barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2009-07-19 21:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
aiaiaia
Latvijas Universitātei gadījies zīmīgs un uz pārdomām/zobgalībām vedošs brāķis banerī: "Mazgāt traukus ārzemēs JEB vairot sava prāta vērtību? Nāc un stājies Latvijas Universitātē!"


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]minchux
2009-07-20 10:23 (saite)
Netaktiski arī, jo ir cilvēki, kuri to dara un neskaitot gramatisko kļūdu, šajā sauklī tiek norādīts, ka tie, kas mazgā traukus ārzemēs nav prātiņā apdāvināti. Manuprāt ir jāciena arī tie cilvēki, jo varbūt, ka cilvēks sāk mazgāt traukus ārzemēs, pēc tam studē ārzemēs un pēc tam LV ienes lielu džunguru un šeit realizē savu potenciālu labāk kā tas, kurš izvēlējies randomus vadībniekus LU (no offence :P).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2009-07-20 10:25 (saite)
Neaizmirsīsim, ka primitīvais werbung mērķis ir šokēt, pievērst uzmanību, utt. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]minchux
2009-07-20 11:05 (saite)
arī :), reklāmistiem jau jārēķinās, ka pievērš arī tādu uzmanību, kas atrod par ko Apvainoties un vēl pamanās ar šo Apvainošanos juridiski Nopelnīt ;). Vienīgi, ka pāri dīķim to ir vieglāk izdarīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?