pajautaa

Kā kļūt par paidagogu?

« previous entry | next entry »
Okt. 4., 2010 | 05:11 pm
posted by: digna in pajautaa

Labdien!
Kur dabūt atļauju pedagōģēt, nemācoties visus četrus gadus PedPsihFakā vai tamlīdzīgās iestādēs, ja būtu jau iegūts profesionālais bakalaurs?
Ir kādi varianti vispār?
Interesē savas lietas mācīšana (visādas dizainēšanas un mākslēšanas, nu, tur kompene utt), nevis kaut kādas matemātikas, fizkultūras un botānikas, kam droši vien vajadzētu mācīties visu no gala.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {27}

vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Okt. 4., 2010 - 05:20 pm
#

maģistratūru vienalga vajag, nu kaut vai jābūt maģistrantūras studentam - tā ir pēc likumdošanas

Atbildēt | Diskusija


from: [info]digna
date: Okt. 4., 2010 - 05:30 pm
#

Nesapratu. Kāpēc jābūt maģistam un kur?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 05:35 pm
#

lai strādātu par pasniedzēju, ir jābūt maģistra grādam pedagoģijā. kad šito pieņēma, pedagogu vakara grupa bija pārpildīta ar visu vecumu skolotājiem/ām, kam tāda grāda nebija.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Okt. 4., 2010 - 05:44 pm
#

Hmmm, man ir pasniedzēji, kam nav vispār grādu pedagoģijā, bet ir profesionālie bakalauri un maģistri attiecīgajā nozarē, par ko šie māca. Vai tas nozīmē, ka mana augstskola pārkāpj noteikumus un, ja to kāds uzzinās, mans diplōms tiks anulēts?! /skrien uz riņķi vicinot rokas virs galvas un saka "āāāāāā!"/ 0_0

Vai varbūt, ka tā pedagoģijas maģistru lieta attiecas, piemēram, uz vidusskolām, vai arī uz kādu noteiktu priekšmetu grupu?

Tu mani tagad sabaidīji.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 05:48 pm
#

par augstskolām nezinu, bet arī vidusskolās atšķirība ir starp valsts mācību iestādēm un privātām - privātās ar šitās prasības ievērošanu var kaut kā izlīferēt, ja ir speciālists bez attiecīgā grāda. valsts iestādēs visas kukažas gāja mācīties kā mīļās :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]digna
date: Okt. 4., 2010 - 05:51 pm
#

Varētu būt, ka šī ir tā lieta, kas jāpiemācās klāt?
http://www.ppf.lu.lv/v.3/studijas.php?id=studijas_inc3y-1

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 05:54 pm
#

jā, šis tev atvērs visu skolu durvis :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]spuldziite
date: Okt. 4., 2010 - 07:28 pm
#

shitas man atgadinaja skolas laikus nu man atkal nakas patikami nopusties, ka mums toreiz biji tu un co.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 07:33 pm
#

/mulsi pietvīkst un švīkā purngalu smiltīs/

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]spuldziite
date: Okt. 4., 2010 - 09:32 pm
#

nē, nē, saproti pareizi-
manuprāt, bieži vien ir labi kādu "pedagoģiskās izglītības" nesamocītu un jaunu cilvēku tāfeles priekšā redzēt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 09:34 pm
#

kompliments paliek kompliments :)
bet nu jā, es arī gribētu sev par tīčeriem mani un atvaļinātu pulkvedi :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]spuldziite
date: Okt. 4., 2010 - 09:38 pm
#

akdies, kā man tas viss šodien pietrūkst!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 10:06 pm
#

steidzami faksēju šokolādi!

Atbildēt | Iepriekšējais


Krišs

from: [info]misame
date: Okt. 4., 2010 - 10:19 pm
#

Isviņiķe, lai strādātu par skolotāju, nevis pasniedzēju. Esmu pasniedzējs augstskolā un pavisam noteikti man nav maģistra grāda pedagoģijā; tikai doktors savā specialitātē.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Okt. 4., 2010 - 10:21 pm
#

isfiņajem. pasniedzējs skolā un augstskolā nav viens un tas pats, do not try this at home!

Atbildēt | Iepriekšējais


putns

from: [info]zubiite
date: Okt. 4., 2010 - 05:40 pm
#

Kādreiz profesionālās pilnveides programmu pasniegšanai (līdz 2005.gadam točna) derēja kursi, kas tika piedāvāti mācību centrā BUTS. Vai viņi joprojām tādi derīgi, nemācēšu teikt.

Atbildēt


Strēlniece

from: [info]str
date: Okt. 4., 2010 - 06:17 pm
#

http://www.iespejamamisija.lv/lv/

Atbildēt | Diskusija


from: [info]digna
date: Okt. 4., 2010 - 06:39 pm
#

Oho, šis izskatās visai vilinoši. Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]aluka
date: Okt. 4., 2010 - 07:33 pm
#

A es šodien dzīvajā redzēju tavu ikõnu : )

Atbildēt | Diskusija


from: [info]digna
date: Okt. 4., 2010 - 07:37 pm
#

Ikōnu? Nu, to bildīti ar "Ko?"?
Ko vazājies pa Maskačku? :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]aluka
date: Okt. 4., 2010 - 08:20 pm
#

Jēš. Maldījos uz centru, lolz : D

Atbildēt | Iepriekšējais


sarkanmatu gita

from: [info]bubble_gum
date: Okt. 4., 2010 - 09:00 pm
#

var painteresēties llu, es precīzi nezinu vai tas ir iespējams, bet ir viena sieviete, kas piestaigā tikai uz manām pedagoģijas lekcijām, so varbūt, ka tas ir iespējams.

Atbildēt


from: [info]kristerise
date: Okt. 4., 2010 - 09:58 pm
#

RTU arī var mācīties http://huminst.rtu.lv/lv/kursi

Atbildēt


annāputra

from: [info]sivns_sniegaa
date: Okt. 4., 2010 - 11:18 pm
#

nu nezinu kā tur viss notiek, bet 2 mani bijušie vidusskolas klasesbiedri vēl bakalaura studiju laikā piestrādāja par fizikas un ķīmijas skolotājiem 3ajā videnē un 1. ģimnāzijā. Tas bija vēl diezgan nupat un nekāda maģistra grāda pedagoģijā viņiem noteikti nebija.

Atbildēt


from: [info]zifs
date: Okt. 5., 2010 - 10:07 am
#

Lai strādātu par pasniedzēju augstskolā obligāti vajag vismaz maģistru ( doktoru bez maģistra nevar iegūt). Par vidusskolām manuprāt pietiek ar bakalauru pedagoģija + specialitāte. Tipa ar pliku pedagoģijas bakalauru mācīt nevar. Tie tikai tādi teorētiķi.

Atbildēt


princese uz zirņa

from: [info]grao
date: Okt. 7., 2010 - 10:26 am
#

Kur mācīt — kursos, vidusskolā, augstskolā?
Stāsta, ka LU drīz būšot vienota paidagōģijas programma visādiem ļaužiem jau ar bakalauru.
Bet vispār, palasi "noteikumus par prasībām pedagogiem nepieciešamajai izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai" iekš likumi.lv

Atbildēt


princese uz zirņa

from: [info]grao
date: Okt. 7., 2010 - 10:27 am
#

Ā, un videnē direktors drīkst pieņemt darbā jebkuru studentu. Arī matemātiķi latviešu valodu mācīt.

Atbildēt