pajautaa

Veģetāriešiem. Kkā neēdājiem.

« previous entry | next entry »
Mar. 21., 2010 | 08:09 pm
mood: ķēkšīgs
posted by: zaljsh in pajautaa

Jaukie labie veģetārieši. Vai tie, kuriem ir īpaši izvēlīgas garšas kārpiņas. Domāju, ka jautājums Jums.
Vai Jums gadījies gatavot kādam kādu gaļas vai jebkādu, kas neēdas, negaršo ēdienu? Un ja nav neviens klāt, kas nogaršotu - kā Jūs zinājāt cik daudz sāls u.c. garšvielas likt?
Man te apmēram tāda situācija un nesaprotu, kā lai pagatavo garšīgi. Taču tā gribas to otru iepriecināt...

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {47}

from: [info]zero_weirdness
date: Mar. 21., 2010 - 08:15 pm
#

nezinu nevienu[tai skaitā sevi], kurš taisītu gaļu, ja pats neēd. citam.

Atbildēt | Diskusija


L

from: [info]kbrgs_
date: Mar. 21., 2010 - 08:19 pm
#

jā, tā baigi reti notiek..es arī īsti neesmu nevienam gatavojusi gaļu 10 gadu laikā

Atbildēt | Iepriekšējais


niko

from: [info]klaudlet
date: Mar. 21., 2010 - 08:19 pm
#

nu, man kā neēdājam pat doma par pieskaršanos gaļai rosina kuņģa satura izgāšanu caur muti.. kur nu vēl, lai to taisītu citam.

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 08:21 pm
#

nu diez ko laimīgs arī mans kuņģis nejūtas, bet uz pannas uzmests ir un nu jātiek galā. tāpēc cerēju, ka varbūt ir kāds derīgs padoms.
bet nu skaidrs, paldies tik un tā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


vārnu skaitītājs

from: [info]saikne_neochin
date: Mar. 21., 2010 - 08:23 pm
#

nu tak izcep, lai nav jēls, ar mīlestību un ja vajadzēs peperu piemetīs pats ar dakšu otrā rokā.

Atbildēt | Iepriekšējais


 aizdedzies!

from: [info]sin
date: Mar. 21., 2010 - 08:24 pm
#

vnk sapraatiigi paskaties uz to saals vai garshvielu daudzumu ko pievieno uz kopeejaas produktu masas.. liec ~ tikpatr cik ve'getaariem eedieniem..

Atbildēt


Krišs

from: [info]misame
date: Mar. 21., 2010 - 08:24 pm
#

Parasti ēdienu pagaršoju beigās, kad tas ir gatavs. Garšvielas, tsk. sāli lieku "uz čuju". Nnnormāli, kad piešaujas. Ēdienam ir jābūt pārsteigumam.

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 08:32 pm
#

he, paldies, laikam jau ritīgs pārsteigums sanāks (:

Atbildēt | Iepriekšējais


nepiš

from: [info]antijahve
date: Mar. 21., 2010 - 08:29 pm
#

tiešām nav nekāds cits veids, kā vien kādam gaļēdājam iesmērēt.
Un gaļa vispār prasa DAUDZ vairāk sāli, kā veggie food. Tāpēc.. nu, pieliec uz izjūtu un tad, ja gribēsies, lai pats iesāla vēl ;)

+ liela uzslava par tādu centību :D

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 08:31 pm
#

lielais paldies (:
tad skaidrs, ka sāli vajag vēl (:

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]sursurs
date: Mar. 21., 2010 - 08:47 pm
#

nepārspīlē ar to sāli! :) Sāli vienmēr var piebērt, bet noņemt gan vairs nē!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 08:48 pm
#

hā, reiz jau šitā esmu visu zem ūdens bāzusi skalošanai, jo pārsālīts. uz to man pēdējā laikā talants.
paldies par padomu/atgādinājumu (:

Atbildēt | Iepriekšējais


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 21., 2010 - 08:33 pm
#

Mums ir ze-seim - paši neēdam gaļu, bet bērnu nespiedīs būt veģetārietim pret savu saprašanu.
Mamma darot tā - vnk pieliek mēli pie gatavojamā produkta.
Lūdzu! ;)

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 08:47 pm
#

tā arī izdarīju - gan ne pašai gaļai, bet mērcītei, kurā tā peld.
bet paldies! nudie (:

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]maardza
date: Mar. 22., 2010 - 03:02 am
#

Parasti berni ed to ko vecaki ed.
Un ja vecaks need galju, tad kapec tas butu jadod bernam?
Kas ir tik neaizstajams galjaa, ka berns bez vinjas nevar iztikt, turklat nerunaasim vispaar par muusdienu indes piepumpeetajiem dziivniekiem, neko veseliigu tajaa nesaskatu. Kapec berns nevaretu pats izdomat, vai vinjsh edis galju, kad vinjam bus spriest speeja, tobish, kad pieaugs.
Nu ok, ja tu noliec vinjam uz shkjiivja galjas gabalu un vinjsh to grib un apeed, tas nenozime, ka tas vinjam naak par labu. Ja mazam beernam buutu teikshana, tad vinjsh vispaar paartiktu tikai no chipsiem, chupa chupiem un kuukaam.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 22., 2010 - 10:54 am
#

Gari un nesaprotami.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 22., 2010 - 04:55 pm
#

Nevaar saprast vai negribaas saprast?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 22., 2010 - 07:26 pm
#

Haotisks domu gājiens.

Atbildēt | Iepriekšējais


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 22., 2010 - 07:31 pm
#

Bet komentējot to, ap ko Tu savā izklāstā noņēmies:
Bērns varēs izvēlēties ēst gaļu vai nē, tad kad būs "pilns rublis".
Kautkādus hipiju eksperimentus ar augošu organismu veikt būtu bezatbildīgi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 22., 2010 - 10:19 pm
#

augu valsts produktos var atrast visus iespejamos vitaminus un mineralvielas, tikai pie ta japiestrada, tie nav nekadi hipijgaajieni.
Un ko tu vispaar zini par vegjetaaru uzturu? Izskataas, ka neko.
Kas tad indieshi ir? Hipiji? Pamato tak vienreiz savu sakaamo, savaadaak smiekli naak no taam bezjeedziigajaam gudriibaam.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 22., 2010 - 10:22 pm
#

un kas tad tu pati esi ja need galju? Arii hipijs? nu kamoon! visur pretrunas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 23., 2010 - 01:45 am
#

Nu labi, pārbaudi vien praksē, kad Tev būs savējie ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 23., 2010 - 01:50 am
#

Un taa arii nesagaidiiju pilniigi nevienu argumentu.
Iesaku vairaak paintereseeties par sho teemu un tad izteikt aizskaroshas pieziimes.Paldies! Uzredzeeshanos!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 23., 2010 - 10:25 am
#

:D :D :D
nu ritīgs - pati izdomāja un pati arī apvainojās (:
mans vīrietis bieži man uz šito norāda, bet nu beidzot redzu, kā tas izskatās no malas (((:
skaistu dienu!!!! nudie (:

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 23., 2010 - 11:15 am
#

Tāpēc jau arī nebija iekāriena kautko saprātīgi diskutēt, ka otrā galā bardaks :)

Atbildēt | Iepriekšējais


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 23., 2010 - 11:23 am
#

Īzī, meitēn, īzī - arī citās diskusijās vari izgāzties, ja iesi ar jau gatavu priekštatu par kādu cilvēku/situāciju.
Respektīvi: klausies, domā un tad runā, nevis aizmiegusi acis bliez ar strūklu paškultu sviestu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 24., 2010 - 12:35 am
#

Tiko pate sevi raxturoji. Tik daudz esi sarakstijusi un veljoprojam neesi pamatojusi sevis teikto. Varbuut konkreetaak kam iisti nepiekriiti un kaapeec.
Domaa, ja esi veca kaa zeme, tad zini visu vislabaak?
Es te pagaidaam redzu tik beegshanu no jautaajuma.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]maardza
date: Mar. 24., 2010 - 12:51 am
#

ir cilvēki, kas zina, un zina, ka viņi zina
ir cilvēki, kas nezina, un zina ka viņi nezina
ir cilvēki, kas nezina, un nezina, ka viņi nezina

Vecaas dirsas :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 24., 2010 - 11:13 am
#

Lūk, šis arī raksturo to, kāpēc neredzu jēgu te kautko skaidrot principā... jo otrā pusē ir nevis sarunu biedrs, bet kā tur sevi nosauci.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 26., 2010 - 02:02 am
#

Es jau saakumaa normaali tev uzdevu jautaajumu. Cik tad ilgi es gaidiishu to atbildi. Un ja tu neko nesaproti, tad vareeji taa arii pateikt un saruna sen buutu beigusies.

Un par veco dirsu es nosaucu tevi, izskataas, ka arii to tu nesapati :D kur tik neattapiigs cilveeks var buut.

Un. lai tu atkal nepaarprastu- par neattapiigu cilveeku es nosaucu tevi (:

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 26., 2010 - 10:53 am
#

Un ar tādu attieksmi Tu ceri sagaidīt atbildi? :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 27., 2010 - 02:23 am
#

Kaada tad saakumaa bij attieksme?

Vairs jau no tevis nekaadas atbildes negaidu, jo esmu sapratusi, ka tu vienkarshi nezini atbildi uz maniem jautajumiem. Centies tikai nosleept savu nezinaashanu ar muljkjiigaam atrunaam.

Vari droshi turpinat barot saviem beerniem sardeles un pate taas palaiziit ar meeli, vai ir gana labas :D :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 27., 2010 - 09:37 pm
#

Nu lūk, kad sviests Tavā galvā ir kaut cik rimies, ir iespējama diskusija.
Tātad, kāpēc uzskatu, ka bērnu nevar audzināt veģetārās tradīcijās ir vispārējā gaļēdāju vide, atšķirībā no Indijas.
Protams, var sarūpēt ļoti pilnvērtīgu uzturu arī bez gaļas klātbūtnes.
Taču, nedomāju, ka to būtu iespējams nodrošināt ikdienā, bērnudārzā un skolā.
Ja ikvienā ēdienreizē bērnam būtu jānodrošina pilnvērtīgs veģetārs uzturs, kā Tu to domā realizēt?
Dot uz bērnudārzu līdzi savu paiku un piekodināt audzinātājas vienmēr noņemties ar Tavu bērnu īpaši?
Un tik labi bērns skolā spēs atpazīt mērci, vai tajā nav gaļas produktu?
Un vai Tev nešķiet, ka viņš varētu totāli saindēties, piemēram, 6 gadu vecumā norijot cūkas šķēli?
Es nesaku, ka ir neiespējami uzaudzināt sīko veselīgu arī ar veģetāru ēdienkarti, bet tas nozīmētu olimpisku piepūli un ieguldījumu, ko apšaubu vai var izdarīt dzīvojot mūsu ātrajā laikmetā un jau minētajā gaļēdāju vidē, un vai pati Tu būtu gatava savu dzīvi pakārtot tam, lai tikai Tavs bērns būt veģetārietis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]maardza
date: Mar. 28., 2010 - 01:33 am
#

Ja tu esi draugos, tad vari paskatities tadu domubiedru grupu, kaa- vegjetaarisms-es nevienu needu. Un tur shii teema ir daudz apspriesta. Latvijaa ir daudzas maaminjas, kuras savus beernus no dzimshanas baro ar vegjetaru partiku. Vinjas gan dod uz beernudaarzu liidzi paiku un arii piekodina audzinatajas.
Iespejams tas ir vairak no katra pasha atkariigs, cik svariigs vinjam ir vegjetaars uzturs un vai veerts papuuleeties.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Mar. 28., 2010 - 09:27 pm
#

Vot tas jau ir bazars.
Saprātīgi izklāstīts viedoklis, un varu piekrist, ka šajā jautājumā izšķirīgs ir tas, vai vecāki ir gatavi ieguldīt (manuprāt) titānisku darbu.
Taču, spriežot pēc Tevis pārstāstītā, situācija ir mainījusies, kas, protams, priecē.
Veiksmi!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]akvalangs
date: Mar. 21., 2010 - 09:03 pm
#

diez vai var sanākt ja tu nezini kā jāgaršo

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 09:25 pm
#

varbūt noderēs tas, ka zinu, cik drausmīgi tam jāgaršo (:

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]akvalangs
date: Mar. 21., 2010 - 09:28 pm
#

nenoderēs

Atbildēt | Iepriekšējais


masha_nje_vasha

from: [info]masha_nje_vasha
date: Mar. 21., 2010 - 10:03 pm
#

nē, nav gadījies - ja cilvēks saprot, ka gaļa organismam neko pārāk labu nedod un satur visādas sliktas lietas un vibrācijas, tad diezvai citam to taisa.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]liesa_miesa
date: Mar. 22., 2010 - 08:38 am
#

Vai tad? :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]chmo
date: Mar. 21., 2010 - 10:09 pm
#

Nopērc Rimi gatavu girosu un viss būs kedā.

Atbildēt


from: [info]komeeta_naak
date: Mar. 21., 2010 - 11:20 pm
#

uz izjūtu, bet nepārspīlē. galu galā var taču pievienot vēl vai uzlikt kādu mērci.
es pati vispār nemēdzu garšot ēdienu gatavošanas procesā, bet tāpat sanāk lieliski:)

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 21., 2010 - 11:24 pm
#

ō, nu diez vai man piemīt šādas spējas - pagatavot, pievienojot garšvielas pēc izjūtas. visu cieņu (:
un paldies (:

Atbildēt | Iepriekšējais


kreiza

from: [info]kreiza
date: Mar. 22., 2010 - 12:25 am
#

Es parasti visam sāli beru, domās to, ko gatavoju, pārvēršot sviestmaizēs un pārkaisot, tā kā tās sviestmaizes pārkaisītu :D Ceru, ka neizklausījās pārāk sarežģīti :))) Bet vispār es nevaru gatavot to, kas pašai negaršo... Nu nesanāk, tāpat kā, ja gatavoju tad, kad nav noskaņojuma.

Atbildēt


from: [info]maardza
date: Mar. 22., 2010 - 03:03 am
#

vnk dari kaa rakstiits pavaargraamataa.

Atbildēt | Diskusija


klēpjuzvērs

from: [info]zaljsh
date: Mar. 23., 2010 - 01:20 am
#

netika gatavots no pavārgrāmatas. un pat ja būtu, bieži vien minēts - pivienojiet sāli pēc garšas ((:

Atbildēt | Iepriekšējais


A mess in a dress!

from: [info]esmansev
date: Mar. 22., 2010 - 08:36 am
#

Cepetim bēru uz izjūtām, ierīvēju to ar garšvielām, tā lai ir kārtīgi :) Un gaļai vajag vairāk sāls kā dārzeņiem utt. Esot bijis dievīgs :D

Atbildēt