barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2020-10-09 13:18:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
nepadomāšana un optimisms, V2020
Domāju, ka Rimi zīmolveži un visas krīžu aģentūriņas šobrīd nevis malko Norda servētos vīnus vai marķē trases koridorus,
bet vismaz šūnu līmenī lēni gatavo glītus pakaramos, kur šlipsītes uzkārt, ja nu sanāks tā, ka maratons būs pie viena arī vareni transmisīvs.


Risks, ka zīmols gone viral ir diezgan burtisks.

Un skaidra lieta, kuram gan nepatīk tā personīgā eiforija pūlī,
kad esi paskrējis pa slēgtām ielām, pārvarējis savus nevarējumus, ienesies finālā- jā, jā, visa tā ir ārkārtīgi tieši orgaismātiska (c.)ikstena n.) štelle, neliegsimies,
bet holitīfak,
lai cik nebūtu forši, ārā plosās 2020, tieši uz ko cer organizatorkomanda, ai ai ai.

Latvietis, latvieša risku apetīte un latvieša veiksme, veiksmīte.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ravena
2020-10-09 22:55 (saite)
It kā tik izglītoti cilvēki ir Rimi mārketingā, bet pieļauj losīgu neprašu kļūdu, nokavējot garu mirkli kad zīmols tiek apģērbts twitter/citu mediju lupatiņās, kuras grūti būs PR atmazgāt.
Kā man nesen mācīja-konteksts ir viss un te apkārtnes neapzināšana vai apzināta ignorēšana griezīs skarbi.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?