bet tā arÄ« bÅ«s tikai dzeja

Reply | Parent | Thread


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 10:29 pm
Link

Visa Daba ir Dieva radīta un katru brīdi uzturēta, visas zinātkāres īstenais mērķis ir Dievatziņa, jā. Vielas cilvēks uzņem aiz trūkuma, jā, arī aiz zinātkāres, bet vairums trūkuma vārdā, meklējot nepareizā vietā. Taču, kad uzņemtas, tās var samaitāt sirdi. Kas cits ir alkohola raisītie murgi, muļķība un vardarbība, ja ne ļauno garu apsēstība?

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 19th, 2016 - 06:16 pm
Link

Bet tā atvainojos par oft. un trolli.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 06:34 pm
Link

Nevajag, no such thing as oft.

Reply | Parent


briinumcepuminjsh

from: [info]french_mime
date: Jul. 19th, 2016 - 06:00 pm
Link

Kādā ziņā iesākt? Ar viņiem nevar runāt/draudzēties/kopīgi mācīties?

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 06:06 pm
Link

Nē. Kā tu nesaproti, tie taču ir "viņi" ;)

Reply | Parent


from: [info]dzeina
date: Jul. 19th, 2016 - 03:31 pm
Link

joprojām ar tevi lepojamies

Reply | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 03:34 pm
Link

Jūs nelepojieties, bet nāciet pie varas, lai es varu dabūt kabinetu stikla kalna iluminātu trīsstūrī

Reply | Parent


from: [info]nulle
date: Jul. 19th, 2016 - 03:41 pm
Link

Diezgan vecs onkulis.

Reply | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 03:45 pm
Link

Ieliec kādreiz arī savu bildi, trolli

Reply | Parent | Thread


from: [info]nulle
date: Jul. 19th, 2016 - 03:46 pm
Link

:-) esmu licis, vari apskatīt pagājuŔā gada dzimenes bildi.

Reply | Parent


from: [info]nulle
date: Jul. 19th, 2016 - 03:50 pm
Link

http://klab.lv/users/nulle/803243.html

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 04:16 pm
Link

Paldies. Bet, ja es esmu vecs onkulis, tad jums nupat zvanÄ«ja no Å”ejienes, meklē

Reply | Parent | Thread


from: [info]nulle
date: Jul. 19th, 2016 - 04:18 pm
Link

Paldies.

Reply | Parent | Thread


Ever After

from: [info]bauda
date: Jul. 19th, 2016 - 08:57 pm
Link

Nav par ko. Atbrauca pakaļ? Starp citu, Bargais mani pēc Ŕī puksta atdraugoja. Laikam neesmu viņa gaumē. Vismaz par to mēs varētu bÅ«t vienisprāt

Reply | Parent | Thread


from: [info]nulle
date: Jul. 19th, 2016 - 09:07 pm
Link

Nezvana un nebrauc.

Reply | Parent


from: [info]krishjaanis
date: Jul. 20th, 2016 - 12:09 am
Link

Starp citu, Bargais ir viens no retajiem īstajiem kristieŔiem cibā.

Reply | Parent