par sodiem un TA

« previous entry | next entry »
Maijs. 4., 2009 | 09:40 pm
posted by: 5_l_medus in pajautaa

Ja nav nomaksāti sodi, tad tehnisko apskati var iziet?

lieta tāda, ka tikko izrakstīts protokols, kuru pārsūdzu (varu mēneša laikā pārsūdzēt), bet auto tehniskā līdz 8.maijam.
te nesāksies birokrātiskais teniss, kura zaudētājos palikšu es?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {39}

bona fide

from: [info]viux
date: Maijs. 4., 2009 - 09:44 pm
#

nevar iziet, pirms tehniskās jānomaksā visi sodi.

Atbildēt


watt

from: [info]watt
date: Maijs. 4., 2009 - 09:51 pm
#

ja ir pārsūdzēts, tad var iet tehnisko, jo sods ir "apturēts" uz to laiku un neskaitās.

Atbildēt | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Maijs. 4., 2009 - 09:54 pm
#

Ar šo viņiem praksē ir "nelielas" problēmas(cik dzirdēts).

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


watt

from: [info]watt
date: Maijs. 4., 2009 - 10:07 pm
#

bet tās ir viņu problēmas, ne tavas. teorētiski.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Maijs. 4., 2009 - 10:14 pm
#

Tieši tā - teorētiski.
Kad pirms TA liks nomaksāt sodu - tas jau būs praktiski. Un pēc tam, labvēlīga lēmuma gadījumā, vēl jāpačakarējas, lai to naudu atpakaļ dabūtu...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:25 pm
#

redz, zemāk komentāros alex saka, ka var piesēdināt "tīru" šoferīti, lai iziet TA

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


scope

from: [info]scope
date: Maijs. 4., 2009 - 10:26 pm
#

Laikam palicis caurums sistēmā.
Labi, ka tā, būzim zināt :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:07 pm
#

tas, ka sekretāre uzlikusi zīmogu par iesnieguma pieņemšanu vai pasta papīrītis par ierakstīto vēstuli, skaitās, ka ir apturēts? vai kas cits man jāsaņem, lai zinātu, ka varu iziet TA?

Atbildēt | Iepriekšējais


Puce

from: [info]puce
date: Maijs. 4., 2009 - 09:52 pm
#

Bet tev jau sods vēl nav uzlikts, vai tad ne? Protokols jau vēl nenozīmē sodu.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:05 pm
#

protokolā rakstīts - nolēmu: uzlikt naudas sodu.

:(

Atbildēt | Iepriekšējais


watt

from: [info]watt
date: Maijs. 4., 2009 - 09:52 pm
#

sods vispār skaitās tikai tad, ja to ir piespriedusi tiesa. protams, ja tu nepārsūdzi, tad skaitās uzreiz, bet ja pārsūdzi, tad līdz pat tiesai pēdējā insrtancē nekas neskaitās.

Atbildēt | Diskusija


_alex

from: [info]_alex
date: Maijs. 4., 2009 - 10:02 pm
#

Banānu republikā "uzreiz" skaitās 7 dienu laikā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:08 pm
#

tad, ja 3.maijā izrakstīts, tad līdz 8.maijam es mierīgi varu iet TA?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


_alex

from: [info]_alex
date: Maijs. 4., 2009 - 10:13 pm
#

Mierīgi nevari, jo 7 dienu laikā! Nevis pēc 7 dienām :)
Mēģināt var.
Drošības pēc gan paņem kādu draugu līdzi ar tīrām pravām ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:16 pm
#

pag. tad tas sods neskaitās pārkāpējs + auto (jo, kā zinu, tad ar nenomaksātiem sodiem nevarēja pārdot auto), bet tikai pārkāpējs?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


_alex

from: [info]_alex
date: Maijs. 4., 2009 - 10:21 pm
#

Ne vārda nesapratu, bet mēģināšu paskaidrot.
Sodu uz auto neuzliek. Uzliek uz Tavu personas kodu. Respektīvi - Tu pats CSDD nekādas darbības veikt nevari, kamēr neesi nomaksājis sodu. Lai pārdotu auto, vajag īpašnieka (Tavu) klātbūtni. Vienkārši sakot, visas darbības ar Tavu personas kodu ir bloķētas CSDD pirms soda nomaksas :)


Bet TA ar Tavu auto var iziet dajebkurš, kura personas kods ir tīrs.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:22 pm
#

skaidrs :) paldies. būs sieva jānosēdina pie stūres:)

Atbildēt | Iepriekšējais


bona fide

from: [info]viux
date: Maijs. 4., 2009 - 11:05 pm
#

pilnīgas muļķības!

es biju uzrāvusi sodu braucot ar mātes mašīnu un tad, kad viņa gāja tehnisko, viņa nācās samaksāt to sodu. neba jau CSDD ies skriet pakaļ visiem, kam ir tiesības.

mašīnas īpašnieks zina, kam dod mašīnu, un tad pēc tam pats var arī maksāt, ja pārkāpuma veicējs pats to nav izdarījis.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


_alex

from: [info]_alex
date: Maijs. 4., 2009 - 11:12 pm
#

Kā vienmēr visam ir atkāpes - šajā gadījumā - stāvēšana neatļautā vietā = plāksteris, vai fotoradars - ātruma pārsniegšana = foto uz mājām aploksnē.
Lūdzu, nekviec tik skaļi, ka muļķības. Vienkārši nedomā tik taisni :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


bona fide

from: [info]viux
date: Maijs. 5., 2009 - 09:44 am
#

ja šis pārkāpums būtu par stāvēšanu neatļautā vietā vai par ātruma pārsniegšanu, kas konstatēts ar fotoradaru, es nemaz nerunātu.

klasiskā ātruma pārsniegšana, policija, radars, protokols, pārsūdzēt varēja 30 dienās, varēja arī apmeklēt sēdi. sēdi apmeklēju, sodu nesamaksāju. pie tehniskās iziešanas šis sods bija jānomaksā, jo citādi nedeva uzlīmi. lieki piebilst, ka ne jau es mēģināju iziet to tehnisko, bet mana māte

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 11:47 pm
#

būs vien jāuzzvana uz CSDD.

šajā gadījumā tas visu sarežģī :(

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


bona fide

from: [info]viux
date: Maijs. 5., 2009 - 09:46 am
#

tas būs visprātīgāk, jo man arī nesen bija sarežģījumi, es piezvanīju, meitene visu saprotami izstāstīja un viss atrisināts tagad.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 4., 2009 - 10:16 pm
#

t.i. ja ņemu vadītāju, kam nav sodi, tad būs ok?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


_alex

from: [info]_alex
date: Maijs. 4., 2009 - 10:24 pm
#

Tieši tā :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Sapnix

from: [info]rudzupuke
date: Maijs. 5., 2009 - 01:02 am
#

+1 vadītāja maiņa neder sodiem, kas uzlikti bez vadītāja klātbūtnes, par stāvēšanu zem zīmēm utml pašvaldības štruntiem

Atbildēt | Iepriekšējais


Sapnix

from: [info]rudzupuke
date: Maijs. 5., 2009 - 01:03 am
#

bet vispār apskati jau nav jāiet obligāti 8 maijā, tu vari iziet arī ātrāk, piemēram rīt no rīta

Atbildēt | Iepriekšējais


Māris Alksnis

from: [info]maris
date: Maijs. 5., 2009 - 07:09 am
#

Mēneša laikā no kvīts datuma var iziet TA arī tad, ja nav samaksāts.

Atbildēt | Diskusija


TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas

from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 5., 2009 - 08:58 am
#

CSDD paskaidroja, ka TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas, jo man ir tiesības šajā laikā pārsūdzēt lēmumus un viņiem datu bāzē uzrādīsies tikai pēc šī termiņa.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Māris Alksnis

Re: TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas

from: [info]maris
date: Maijs. 5., 2009 - 09:00 am
#

Nē, viņiem uzrādās ātrāk, bet nav uzlikts liegums. Pēc pieredzes saku :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Re: TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas

from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 5., 2009 - 09:06 am
#

varbūt zini - iesniegumu par lēmuma pārsūdzēšanu labāk sūtīt ierakstītā vēstulē vai doties pa tiešo pie policijas nodaļas priekšnieka?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Māris Alksnis

Re: TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas

from: [info]maris
date: Maijs. 5., 2009 - 09:14 am
#

Es ietu pats.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Re: TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas

from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 5., 2009 - 10:19 am
#

tā arī, šķiet, darīšu. jau noskaidroju pieņemšanas laikus nodaļas priekšniekam. gan būs ok :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Māris Alksnis

Re: TA var iziet mierīgi 30 dienu laikā no soda uzlikšanas dienas

from: [info]maris
date: Maijs. 5., 2009 - 10:36 am
#

Tiesa, uz baigi lielo sapratni var necerēt. Tur tādi apstrīdētāji ir ne viens vien, attiecīgi attieksme ir tāda diezgan konveijerveidīga.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Maijs. 5., 2009 - 10:43 am
#

[info]_alex gudri dirš par tēmu "viena tante teica".

pirmkārt, sods tiek piesaistīts gan vadītājam, gan auto, tātad nesanāks tavam draugam iziet tehnisko ar auto, kuram ir neapmaksāts sods.

otrkārt, sods stājas spēkā mēnesi pēc notikuma, ja tas nav pārsūdzēts. respektīvi ja tu 3. maijā dabūji sodu, tad tu mēneša laikā viņu vari apstrīdēt/pārsūdzēt, bet ja neko nedarīsi, tad 3. jūnijā tev atnāks ierakstīta vēstule par to, ka sods ir stājies spēkā.

treškārt, apskati ejot tas sods nebūs jāmaksā vēl mēnesi pēc tā stāšanās spēkā, respektīvi ja viņš stājas spēkā 3. jūnijā, tad tu mierīgi 30. jūnijā vari iet apskati, jo tev ir jāsamaksā mēneša laikā, respektīvi tu vari viņu maksāt arī 2. jūlijā un 30. jūnijā neviens nevar piesieties par neapmaksātu sodu. pēc tam gan tev būs jāmaksā obligāti, ja iesi tehnisko vai mainīsi tiesības vai veiksi citas darbības iekš CSDD.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 5., 2009 - 10:52 am
#

paldies par izskaidrojumu ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Maijs. 5., 2009 - 10:57 am
#

un ja tu aizdodies uz policiju tā mēneša laikā, lai pārrunātu sodu, tad viņu var noņemt vai apstiprināt tajā dienā. respektīvi ja tiec pie soda par ātrumu no x līdz y latiem, tad aizejot un paskaidrojot situāciju kāpēc pārsniedzi tu vari dabūt sodu par x latiem jau no tās pašas dienas, kurā aizgāji, bet ja neaizej, tad pēc mēneša tev automātiski būs y lati (maksimālā summa). tas tā iz pieredzes par ātruma sodiem ar punktiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 5., 2009 - 11:12 am
#

t.i., ja man 3.maijā uzlika, bet priekšniekam pieņemšana tagad tikai 7.maijā, būtu jēdzīgāk tagad aizbraukt un sekretārei iesniegt vai ierakstīto vēstuli nosūtīt, jebšu var arī pagaidīt līdz tam 7.maijam, kad var tikt pie "šiškām"?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Maijs. 5., 2009 - 11:15 am
#

apstrīdēt/pārsūdzēt/izrunāt sodu tu vari mēneša laikā, vienkārši ja sodu piešķirs, tad labāk to ir dabūt ātrāk, jo tad punkti ātrāk dzēsīsies. mēnesi viņi ar to sodu neko nedarīs, tas cik ātri tu sāc apstrīdēt lietu ir tava izvēle. bet vilkt līdz pēdējam arī būtu stulbi, ja neesi vainīgs(vainīga), labāk ir to nokārtot pēc iespējas ātrāk.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]5_l_medus
date: Maijs. 5., 2009 - 11:35 am
#

skaidrs. paldies ;)

Atbildēt | Iepriekšējais