barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2010-08-16 10:52:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
ekonompoliteiropa
Izvēloties banku 2010. gada vasarā, relišeri nav aģentūrās izsviedrētie smaidīgie mārketinga materiāli,
cukuraini saldās telefonbankas balsis (nāc, nāc manā tīmeklītī, mušiņ saldo, kādi tev gardi pirksteļivaimanvai),
arī pat ne filiāļu esamība piemājā vai lielveikalos.

Jautājums ir palicis gaužvienkāršs: kuras valsts ekonomikai un tās turpinājumam šobrīd var noticēt vairāk, izvēloties mazāko ļaunumu starp skandināvijām (Nordea), Vāciju+Norvēģiju (DnB) vai, ja gribas piešaut mazliet ašuma dzīvei- nerezidentu Krieviju.
Pagaidām, šajā čempionātā balsis aizlido pie bundestāga un EEZ, neskatoties uz jauko paziņojumu, ka "naktīs internetbanka darbojas skatīšanās režīmā."

Esi sveikts, jaunais kodu kalkulator un zināms gan, ka ikviena kredītiestāde sūkā daudz mazāk pie sabalansēta kešflova kontā, taču tieši viena pamanās arī tad drusku paklibot. Man liekas, ka pēc pāris gadiem Rīgas biznesa skolā varēs nepirkt HārDvardas keisus, bet paņemt Saules akmeni un zeltainiem stariem spīdot, pētīt to vairāku kursu ietvaros. Gaidīt gaidu Oksanas Sivokobiļskas poblikāciju "Oranžās krāsas un miglas semiotika bankas produktu virzīšanā lejupslīdes laikā" vai no Andželas Bergas "Personālatlases svarīgākie aspekti pie aizejošas klientu plūsmas."

Vai vienkārši- Irīna L.* "Sasniedzamība. E-pasts un tālrunis kā mūsdienīgs komunikācijas rīks".


*mana ZPM, regulāri pieminēta kā atsaucības, sasniedzamības un konkrētības paraugs.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]milda
2010-08-16 12:31 (saite)
Nu man ir bijusi laba pieredze, bet tas gan bija ar lieliem cipariem. :)Ideāli visu nostrādāja. Bet ir mīnuss, protams, tīkls un bankomāti un ibanka vārētu salasīties padārga uz pārskaitījumiem. Ikdienas pasācienam fiziskai personai var sanākt salīdzinoši dārgāka tā banka, nekā citas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?