pajautaa

99 baltie zirgi

« previous entry | next entry »
Apr. 17., 2012 | 11:12 am
posted by: nxn in pajautaa

vai kādam ir kādas atsauksmes (jebkādas) vai personīga pieredze par izglītību skolā, tautskolā 99 baltie zirgi, vai par jebkuru no tās struktūrvienībām, tas ir, http://www.drustutautskola.lv/kontakti.html?

lūdzu, padalies!
paldies!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {26}

× ! Edge ! ×

from: [info]devour
date: Apr. 17., 2012 - 12:18 pm
#

Māsīca tur strādā. Viņiem ir saimes nevis klases. Un mans personīgais viedoklis, ka tā ir pilnīga bezjēdzība izlaistiem bērniem :)

Atbildēt | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 12:43 pm
#

nu, tas varētu būt tāds papopulārs viedoklis :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


× ! Edge ! ×

from: [info]devour
date: Apr. 17., 2012 - 12:57 pm
#

Pazīstot manu māsīcu, tas visticamāk ir arī pareizs :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


× ! Edge ! ×

from: [info]devour
date: Apr. 17., 2012 - 01:07 pm
#

Bet za to arī sencītis jau pirms kāda laika rakstīja rakstu (IRam laikam, ja nemaldos), kurā runāja gan ar indigo bērnu eksistences teorijas atbalstītājiem un kritiķiem. Reāli LV ir viena eksperte indigo bērnu jautājumos, bet viņa par savu padomu un viedokli prasa $$$ tāpēc viņai tas ir izdevīgs bizness, kamēr zinātnieki/psihologi saka, ka s**s.
Visa šī masu psihoze sākās ASV kkur ap 70iem, kad kādā vidusskolā, kas sāka runāt par to, ka mūsdienu bērniem vairs mācīšanas tehnikas nav saistošas un viņi mainās līdzi laikam. Vecāki, kuri nevēlējās atzīt savas audzināšanas kļūdas sacēla haju. Tajā laikā to ātri vien uzķēra PSRS jaukumi (līdzīgi kā bija filmā Men Who Stare At Goats attēlots - ASV palaiž pīli, ka veic psihes uzbrukumus, PSRS sāk pētīt paranormālo, ASV nevar pieļaut, ka PSRS kkur ir pirmie un arī sāk veikt pētijumus).
Viss indigo fenomens tā arī attīstijies tikai Krievijas un postpadomijas valstīs. Protams izņemot pāris hipijus šur un tur.
Bet atkal... Tikai mans subjektīvais izklāsts, kurš nav domāts lai kādu savaņģotu or something.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 01:55 pm
#

nu tas skaidrs, tik un ta paldies par viedokli :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Apr. 17., 2012 - 06:47 pm
#

es abonēju savu ASV amatubrāļu feisbukus un tviterus un vnk brīnos, ko viņi var ņemties ar to alternatīvo izglītību un mājapmācību..

Atbildēt | Iepriekšējais


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Apr. 17., 2012 - 12:34 pm
#

bilde ar Vairu jau smuka, bet teksts, ka bērns/cilvēks jāizglīto pirms ieņemšanas gan mega dīvains.

Atbildēt | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 12:43 pm
#

vai tad tavs bērns neiet katoļu dārziņā? tur tak tās koncepcijas tikpat dīvainas :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Apr. 17., 2012 - 12:57 pm
#

nē, nē - mēs ar reliģijām uz Jūs. skolā bērns ētiku nevis reliģiju apmeklē.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 04:47 pm
#

es par dārziņu :) varbūt jums tur kkā savādāk, bet te rietumos neapmeklēt katoļu dārziņu nozīmē iet valsts dārziņā kopā ar turkiem, afroamerikāņiem un ...eee... visādiem nelabvēlīgajiem. tā kā izvēle nekāda dižā, īpaši šamajā pilsētā... :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Ilse Kahrklis

from: [info]ld
date: Apr. 17., 2012 - 06:42 pm
#

austrumvācijā negrib dzīvot ne vācieši, ne turki, ne afro, indo etc. samērā viendabīga aboregēnu vide. tikai zinātniskie institūti atsvaidzina skatu, bet viņi nav nelabvēlīgi :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]eermaniitis
date: Apr. 17., 2012 - 01:19 pm
#

tas taču ārpusskolas pasākums -vai tad ne?

ja netraucē mācībām skolā, tad kaut ar ziloni dejo, ka tik neraud un ir aizņemts visu laiku

Atbildēt | Diskusija


× ! Edge ! ×

from: [info]devour
date: Apr. 17., 2012 - 01:26 pm
#

Nē. Tā ir skola :)

Atbildēt | Iepriekšējais


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 01:55 pm
#

skola, tipa alternatīvā :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]unpy
date: Apr. 17., 2012 - 01:31 pm
#

Nav jau principiālas starpības, manuprāt, uzreiz kļūs par ezotēriķi vai vēlākā vecumā. Šiten mož var iemācīties koka tapiņas drāzt vai ko tikpat lietderīgu.

Atbildēt | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 04:48 pm
#

mani vairāk interesē skolas attieksme pret bērniem un bērnu attieksme pret skolotājiem, kā tā tiek veidota un veidojas. tapiņas drāzt es pati varu iemācīt :)

Atbildēt | Iepriekšējais


vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Apr. 17., 2012 - 04:56 pm
#

no diskusijas ar šīs skolas pedagogu mans privātais secinājums ir šāds, ka labi jau tā vārīties savā sulā, bet pēčak iekļauties sabiedrībā un atrast savu vietu darba tirgū šiem bērniem varētu būt pat ļoti sarežģīti

Atbildēt | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 05:03 pm
#

vot, par šito es domāju... kas notiek pēc tam? tā man liekas ir pamatskola, tb videni vēl vajag pēc tam.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Apr. 17., 2012 - 05:07 pm
#

nu jā, pamatā problēma varētu būt, ka viņi neiemāca sistemātiski mācīties/stradāt arī ja negribas, neinteresē utt.
bet iespējams, ka kļūdos, vismaz tāds iespaids radās

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 05:09 pm
#

vai ar Valdorfa skolu nav līdzīgi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Apr. 17., 2012 - 05:11 pm
#

nē, tur ir diezgan komlicēta izglītības sistēma apakšā.

Atbildēt | Iepriekšējais


× ! Edge ! ×

from: [info]devour
date: Apr. 17., 2012 - 05:30 pm
#

Tur tiek uzsvars likts uz komunikāciju. Literatūrām, valodām, saskarsmi ar citiem cilvēkiem.
Tiesa gan man pēc pāriešānas no Valdorfenes uz parasto skolu matemātika bija pilnīgi šrejā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


princese uz zirņa

from: [info]grao
date: Apr. 17., 2012 - 06:28 pm
#

cik cilvēku, tik viedokļu. turpretim man pēc valdorfpamatskolas godīgas nobeigšanas valodas bija pilnīgā šrejā, bet matemātikā kolekcionēju desmitniekus. un ne jau mikrorajona videnē.

tāpat ar visām alternatīvajām un parastajām skolām. pazīstu meiteni, kas mācījusies tieši Drustos, nu normāls cilvēks. lielākās grūtības, ko atceras pēc pāriešanas uz parasto skolu bija: nezināja sākumā, kā burtnīcai vāciņš jāsaraksta.

Atbildēt | Iepriekšējais


jūnija lietus / augusta lapas / septembra atmiņas

from: [info]special_k
date: Apr. 18., 2012 - 02:35 pm
#

nē ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


supsab

from: [info]supsab
date: Apr. 17., 2012 - 10:13 pm
#

ir man personīga pieredze - vienā arī strādāju. varbūt var šķist ka baigi grūž ezotēriku iekšā, bet struktūrvienībās tā vis nav, vismaz mūsējā. viss tā organiski vēl veidojas, cenšamies tā, lai tas par ko "parasto" skolu apmeklētāji sūdzas, nebūtu. piemēram, lai bērniem veidotos sava sabiedrība, lai būtu dialogs, savs mācību temps katram, praktiskie darbi un projekti, pienākumi, priekšmetu kopsaistība, tikumiska audzināšana. bērni skolotāju drīzāk uztver kā, piemēram, mammas draudzeni vai tml :D respektīvi, nav tās bailes no skolotāja, bet cieņa pret pieaugušo joprojām ir. baigi saslavēju, bet nu tas ir tas uz ko lēnām ejam. visiem bērniem jau tas nederēs, jāpārdomā pirms iet.

Atbildēt | Diskusija


nxn

from: [info]nxn
date: Apr. 17., 2012 - 10:20 pm
#

paldies!
es tiešam vēlejos dzirdēt visvisādus viedokļus, lai pārdomātu šādu tādu lēmumu pieņemšanu. man nav radies priekšstats, ka tur ir tikai ezotērika, bet drīzak, ka ir liela saistība ar dabu, bērni to pēta un kopj. tā kaut kā :)

Atbildēt | Iepriekšējais