pajautaa

cilvēki

« previous entry | next entry »
Nov. 3., 2009 | 09:56 pm
posted by: romija in pajautaa

Vai stulbi cilvēki vispār eksistē?
Varbūt mēs paši neesam pietiekoši gudri?
Varbūt mēs šobrīd domājam savādāk?
Kas vēl?

Paldies, mīļie, ja kādam ir ko piebilst.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {36}

Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Nov. 3., 2009 - 10:06 pm
#

atkarīgs no 'stulbuma' definīcijas?

Atbildēt | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 3., 2009 - 10:07 pm
#

Kāda tā ir?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Nov. 3., 2009 - 10:21 pm
#

Tu jau prasi vai ir stulbi cilvēki, ne es ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 3., 2009 - 10:23 pm
#

Nu, es gribu zināt Tavu definīciju. :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Nov. 3., 2009 - 10:40 pm
#

man dažreiz pasprūk kādu nosaukt par stulbu, ja tas man grib uzgrūst jebkādu (vienalga - sakarīgu vai nē) viedokli, bet tas protams ka nenozīmē, ka tas cilvēks ir stulbs, man vienkārši šādi cilvēki īzraisa minēto reakciju :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 3., 2009 - 11:01 pm
#

uzgrūst! ir vardarbība pati par sevi. Saprotams!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: anonīmiķis
date: Nov. 4., 2009 - 06:21 am
#

tas vīrietis notiekti ka varūt ir stulbs. taču gudrāk būtu ja dabiski uzreiz nerastos tāda pretreakcija. ja smadzenes is savā vietā, tad var apjaust vai tev to vajaga vai ne - paklusēt vai parādīt pretī mēli...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Labdien, es esmu Jeberjūdijs Ibkiss no Ibsvičas

from: [info]goo
date: Nov. 4., 2009 - 08:47 am
#

ja tu domā, ka priekš manis kaut kāda vērtība ir smazeņu atrašanās vai neatrašanās savā vietā, tad tu maldies. cilvēki, kas uzskata, ka smadzeņu atrašanās tajā vietā, kur viņiem liekas, ka smadzenēm jāatrodas, ir kaut kāds arguments, vispār personīgi man pilnīgi neinteresē tāpat kā viņu viedoklis ;)

Atbildēt | Iepriekšējais


savanna

from: [info]savanna
date: Nov. 3., 2009 - 10:07 pm
#

Neviens nevar būt stulbs visās jomās. Sarunājoties ar kādu, ir jāatrod joma, kurā neviens no abien nav stulbs :)

Atbildēt | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 3., 2009 - 10:08 pm
#

Tiesa.

Atbildēt | Iepriekšējais


sade

from: [info]sade
date: Nov. 3., 2009 - 10:10 pm
#

Varbūt tu man liecies stulbs, es tev nē, toties tam kaimiņam aiz sienas gan, kas savukārt tev liekas stulbs. Tas viss ir relatīvs, tātad atbildes uz šo jautājumu visdrīzāk nav.

Atbildēt | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 3., 2009 - 10:10 pm
#

Nav gan.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]po
date: Nov. 4., 2009 - 03:02 am
#

Stulbs ir tas cilvēks, kurš atsakās redzēt.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]aluka
date: Nov. 4., 2009 - 04:20 am
#

Jāāāāāā.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]aluka
date: Nov. 4., 2009 - 04:21 am
#

Tā būtu tā objektīvākā definīcija. Es par stulbiem vēl saucu ļoti neapķērīgus cilvēkus, kas nav trenējuši savu intelektu, bet tas laikam nav jauki.

Atbildēt | Iepriekšējais


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:04 am
#

redzēt ko?
Varbūt viņš neatsakās, varbūt viņš nevar saredzēt?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Nov. 4., 2009 - 11:11 am
#

Nevar nosodīt par neredzēšanu, var nosodīt vienīgi par atteikšanos redzēt. Redzi, tas cilvēks pat nesapratīs, ko tu viņam pārmet, un tad jau stulbenis esi TU, nevis tas cilvēks, jo TU atsakies redzēt, ka šis cilvēks nevar (nevis negrib) to redzēt.
Tas atbild uz alukas jautājumu tepat blakus par neizglītotiem cilvēkiem. Gudrība nav stulbuma kritērijs. Reāli daudzi netrenētākie prāti ir daudz redzīgāki par tiem pārgudrajiem, kuri ir noslēgušies savās teorijās vai lepnumā un noliedz sakarības, kuras reāli redz, bet kuras traucē viņiem dzīvot. Piemēram, nav stulbāka cilvēka par Nobela prēmijas laureātu, kurš bez īpašām emocijām var paiet garām ubagam uz ielas. Tikmēr reāli gudra ir veca, neizglītota sieviņa laukos, kas var no sirds izrunāties ar cilvēku un tā palīdzēt tikt galā ar kkādām problēmām. Tāpēc faktiski stulbums drīzāk ir emocionāla rakstura problēma, ne intelektuāla.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:16 am
#

Viss pareizi, bet es vienalga nesteigtos kādu nosaukt par stulbu. Šie cilvēki vienkārši ir dažādi - Nobela prēmijas laureāts un neizglītotā sieviņa.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Nov. 4., 2009 - 11:20 am
#

Politkorektums ir stulbums.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:26 am
#

Kā teiksi.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]po
date: Nov. 4., 2009 - 11:21 am
#

Saucot kādu par stulbu nedrīkst izjust pārākumu, jo augstprātība ir one-way-ticket uz stulbumu. Domāju, ka tā ir Tava šī brīža dilemma.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:30 am
#

Nosaukt kādu par stulbu ir pārākuma izrādīšana pati par sevi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Nov. 4., 2009 - 11:48 am
#

Nav taisnība. Ja alkoholiķi nosauc par alkoholiķi, tā nav pārākuma izrādīšana. Ja pederastu nosauc par pederastu, tā nav pārākuma izrādīšana. Ja stulbu cilvēku nosauc par stulbu, tā nav pārākuma izrādīšana.
Problēma slēpjas nespējā emocionāli norobežoties no faktiem. Nevajag pielādēt visu ar emocionālām konotācijām. Tieši tas ir tas "politkorektums" - tas ir saukt visus tikai tā, kā viņi to grib. Beigās mēs visi visus vnk ikdienā sauksim par ģēnijiem un imperatoriem un lielskungiem un kā tik vēl ne, lai tikai izpatiktu cits citam. Taču saprāta un mīlestības atslēga ir redzēt lietas, kādas tās ir, un nekautrēties no patiesības.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:54 am
#

Alkoholiķi nav jākautrējas saukt par alkoholiķi... utt.
Bet neviens nav stulbs tikai tādēļ, ka tev viņš tāds šķiet.
Un nevajag pārspīlēt!
Paldies par viedokli.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]po
date: Nov. 4., 2009 - 12:01 pm
#

Stulbums ir objektīva diagnoze. Es te nerunāju par lamāšanos, es atbildu uz Tavu jautājumu, cik skaidri spēju.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 12:04 pm
#

Paldies.

Atbildēt | Iepriekšējais


pupturis

from: [info]pupturis
date: Nov. 4., 2009 - 09:09 pm
#

nē, tas ir sava iekšējā stulbuma apzināšanās sākumstāvoklis;>

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 10:15 pm
#

Tu tā domā? Tu domā, ka tāds sevi vērtē kritiski?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


pupturis

from: [info]pupturis
date: Nov. 4., 2009 - 11:06 pm
#

nē. neviens nevar ielīst citam galvā. ja pat liekas ka emocijas tiek nolasītas nevainojami, tā vai tā viss iet caur iekšējo sajūtu prizmu, kuras pamatā ir personiskā pieredze.

līdzko tu atver muti - tu runā tikai par sevi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:45 pm
#

Ou, pēdējais teikums ir fantastiski labs!

Atbildēt | Iepriekšējais


az

from: [info]az
date: Nov. 4., 2009 - 07:48 am
#

;] labs jautājums, kurā, starp citu, Tu pati arī dod vislabāko atbildi.
Vēl - jo ilgāk dzīvoju, jo vairāk pārliecinos, ka šeit ir triju veidu cilvēki – skaistie, gudrie, un skaistie un gudrie. Un kas svarīgi, kategorija atkarīga no cilvēka paša pozicionēšanās.

Atbildēt | Diskusija


kašķīša dzirnaviņas

from: [info]romija
date: Nov. 4., 2009 - 11:00 am
#

Jā, pati uzdevu jautājumu, pati devu atbildi pajautājot vēl divus.:)

Atbildēt | Iepriekšējais


pupturis

from: [info]pupturis
date: Nov. 4., 2009 - 09:05 pm
#

nē. ir divu veidu cilvēki.
ir tādi kuriem samksā drusku vairās - viņi tev dajebko izdarīs.
citiem vari maksāt cik gribi - tāpat nekādas jēgas....


ps. skaistums nāk no iekšām.

Atbildēt | Iepriekšējais


durka

from: [info]durka
date: Nov. 4., 2009 - 09:49 am
#

stulbi eksistē.
esmu pats saticis.
atvičaju

Atbildēt


sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Nov. 5., 2009 - 10:07 am
#

Man patīk domāt,ka katrs ir gudrs pa savam. Bet, ja otrs nav gudrs pa_mūsam, tad cilvēkiem 'patīk to saukt par stulbumu.
Man arī, ja godīgi.

Atbildēt | Diskusija