barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2010-07-21 21:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
baha ziedi, bet tu dziedi, dziedi
Kā čaukst tviteris un rāda latvija.lv šodien, visvairāk bakalauru pieteikumi  joprojām ir komunikāciju zinātnē. Kaut kas ar to, manuprāt, pavisam nav labi un neuzrāda to, ka topošie studenti analizētu savas izvēles vai pārāk nodarbinātu sevi ar pārdomām par personīgajām, nozares, vides, valodas un citām perspektīvām.  

Ja būtu daudz brīva laika vai naudas, varētu izklaidei uzķīlēt kādu jauku, dokumentālu  kampaņu, piemēram, 
kā dauzie diplomētie LU juristi, ekonomisti un komunikāciju zinātnieki veiksmīgi atrod darbu savā profesijā 2009-2010. gada sezonā,
kā un cik ilgā laikā pieņem konformisma garu, sadejo ar "sistēmas iekārtojumu" vai liek lietā universitātē iegūtās zināšanas un satiekas NVA rindās. Nevajadzētu aprobežoties gan tikai jur.ekon.un kom; tieši tādu bezrožu ainu var arī nodokumentēt par visiem citiem "sociālo zinātņu" pārvaldniekiem. Ir  gan arī pozitīvais stāsts, kurš noteikti var iedvesmot jaunos studentus prātu reibinošai karjerai-  piemēram, reklāmas žurnāliste Gunita Ogriņa (zieds1, zieds2), kura tapusi par diena.lv redaktrisi, ir šāda nosaukuma maģistra darba autore - "Latvijas valsts pārvaldes komunikācijas un sabiedrisko attiecību speciālistu gatavība izstrādāt vienotu ētikas kodeksu visiem Latvijas valsts pārvaldē strādājošiem komunikācijas un sabiedrisko attiecību speciālistiem." Rīga, LU SZF 2007.

Domājams, tas (g. reibinošā karjera) bija iespējams, pateicoties tieši prestižās studiju programmas absolvēšanai. Un rīt viņa ķersies pie blogu sakārtošanas.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]bozena
2010-07-22 09:29 (saite)
Tātad Dieniņas nākamajos numuriņos mēs uzzināsim daudz jauna par svarīgāko - mājas vai dzīvokļa iekārtošano atbilstoši fenšuj tradīcijām, harmoniskām attiecībām ar savu kaķi, arōmaterapiju pāru attiecībās utjpr.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2010-07-22 09:41 (saite)
Nenoliedzami, jo ir jau viens labs piemērs, mediju medijs, saturs un revolūcija, iknedēļas izdevums "Māja" (izdevējs- Mediju Nams), kurš mūsmājas žargonā saucas "žurnāls par seksu"- tur reiz redakcijai bija izdevies apgūt farmācijas uzņēmumu budžetu, tāpēc viss numurs ar 2 lappušu izņēmumiem, noveltījās prostatas masāžai, urinācijas traucējumiem, pārmērīgas vai gluži pretēji- nepietiekamas potences jautajumiem.

Lai tomēr katoliciskāk noskaņots lasītājs netiktu garlaikots ar miesas priekiem, brālīgās polijas garšvielu (podvarka) tirgotāji piedāvāja pelmeņus ar garšvielām un cementa ražotājs- kā būvēt cietāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]barbala
2010-07-22 09:42 (saite)
atļaušos paskaidrot, ka NRA izdevumi mājsaimniecībā netiek pirkti, tie vienkārši pārnāk paši. tas, lai jūs tagad slikti par mani nepadomātu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?