varbūt bijis, bet man patika | 11. Okt 2006 @ 13:29 |
---|
> Vaditaja (V) un tehniskas palidzibas Tehnika (T) telefonsaruna.
> T: Vaditaju tehniskais atbalsts. Ka varu palidzet?
> V: Nu...eee...es mašinu nevaru palaist.
> T: Skaidrs. Kada ir jusu mašinas marka, modelis un izlaiduma gads
> > V: A velns vinu zin! Es vinu nopirku, lai uz veikalu brauktu, ka lai es zinu?
> T: Nu labi, nomierinieties. Meginasim iztikt bez šis informacijas...(nopušas). Vai jums benzins baka ir?
> V: Hm... Benzins baka, tu saki? A ka lai es to zinu?
> T: Paskatieties uz priekšeja panela. Kur raditajs rada, uz E vai uz F?
> V: Bet kur ir priekšejais panelis?
> T: Tas atrodas tulit aiz stures, ja jus sežat vaditaja sedekli.
> V: Aha... redzu! Ta... Vai, te jau raditaju ir daudz, uz kura lai skatas?
> T: Skatieties uz to, kuram blakus burti E un F, vel turpat var but attelots benzintanks.
> V: Aha... redzu! Raditajs rada uz nulli.
> T: Ka ta - uz nulli?
> V: Nu ja, tieši uz nulli. Un vel blakus raditajam rakstits 'x1000'. Kas tas tads, manas mašinas modelis, vai? X-1000?
> T: (dzili jo dzili nopušas). Ne, ta nav degviela, tas ir tahometrs.
> Tam ari jarada nulle, ja mašina nav iedarbinata. Degvielas raditajs parasti ir mazaks un pa kreisi no tahometra, un uz ta jabut rakstitam E, tad pusaplis, tad F.
> V: Aha! Redzu gan! Raditajs ir pa vidu starp E un F.
> T: Lieliski! Tad nu mes vismaz zinam, ka degviela jums ir. Tagad parbaudisim akumulatoru. Vai redzat sturi?
> V: Uhu.
> T: Nospiediet tieši vidu.
> V: (dzirdams skalš 'biiiiiiiip') VAI! Vinai šita ir jadara?
> T: (izmisuma) Viss kartiba, tas ir jusu signals. Ja tas darbojas, ar akumulatoru jums viss kartiba. Tagad meginasim iedarbinat jusu mašinu.
> V: Nu johaidi, es tacu teicu, ka nevaru mašinu palaist, tapec ari zvanu, stulbeni!
> T: (zobus griezdams) Un tomer meginasim velreiz! Piespiediet sajuga pedali,
> nospiediet bremzi, un pagrieziet atslegu.
> V: Paga, paga! Davai visu pec kartas. Kur man te ir pajuga pedalis?
> T: SAJUGA, nevis pajuga... Zem stures pa kreisi. Vai atradat?
> V: Atradu.
> T: Spiediet to lidz galam. Ta. Vai tagad redzat zem stures divus pedalus?
> V: Uhu.
> T: Kreisa ir - bremze. Nospiediet to. Nospiedat?
> V: Nospiedu.
> T: Tagad pagrieziet aizdedzes atslegu.
> V: Un ka lai es pagriežu atslegu, ja man abas rokas aiznemtas?
> T: Ka, ludzu?
> V: Ar kreiso roku es spiežu pajugu, ar labo - bremzi, ka lai es vel te atslegas griežu, ko?
> T: (ristidamies aiz smiekliem) Ta, tagad meginasim velreiz, tikai šoreiz pedalus spiediet ar kajam.
> V: Ar kajam? A vai tad šita ari var?
> T: (joprojam ristidamies aiz smiekliem) Var.
> V: Meginam... Vai, a šita toc ertak... Ko tad jus man uzreiz neteicat?(dzirdams troksnis) Nospiedu.
> T: Tagad pagrieziet aizdedzes atslegu lidz galam.
> V: A kur man ir aizdedze?
> T: Stures pamatne, pa labi.
> V: Hm. Man sprauga ir, bet atslegas taja nav.
> T: Nu tad ielieciet to.
> V: Ko?
> T: (zaudejot pacietibu) Aizdedzes atslegu!
> V: A ka lai es uzzinu, kura man ir aizdedzes atslega?
> T: (sakerdams galvu) Parasti ta ir vislielaka atslega saiški.
> V: Saiški?
> T: Jā, saiški, kura jus turat visas parejas atslegas.
> V: Aaa! Nu tak es to aizvakar pazaudeju. Tatad man atslegu vajag?
> T: (nomet klausuli) bip-bip-bip-bip-bip...
> V: Hallo, hallo?.. |
|
From: | ns |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 13:33 |
|
|
|
(Link) |
|
sajūsma. tieši tā arī būtu.
|
From: | oblica |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 13:35 |
|
|
|
(Link) |
|
Nja. Ja attiecina uz datoriem, apmēram šitā es parasti mēdzu izbesīt Izzi darbiniekus. :)) Nu, kā es varu zināt, kāds izskatās rūteris.
|
From: | oblica |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:41 |
|
|
|
(Link) |
|
:)))
|
From: | oblica |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:48 |
|
|
|
(Link) |
|
no kādas adreses manā, parastā cilvēka izpratnē, ir - deklarētā dzīves vieta vai vismaz dzimšanas vieta. Pa tavam tas būs kaut kāds datornumurs. Es zinu, ka tāds ir, bet nezinu, kur viņu meklēt.
|
From: | ripp |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:50 |
|
|
|
(Link) |
|
ām. Tava dzīvesvietas adrese, kur Tev pieslēgts nets, respektīvi iela, māja, dzīvoklis patiesībā ir - adrese šajā gadījumā.
vai tad mašīnu iedarbinot ir jāizspiež sajūgs un bremze?
Ak, izrādās pat iekš LOL cilvēks mūža beigās uzzina ko derīgu..
From: | sabela |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 13:57 |
|
|
|
(Link) |
|
man nav tiesību un lidz ar to ir visai miglains priekšstats par pajūga un bremzes spiešanu startā. :)
From: | mikii |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 13:59 |
|
|
|
(Link) |
|
nav jau obligāti, bet nu - drošibai. bremze, lai toč nekur neripotu, un sajūgs, lai toč nebūtu pārnesumā un motoram būtu vieglāk iegriezties. var jau, protams, izņemt no pārnesuma, atlaist sajūgu un tad darbināt, bet.. straovka ;)
Bļin. vot šito es pateikšu savam "šoferim" Es agrāk arī tā darbināju, nu ar izspiestu sajūgu... bet tad man teica, ka tā dedzina sajūgu vai ko nu tur.. un ka tā vispār neviens nedara..
un pārmācija mani ierūcināt nespiežot neko (nu jā, jāpārbauda tik vai ātrumā nav)
From: | mikii |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 14:17 |
|
|
|
(Link) |
|
man jau liekas, ka modernajām mašīnām tā ir brīva izvēle - ne tā, ne šitā nekas slikts nenotiks. es esmu aizmārša, tāpēc cenšos sevi piespiest vienmēr to sajūgu izspiest, ja nu kas ;) bet par sajūga dedzināšanu izspiestā stāvoklī es gan nebiju dzirdējis. būs jāpajautā kādam gudrākam :>
From: | divi_g |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 14:38 |
|
|
|
(Link) |
|
Nebija sajūga dedzināšana, bija kloķenes kaut kas tur. Ikdienā gan it kā tas nav svarīgi, vairāk attiecas uz mašīnām, kuras tiek brauktas uz tehnisko iespēju robežas. Ja ir luste, autolistes arhīvā @ kiss.id.lv var pameklēt, tur Ruu jeb Juris Knāķis reiz šo lietu skaidroja pirms dažiem gadiem.
From: | mikii |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 14:40 |
|
|
|
(Link) |
|
paldies, būs jāpainteresējas ;)
From: | divi_g |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 14:56 |
|
|
|
(Link) |
|
From: | mikii |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:03 |
|
|
|
(Link) |
|
o, paldies! ;)
From: | divi_g |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:09 |
|
|
|
(Link) |
|
Npk :)
From: | mikii |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:08 |
|
|
|
(Link) |
|
interesanti, no šī var saprast, ka nav labi turēt sajūgu ilgstoši izspiestu, nevis pati startēšana ar izspiestu sajūgu ko ļaunu dara (vai arī es ne tā sapratu). attiecīgi - izspiest jau var, bet uz īsu brīdi, iekurbulējam un laižam vaļā, vai kaut kā tā..
From: | divi_g |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:11 |
|
|
|
(Link) |
|
Nu, ja es pareizi saprotu ideju, tad tā ir papildus slodze uz nesaeļļotu virsmu, bez kuras tikpat labi varētu iztikt. Imho ielas mašīnai ir 1alga, es pēdējos gadus sajūgu izspiežu tikai pie lieliem saliem vai mirstošiem aķiem, un neko :)
sajuugs nevar dedzināties, ja tas ir izspiests līdz galam.
From: | mikii |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 14:42 |
|
|
|
(Link) |
|
tā jau vajadzētu būt, es nebiju dzirdējis šādu argumentu sajūga nespiešanai pie iedarbināšanas ..
nu zini sievietēm visu vieglāk iestāstīt izmantojot biedējošus draudus!!:)
Izmantojot savu neatkārtojamo dedukcijas spēju un detalizētu stāsta analīzi secinu, ka tas ir tulkota un modificeta britu anekdote, jo mašīnās ar kontinetalaa tipa stures izvietojumu tahometrs parasti ir nevis kreisā bet labajā pusē ;)
|
From: | pirx |
Date: |
11. Oktobris 2006 - 15:56 |
|
|
|
(Link) |
|
Izlasīju un aizdomājos... točno kreisajā :)
From: | po |
Date: |
12. Oktobris 2006 - 00:07 |
|
|
|
(Link) |
|
..bet aizdedze?
opeljiem tahometrs ir kreisajaa pusee.
From: | pirmais |
Date: |
12. Oktobris 2006 - 19:33 |
|
|
Logika tomeer nemelo
|
(Link) |
|
tahometrs PARASTI ir :))
Starp citu " Es vinu nopirku, lai uz veikalu brauktu, ka lai es zinu? " ir ista atbilde ko teikt ceļu policistam :)
|
|