None of the Above ([info]artis) rakstīja,
@ 2016-09-14 09:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
So much for everyone being "equal"

“The kids who test in the top 1% tend to become our eminent scientists and academics, our Fortune 500 CEOs and federal judges, senators and billionaires”

http://www.nature.com/news/how-to-raise-a-genius-lessons-from-a-45-year-study-of-super-smart-children-1.20537

"In Europe, support for research and educational programmes for gifted children has ebbed, as the focus has moved more towards inclusion."


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]krishjaanis
2016-09-14 13:35 (saite)
Ierindas briti jau sen runā, ka grammar school princips bija daudzreiz labāks nekā public school ekvalaizers. Tieši caur grammar school daudzi no working class pacēlās līdz vidusšķirai un augstāk (piemēram, no fabrikas strādnieka ģimenes nākušais par starptautiskas firmas inženieri utml).

(Atbildēt uz šo)


[info]gedymin
2016-09-14 14:42 (saite)
Beidz trollēt, tu labi zini, ka politiķi (bipartisan) runā par iespēju, nevis iznākumu vienlīdzību.

Paskaties, kāds tieši ir STEM doktorantu sastāvs (ja jau tādu kritēriju uzstāda) ASV ar viņu "gifted children" programmām. Studenti no ASV ir minoritāte. Varbūt arī tur jaunieši tomēr pagaidām vēl jūtas pietiekoši brīvi, lai izvēlētos darīt to, kas pašam sagādā gandarījumu, nevis "vajadzīgs sabiedrībai".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]artis
2016-09-14 22:31 (saite)
par STEM: tas vairák ir opportunity cost calculus.

ja tu esi dominant minority, kápéc studét STEM?

ivy league english lit -> harvard MBA ir prospektívi way more lucrative.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?