barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2012-09-13 13:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
catching up with viesturs rudzītis
jooopčik, cik labu vorsolīnu pīpē ansis j. s. .

Psikologiem tomēr ir vēl grūtāka dzīve kā mārketologiem, man šķiet.


(nositamā) Debesu Dieviete,
(nositamā) ķirzaka,
(izglābjošā/izglābjamā) tautumeita un (izglābjamā) māte, baigā shēma.

Tās jums nav grieķu-romiešu cīņas vai Znaroka un draugu bokseru atpūta, baigais meinkampfs.

Esejā pietrūkst saindētā ābola līnijas vai aizaugušā grāvja risku. Un konsultācijām ir stundas tarifs, ja?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]antons_v
2012-09-13 14:31 (saite)
Ir ar psikologiem tāda naprjažonka, jā. Bet man ir paveicies sastapt tiešām talantīgus cilvēkus, kas spēj izvairīties no šādas nevajadzīgas vienkāršošanas un vispārināšanas.

Šķiet, gavlenā kļūda ir mēģināt runāt nevis ar konkrētu cilvēku par konkrētu tieši viņam būtisku problēmu (un te galvenais izveidot savstarpēji saprotamu apzīmējumu sistēmu, ar kuru precīzi apzīmēt dziļi individuālas lietas), nevis uzreiz par visu pasauli. Jo unversālāks būs vēziens, jo vairāk cilvēku neticīgi teiks: "Bet man tā nav".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?