Dzēšlapa -

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Janvāris 3., 2006


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:01
Esmu no darba atpakaļ. Strinkšķinātājiem nopirku ēdmaņu un vitamīnus. Vēlāk būs jāiedod. Ieklemmēja kāja - da tā, ka kustinot kaut kauc aiz sāpēm.
Un par to, ka vakar nopirkām gultu, ratus, u.c. lielās lietas - nu ir tāds fakts.

(68 raksta | ir doma)

Comments:


[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 13:21
(Link)
Es atkal pieturos pie tā, ka, ka mēr bebis vēl nav, tikmēr neko arī nepērk :)

Samīļo kāju [domās], lai nesāp :))
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 13:39
(Link)
Aha un kad beebis nu buus - tad varees skriet ar beebi pa veikaliem (veel viena nianse - a kaa tu maajaas beebi atvediisi? ne jau pliku....)..nee, galu galā, mēs mājās mazuli gaidām, nevis nelaimi un nu muusu puika zina, ka vinjam buus smuki ratinji un gultinja un ka nekur nav jaasteidzas - tas viss vinju gaida un gaidiis :)
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 13:43
(Link)
Nē, nu pirms tam viss ir noskatīts un sarunāts. Kad bērniņš piedzimst, tad arī ir tas pirmais komplektiņš, pēcāk arī sāk drēbītes un mantiņas pirkt.. Nez, es tam tīri vai piekrītu, jo visādi jau dzīvē gadās.. Tāpēc galu galā ir vīrietis un radinieki, kuri var, bērniņam piedzimstot, tās mēbelītes atvest uz dzīvokli, apciemot slimnīcā un atvest visu, ko vajag, utt. man tā domāt :)
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 13:49
(Link)
Zini, mēs noskatījām ratus, bet kad bija jāpērk, izrādījās, ka tie ir slikti un ko tad? Pirmais kompeltiņš? Saule, tur ir 4 drēbju pāri jāņem uz slimnīcu līdzi... ;)
Ieskaitot - rāpulīšus, jaciņas, kostīmiņus, cepurītes :)Un es labāk gribētu, lai vīrs un radinieki pavada laiku kopā ar mani, nevis histēriski ķemmējot veikalus....
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 13:53
(Link)
Es tikai saku, kā es domāju.. Un kā man draudzenes darījušas.
Kas jāņem, jāņem. Bet lielākas lietas es pirktu pēcāk. Nē, man pirktu :)
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 13:57
(Link)
Nu, es arī tā dikti gudri runāju, kad nu ir līdz darīšanai, tad ir savādāk ;) Dzīve ievieš savas korekcijas.
Jebkurā gadījumā - man nav stresa, ka pat ja mazais pieteiksies ātrāk, ka tad vēl par visu jādomā ;)
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 14:03
(Link)
Tā drīzāk ir mana māņticība.. :)
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 14:10
(Link)
Jā, tā ir māņticība, bet redz - mēs mājās gaidām bebuku, nevis nelaimi ;) Un nelaimi par piesaukt, tad kāpēc par to domāt?
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 14:11
(Link)
Tā laime jau arī jāmāk sagaidīt.. Lai neaizbaidītu..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 14:14
(Link)
Viņa jau ir :)
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 14:46
(Link)
Tas gandrīz ir tā kā iet uz rūpnīcu pirkt jaunu auto un nepaņemt līdzi benzīnu lai vismaz līdz pirmajam tankam tiktu. Diezgan jocīgi vienvārdsakot.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 14:47
(Link)
Tas ir kā nopirkt pašu minimālāko un pēcāk iepirkt visu, kas vajadzīgs un ko gribas.. Tā cilvēki arī dara..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 14:48
(Link)
tas jau arī ir minimālākais :0) Mēs taču vēl nenopirkām viņam rotaļlietas, sētiņu, vasaras kostīmiņu un ko tik ne.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 14:53
(Link)
jā, jā, un jau noskatījāt baznīcu, kur viņam laulāties ar kaimiņmeiteni :P
kad es piedzimu, mani jau sarunāja ar vecāku draugu dēlu, kurš bija precīzi gadu vecāks par mani :)))
ok, es neprecīzi izteicos par to "neko". elementārākais ir pats par sevi saprotams.. ir cilveki, kas mājas pusstāvu izremontē vēl nedzimušam bērnam, sapērk mēbeles un dārzā šūpoles un futbollaukumu iekārto. visādi jau i.. es uzskatu, ka nav ko forsēt..
kad ir, kam pirkt, tad arī pērk uz nebēdu.
man tās domas arī tāpēc, ka es par sevi esmu pārliecina'ta. jebkurā laikā jebkurā vietā man būtu i gultiņas, i rāpulīši visās varavīksnes krāsās, nekādu stresu ;))
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 14:54
(Link)
A mums ir kam pirkt ;) puncii spirinaas uz nebeedu un gaida 14. februaari :)
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 14:56
(Link)
puncī taču rāpuliti neuzvilksi ;)))))))) Tu saprati, ko es domāju..
neko darīt, es i tāda reālistiska pesimiste..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 14:57
(Link)
:) sapratu jau sapratu, bet tieši tādas domas arī realizējas - jo domāma ir slikta īpašība materializēties
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 14:59
(Link)
tā vienkārši ir piesardzība..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:02
(Link)
no kā? pa ielu ar pārvietojas ar aizsargķiveri? un spilvenu piesietu pie dibena?
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:04
(Link)
kāpēc jāpārspīlē?!
tas ir kā rēķināt, kur iztērēt naudu, kas vēl vispār nav nopelnīta..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:07
(Link)
a kas tad ir puncī? tā nauda ir, bet uz konta un viņa ir tikai jāizņem :)
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:09
(Link)
bērns atnāk, kad pats to vēlas un jūt. tur nu neko "izņemt" nevarēsi ;))
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:09
(Link)
atnāk = piesakās
34 nedēļa = ir pieteicies, gaidām piedzimšanu
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:02
(Link)
Tāda piesardzība man liekas dikti līdzīga kā pirms bērna dzimšanas viņam nopirkt zārciņu. Gultu un ratus nav jēga pirk pirmajā dienā pēc labā seksa. Bet nu jau ir 34 nedēļa, tak što sīkais vairs nekur neliksies un ārā nāks un viss notiks!
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:05
(Link)
labi, labi, ko Tu cepies :D pērc takš ratus un zīmē rozā zaķīšus uz sienas, vai tad es ko saku!
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:08
(Link)
neviens necepjas, cenšas tev ieborēt, ka bērns tomēr ir, kaut arī nekliedz skaļā rīklē :)
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:11
(Link)
kāda velna pēc man kaut kas jāieborē? es nelūdzu.
es teicu, ka bērna nav?! es saku, ka nevajag pārspilēt ar mantām un materiālām lietām, kamēr viņš vēl nav šajā pasaulē ieradies.
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:21
(Link)
to tu centies man ieborēt, ka to vai ko citu nevajaga. A ko nu? Nest uz viekalu un teikt, ka viena tante teica, ka tas nav labi?? Ka tā nav pareizi?
Vai varbūt tomēr pieņemsi, ka mēs mūsu mazo gaidām un man nav vienalga kur viņš gulēs un kādi būs rati? Un ka es vēlos, lai viss būtu gatavs uz viņa atvešanu mājās.
Un man ir dziļi piedrāzt par visādām parunām un ticējumiem un ko tik vēl ne. Jo es ticu mūsdienu medicīnai un sev.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:26
(Link)
Man liekas, Tev ir nenormāli saasināta uztvere.. Un nespēja normāli uztvert pretēju viedokli.
Tev piedrāzt parunas, bet bebukam būtībā piedrāzt tās mantas, jo viņam svarīgakā ir vecāku mīlestība, kas ir pats galvenais.. Un tā, man domāt, jums ir pārpārēm. Par ko vēl ir jāstraucas?!
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:31
(Link)
Viņai ar uztveri viss OK, bet ar mīlestību vien dzīvs nepaliksi.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:35
(Link)
Bez mīlestības - toč toč nepaliksi..
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:08
(Link)
Kādus nu zaķīšus.
Dzīves pieredze rāda, ka neko nedrīkstu atstāt uz pēdējo brīdi, jo Mērfijam patīk mani čakarēt. Ja kas var saiet tūtā, tad tas noteikti tā arī notiks.
Katram sava dzīves pieredze, tas arī viss.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:10
(Link)
Atkarīgs, kas svarīgāk. Un galu galā - kas nolemts, tas arī notiks..
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:18
(Link)
Gribi varbūt teikt, ka nolemts ir, ka mums bērns nebūs???
Vai patiešām cilvēks var būt tik pesimistisks ...
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:22
(Link)
Zini, ej izgulies :P Kāds vēl nebūs!
Dzīvē viss notiek tā, kā tam jānotiek - vari kaut izstiepties garšļaukus.
Vienkārši dzīve ir nevis rozā pūkains mākonītis, bet skarba un gadās, ka pat ļoti. Un cilvēks attiecībā pret to ir bezspēcīgs. var censties, bet nekad nevar paredzēt. Un nē - te nav nekāda sakara ar Taviem vai maniem bērniem. Es par dzīvi kā tādu.
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:30
(Link)
Nu ja par dzīvi, tad teikšu, ka man liekas nedaudz stulbi un gļēvi akli pakļauties - kas būs, tas būs.
Ir tāda pasaka par vardītēm, kuras iekrita piena kulbā.
a) Par to pūkaino mākonīti - viss ir atkarīgs no attieksmes.
b) ļaunums vairo ļaunumu - tātad tikai ar labām domām pa dzīvi soļot.
c) par to bezspēcību - viss atkarīgs no uztveres. (esmu optimists)
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:34
(Link)
ar ļaunumu nav nekāda sakara, zinies.. "Dzive viss notiek ta, ka tam
janotiek - vari kaut izstiepties garslaukus." Turklāt likumsakarīgi. Protams.
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:39
(Link)
Nu atkarīgs no uztveres - mans uzskats ir tāds, ka ir galvenās vadlīnijas, kuras notiek tā kā tas nolikts, bet visu pārējo mēs veidojam paši. Piemēram - mājas karkas ir tas liktens, bet tas kā mēs viņu apmūrējam, ar kādiem materiāliem un kādām krāsām - tas ir tas ko mēs darām.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:47
(Link)
Tu esi nospēris manu ideju ;)))))))) Par to līdzību ar māju.. :)
Bet tas ir par dzīves struktūru, dzīves uztveri..
ja par dzīves procesu laikā.. Tad ir likumsakarības, kad iepriekšējais veido nākamo. http://klab.lv/users/lee/137738.html?thread=926986#t926986
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:53
(Link)
Navu neko spēris :)
Tāds ir mans uzskats jau daudzus gadus. Piemērs šis ir tikai viens. Otrs piemērs ir par to ka tu esi bērns ar krāsainajiem krītiņiem, bet liktens ir trotuārs tev priekšā un tas kā un ko tu zīmēši uz trotuāra veidos tavu dzīvi.
Nu tā kaut kā!
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:54
(Link)
Man otrs ir par mozaīku. Ka dzīve ir kā mozaīka, kad cilvēkam pa gabaliņam vien jāmeklē un jāliek īstajā vietā, kamēr pamazām veidojās bilde..
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 14:59
(Link)
Mēs ar virtuvi sīkajam par godu izremontējām. vnk dzīve spiež lielumus darīt līdz tam brīdim, jo nekad tu nevari zināt kā tad būs. Visādi gadās, un ir labi, ja vismaz dažiem notikumiem esi gatavs.
Piemēram par to gultiņu - man diezgan lielā mērā ir dziļi pajāt kāda tā gultiņa. A kopā ar sievu ta kopīgi izdomājam kam ērtāk un kā labāk. Tā nu tas ir - vīrieši ir tādi nedaudz dīvaini radījumi un viņi nevisai labi apjēdz ko kam vajag.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:01
(Link)
Par remontiem tas jau atsevišķs stāsts. Tos ieteicams vispār veikt pirms grūtniecības un noteikti ne tad, kad maziņš bebuks mājās..
Bet es vairāk par tādiem, kas vēl nedzimušu bērnu burtiski jau augstskolā piereģistrē. I tādi zināmi. OK, naudas dafiga, bet tomēr pārspīlē.. Taisīt istabas un nez ko cilvēkam, kura nav..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:04
(Link)
cilvēkam kura nav.... kā nu to ņem.
Fiziski viņa vēl nav, bet ļoti daudz kas no viņa ir atkarīgs. Es nevaru spēlēt boulu, jo viņš ir - nevaru lietot alko, jo viņš ir.... :) tas tā - no kuras puses skatās.
Tas, ka cilvēki kaut ko mazajam gatavo nozīmē tikai to, ka viņš tiek gaidīts, nevis dzīvots ar domu, ka varbūt tomēr viņa nebūs???
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:07
(Link)
kāpēc Tu visu pārspīlē?!
viņš NAV reālajā, fiziskajā dzīvē/dzīves nišā, kur ir drēbes un mēbeles.
var gaidīt arī bez mantiskām un naudiskām pārspīlēšanām, ļaujot notikumiem risināties. kaut ko nopirkt var jebkurā brīdī, tas viss ir štrunts.
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:12
(Link)
nav?? nu - nu. Tātad žāvājas manā vēderā poltergeists un tas pats poltergeists arī puncī man žagojas? Ja?
Gribēšu es redzēt, kā tu bērnu vedīsi mājās ietītu sedziņā un liksi gulēt uz grīdas.
Ak nē - pa to laiku nabaga vīrietis būs spiests haotiski nesāties pa veikalu, nevis varēs izbaudīt pirmās mazuļa dzīves stundas kopā ar viņu.Medicīna ir spēcīgi gājusi uz priekšu un viss vairāk vai mazāk tiek kontrolēts.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:18
(Link)
Mal un mal vienu un to pašu.. Galējībās un parspēlējumos. Nemaz neizlasi, ko es domāju, bet tikai savu.
Labi, labi, nav jau pirmā reize..
Ja Tev liekas, ka, gaidot bērnu, galvenais ir pirkt un domāt par to, ko un kur pirkt, tad paliec ar to un domā. Man tas neliekas galvenais. Nepieciešamāko var nopirkt kaut mēnesi divus pirms, bet ne jau uz to centrēties un uztraukties, kādas krāsas pamperus tagad lietosim.. stulbums.
Tāpat kā es uzskatu, ka bērnam tā uz visiem 100% vārdiņu var iedot tad, kad viņš jau piedzimis un esi viņu ieraudzījusi "sejā" ;)))
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:36
(Link)
Nu un tagad tu pasaki, kurā vietā kāds no mums kaut ko ir rakstījis par to pirkšanu tādā līmenī, ka esam ieciklējušies uz to pirkšanu??? Visu laiku runājam par to, ka nopērkam sīcim nepieciešamo tagad, kamēr to varam izdarīt, lai vēlāk nebūtu lieku uztraukumu. That's all!
Un pēc visām šīm diskusijām liekas, ka tev daudz saasinātāk uztvere nekā mums.
Un lai tu nepalaistu garām būtisko visā šajā stāstā, atkārtošu - Visu laiku runājam par to, ka nopērkam sīcim nepieciešamo tagad, kamēr to varam izdarīt, lai vēlāk nebūtu lieku uztraukumu. - nevis par to kādas krāsas pamperus un kurā bodē pirkt.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:45
(Link)
Jā, jā, runājat. Un kasaties - es tikai nesaprotu, par ko.. It kā kāds te kaut ko taisās atņemt.. :P
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:41
(Link)
A iedomājies, mūsu puikam vārds jau bija pirms viņš piedzima!!!! Šausmas, vai ne? Un pat divi, ja godīgi. Mēs pat dzimumu zinājām kopš 17 nedēļas (tas arī laikam nav labi).
Kas Tev teica,ka mums galvenais ir pirkt un ka mēs baigi koncentrējāmies uz to - kur un ko pirkt un kādā krāsā. Pati palasi par ko ir runa.
Es tikai teicu, ka mēs to nopirkām un nu ir miers - bebucis var pieteikties :)

[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:49
(Link)
Bet man taču galīgi vienalga, KO un KĀ jūs darāt, vai tiešām tik grūti saprast?! Es saku, ka man ir cits viedoklis.. Piem., to vārdiņu var izdomāt, bet, kad ierauga bebuku, tad var rasties citas sajūtas un domas. Tā dzīvē arī notiek.
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:12
(Link)
Nu to jau tev mēģinam pateikt, ka var gardīties tā, ka nevar nopirkt jebkurā brīdī. Labāk, ka ir mājās, nevis par tādām nevpavisam ne tik mazsvarīgām lietām pēc tam galva jālauza.
Ir vēl tāds papildus fakts - esam bez auto, kas visu to pirkšanu vēl jo vairāk apgrūtina.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:14
(Link)
Bet man lūdzu neko nevajag mēģināt pateikt, labi? Es varbūt dzīvoju citādos apstākļos..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:17
(Link)
jā, varbūt. Var būt visādi.... var būt, ka patiesi nav vērts mantas pirkt iepriekš...cik nav gadījumu, ka no bebukiem atsakās un vis kaut kas cits.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:20
(Link)
es nesaprotu, Tev skauž vai kā?? man nav problēmu kaut ko vajadzīgu nopirkt, jo īpaši, ja runa būtu par bērnu. kaut no Āfrikas atvestu. Piedod, ir cilvēki arī atšķirīgi.. Ja Tu tādus nesaproti, nevajag lamāt un uzskatīt par idiotiem.
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:24
(Link)
man skauž kas? tavi uzskati?? nu kaut vai pati pin, bet nemāci/nepārmet man manu rīcību. Kā uzskatu par vajadzīgu, tā daru, tieši tāpat kā citi.
Es vēl nevienu tā kā neesmu nosaukusi par idiotiem, bet nu zināmi kandidāti šim apzīmējumam dzīvē satikti ir.
Pa cik pati saki, ka ir cilvēki atšķirīgi, tad ko tu ņemies ar to ka, bērna nav, viņš nav fizisks, bla bla bla... tas ir tavs viedoklis, un lai tā arī paliek.
Nemēģini man ieborēt, ka mans bērns nav bērns
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:30
(Link)
Parādi kaut vienu teikumu, kur es TEV kaut ko pārmetu?
Ja kas, ja neesi pamanījusi, par TAVU bērnu es vispār nerunāju. Ne par vienu konkrēti.
Ja aizmirsi, mēs vispār runājām par to, kā vēl nedzimušam cilvēciņam tiek pirkts un pirkts, remontēts un būvēts. Cik bieži tas ir pārspīlēti.
Es dzīvē esmu sastapusies ar visādām galējībām - kad par gaidāmo nevienam vispār nesaka līdz pēdējam, līdz kādam 6.mēnesim, kad nedzimušam bērnam vesela māja uzcelta. da nu.. Jebkura galējība ir galīgi garām..
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:33
(Link)
jā, ir garām - bet viss sākās ar to, ka mēs mūsu mazajam nopirkām ratus, gultu un pārtinamo virsmu. Tas tika pateikts par nelabu esam. Un tad aizgāja - vai bērnam ir kas jāpērk vai nē.
Runa nav par galejībām, runa ir manā žurnālā par manu pirkumu. Viss. Es nevienā brīdī neminēju, ka cilvēki tā darot - es runāju par sevi.
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:39
(Link)
Zini, ar Tevi nav iespējams runāt, ja ir citāds viedoklis. Jo Tu visu uztver personiski un brūc virsū.
Man taču galīgi vienalga, KO un KĀ jūs esat nopirkuši, ne es to zinu, ne man vajag zināt. Galvenais, ka pašiem labi!
Es zinu, ka ir cilvēki, kas iepriekš cenšas gandrīz neko nepirkt. Noskata un pērk, kad jau burtiski pēdējais brīdis pērk. Ko, Tu domā, es to izfantazēju? Man vainīgai par to jājūtas? Ir vienkārši tādi cilvēki un es tur nekā nosodoša neredzu. Drīzāk besī tie, kas 5 gadus iepriekš auklītes sarunā.
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:41
(Link)
Un kurš tagad jau kuro reizi pārspīlē???
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:3. Janvāris 2006 - 15:44
(Link)
:D
A kas ir "pēdējais brīdis"?
Ja ņem vārā to, ka mazais var pieteikties jebkurā brīdī no 35 nedēļas, a man ir 34? A?
[User Picture]
From:[info]heartstripper
Date:3. Janvāris 2006 - 15:52
(Link)
Nu bet tad burvīgi! Ko Tu vēl ņemies.. :/ Laiku un enerģiju te tērē ar mani, tādu stulbu un aprobežotu. Ir labi, ka viss ir kārtībā, ka viss ir nopirkts, ka ir remonts, ka ir miers sirdī un nu var gaidīt.
Jā, ja par to pēdējo brīdi.. Es zinu, ka ir vīrieši, kas ir pirkuši noskatīto gultiņu, piem., kad sieva vēl ir slimnīcā. Jā, šausmas. Bet ir arī tādi cilvēki. Varbūt pārāk traki un māņticīgi, bet ir arī tādi..
[User Picture]
From:[info]savaadaisu
Date:3. Janvāris 2006 - 15:17
(Link)
Nu ja!
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:4. Janvāris 2006 - 21:09

[Ieskatījos garāmskrienot]

(Link)
Es ceru, ka "kāja ieklemmējās" nenozīmē krampjus kājās. Bet ja jā, tad noteikti apjautājies par to savai ārstei - ja nemaldos, tas signalizēja par kalcija (?) trūkumu.

Un vispār, apsveicu ar gaidāmo bērniņu, prieks par jums :)
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:6. Janvāris 2006 - 10:26

[Ieskatījos garāmskrienot]

(Link)
Paldies par padomu, bet tas laikam sakarā ar to, ka puncis noslīdēja un tur tās saites tādas vaļīgākas un puiks kaut kur tur netur uzgūlās ;)
Bet krampji kājās ir no slodzes (visu dienu nostaigā un vakarā neizmasē, ir tā gadījies) :)
Un paldies par aspveikumu - nu jau daudz vairs nav jāgaida.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:6. Janvāris 2006 - 11:05

Re: [Ieskatījos garāmskrienot]

(Link)
Bet krampji kājās ir no slodzes (visu dienu nostaigā un vakarā neizmasē, ir tā gadījies) :)

Tev tā ārste teica vai tu pati tā domā? Šis tomēr ir drusku nopietns jautājums, es ieteiktu pakonsultēties (bērnam jau sliktāk nebūs, bet tev gan varētu pietrūkt vajadzīgo vielu).
[User Picture]
From:[info]angel_girl
Date:6. Janvāris 2006 - 17:50

Re: [Ieskatījos garāmskrienot]

(Link)
par tiem krampjiem vecmāte teica, ar vitamīniem viss ok.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:6. Janvāris 2006 - 17:53

Re: [Ieskatījos garāmskrienot]

(Link)
forši :)

> Go to Top
Sviesta Ciba