barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2014-03-20 14:04:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
un vēl un vēl- mūsu kokā ir jauns zars
nevaru arī nepieminēt svarīgos jaunumus zinātnē: ir, beidzot ir mārketingam zinātnes gods ticis un pat mārketinga zinātnes doktors dodas uz Rīgu. Jāvelk svētku vīzītes un jādodas, jādodas klausīties apo-kalip-tis-tis-tiskas ainas. Par to, kā ir.


Un kas ir iesēdies jūsu prātā? Vai zīmols?

http://www.7guru.lv/password-2014/bairons-sarps-zimolam-jaiesezas-cilveku-pratos


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]biezpientaure
2014-03-20 14:31 (saite)
tā tiešām būtu apokalipse, kad cilvēki pārstātu ticēt tām zīmolu blēņām :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2014-03-20 14:37 (saite)
:) viņi (cilvēki) sākuši "uz to iet". kolaidarakolaidara?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]annuska
2014-03-20 15:22 (saite)
kas ir B2B zīmoli? back to black?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2014-03-20 16:51 (saite)
:) var redzēt, ka esi prom no Industrijas. tas ir bizniss to bizniss, ja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ernuerna
2014-03-20 16:47 (saite)
iedzeram šovakar šampi?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2014-03-20 16:51 (saite)
kas mums tā par aritmiju. es šovakar dzeršu alu, industriālā situācijā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?