Members

About Members

18. Sep 2014 @ 10:30
[info]martcore
vakardien drusku parāva šablonu
braucu samērā pārpildītā autobusā, a tur pie loga piespiedušies divi iesaistītie pa jāhves lietu, baltos kreklos ar bedžiem un tā
viens runā angliski pa telefonu, un tur viņam laikam prasa, kur viņš šobrīd atrodas, tas paskatās uz tablo - imanta 5
nē, imanta 5 ir galapunkts, nopīkst blakus stāvošais blondais zaķis

vārdsakot, te viņi ar to zaķi sāk runāties, nu tur par dzīvi un lietām, kā tevi sauc un kur tu dzīvo un vai tev skolā labas atzīmes
visu laiku gaidīja, kad viņi šajā smoltolkā iepīs momentu ar labo vārdu
bet ņifiga!
un kaut kādā momentā jau sāka pavīdēt viegla flirta pazīmes, it sevišķi vēl, kad divi džeki un viens skuķis, katrs džeks cenšas nemanāmi krāšņākl povijobovatsa
tur komplimentiņš te, komplimentiņš tur, jor ingliš is verī gūd (lai arī skuķis angliski zināja man liekas tikai divus vārdus, yeah un airport)

padomāju - a moš viņiem mesiānisma laiks ir normēts! nu tur septiņos beidzās un var maukt uz striptīzklubu spēlēt automātus vai ko tādu
arī cilvēki, ja tā padomā

18. Sep 2014 @ 09:43
[info]samta
tikai šorīt, nolejot asini gulbī, uzzināju, ka man nav jāmaksā arī par tām analīzēm, kuras nav cieši saistītas ar grūtniecību. mediķim tikai analīžu lapā jāatķeksē, ka esmu grūtniece, kas, protams, ne reizi netika darīts, tāpēc visas endokrinoloģiskās analīzes līdz šim tiku apmaksājusi pati. bļeģ. sajūsmas vērts bija/ir arī tas, ka nedz vecā, nedz jaunā ginekoloģe man neizrakstīja/neizraksta asinsspiediena zāles ar piecdesmit proču atlaidi, kuri man kā grūtniecei pienākas. to uzzināju tikai vēlā pavasarī, kad iegriezos pie ģimenes ārstes un cita starpā palūdzu, lai viņa šoreiz man uzraksta zāļu recepti. pēc stundas jābūt gr. kursos, es jau i. brīdināju, ka visdrīzāk, neraugoties uz to, ka viņi ir bezmaksas, man vienīgajai liks maksāt.
es viennozīmīgi izskatos šausmīgi bagāta. nē, nu, vismaz labi, ka izskatos.
Garastāvoklis:: medicīna, bļeģ

18. Sep 2014 @ 09:40
[info]celies
Bob Marley - zion train
https://www.youtube.com/watch?v=A7sBuvjnvHI
dažas dienas skanošais.
grūti salikt kopā, ka tas arī ir Bob Marley. Vai patiešām ir - nezinu.

Briestu izjaukt savu portatīvo. Atbrīvot no citrona, medus ūdens paliekām.
https://www.youtube.com/watch?v=9NEIiY-p7Z4

Manuālis:
http://h20565.www2.hp.com/portal/site/hpsc/template.BINARYPORTLET/public/kb/docDisplay/resource.process/?javax.portlet.begCacheTok=com.vignette.cachetoken&javax.portlet.endCacheTok=com.vignette.cachetoken&javax.portlet.rid_ba847bafb2a2d782fcbb0710b053ce01=docDisplayResURL&javax.portlet.rst_ba847bafb2a2d782fcbb0710b053ce01=wsrp-resourceState%3DdocId%253Demr_na-c03763062-1%257CdocLocale%253Den_US&javax.portlet.tpst=ba847bafb2a2d782fcbb0710b053ce01_ws_BI&ac.admitted=1411022723622.876444892.492883150

no http://www.overclock.net/t/1469349/anyone-have-experience-taking-apart-hp-250-g1

18. Sep 2014 @ 09:26
[info]amanita
Jūs pat iedomāties nevarat, cik daudz cilvēku man nepatīk.

17. Sep 2014 @ 23:50
[info]po
Nepieciešama ir vienīgi skaidrība.
Viss pārējais greizsirdīgi kārdina cilvēku prom.

Necilvēcības mierinājums17. Sep 2014 @ 23:27
[info]po
There are times when authority must revert to violence in order to maintain obedience.
There will always be a small minority who refuse to obey the tenets of cultural law. Because of this, authorities employ a constant stream of violence known as law enforcement, or police. These are not police in the defense of liberty, but police in the defense of authority. Cultures always teach that liberty and authority are one and the same; but the design of police is to wield the weapons of violence in the preservation of authority, not to defend liberty.
Authority must also employ violence when cultures break down. Throughout history, people have slowly and steadily learned more and more about their own worth, and hence demanded more and more freedom. Different cultures have fallen as people realized that culture is a lie.
When cultures begin to break down, it is because people are learning about their value. Such cultures and the authorities they protect are doomed. Never once in history has a culture in decline been redeemed. When authorities see that their culture is being dismantled, and obedience is no longer theirs to enjoy, they return to violence. These returns to violence are historically extremely brutal. The violent enforcement of law is a sign of coming liberty.

@

17. Sep 2014 @ 23:28
[info]platformene
semi-famous

vergu prāti17. Sep 2014 @ 22:40
[info]po

Culture and Objectivity

Since culture is not objective, it must be subjective, at least to some degree.

To the degree that culture is subjective, it cannot make reference to any objective facts or realities. For instance, if I say, “I like vanilla ice cream,” I am expressing a subjective preference – quite distinct from saying, “Objectively, vanilla is the best flavour of ice cream.”

Furthermore, if I say not only that vanilla ice cream is the best flavour objectively, but also that it is immoral to prefer any other flavour, and moral to prefer vanilla, then clearly I am going far beyond the bounds of rationality.

Not only am I claiming that vanilla is objectively “best,” but also that it is the only moral ideal, and that any preference for any other flavour is immoral.

The elevation of a subjective preference to an objective ideal – especially when it involves ethics – is simply called bigotry.

Thus culture, by elevating subjective preferences for local customs to objective – and often moral – ideals, is merely a species of petty, self-righteous, pompous, false, prejudicial and ugly bigotry.

Culture is the most dangerous lie in the world, because false moral ideals are always required for the execution of evil.

Now, what is moral must be enforced – thus by turning subjective preferences into “objective morality,” culture opens wide the hellish gates of violent control.

In other words, by turning violence into virtue, culture not only excuses violence – culture creates violence.

What Slaves Really Fear

Culture can thus be accurately viewed as a set of moral mythologies that are used to create, justify and extend violence against the majority of individuals.

What is it, then, that prevents us from shrugging off these choking and enslaving falsehoods?

In other words, who are you most afraid of?

If you start to speak the truth about culture, mythology, exploitation and violence, whose response frightens you the most?

If you openly speak about the simple reality that the state is violence, are you afraid that black-suited SWAT teams will burst through your windows and drag you off to Guantanamo Bay?

If you say that religious superstition is an exploitive lie, that the New York attacks were an unjust retaliation to far more unjust American attacks upon Muslims, that soldiers are merely men paid to kill others, like any hit-men – whose response do you fear the most?

There is a reason that we do not say these things.

There is a reason that we smile and nod and wave our flags and cheer our leaders and refuse to speak the simple truths that would inevitably set us free.

That reason is not that we are afraid of our leaders, or their thugs, or their jails, or their tortures.

The reason that we bite our tongues is that we are afraid of each other.

Why We Are Talking About Culture…

The reason that we are talking about culture and statism and religion – rather than only your personal relationships – is this:

The moment that you begin to speak the truth – a prerequisite for any form of intimacy – you will be attacked by your fellow slaves.

The question, then, since no one likes to be attacked, is: why bother speaking the truth at all?

Well, we speak the truth because we want the future to be different from the present – our own personal future, in terms of having honor, honesty and integrity in our personal relationships – and the future of the world, which yearns and deserves to be free.

If you truly take on the concepts in this book – if you speak openly and honestly about the truth – you will be endlessly attacked, your life will become very difficult in countless ways, and very few of your existing relationships – if any – will survive your new honesty.

Now, I could tell you that somewhere beyond the darkness that you will be cast into, lies a golden land of beauty, intimacy, love, laughter and true and deep friendship.

However, I cannot tell you that.

I cannot tell you that, because I cannot guarantee that.

You may be for various reasons stuck in a small town full of patriotic bigots and religious cultists.

You may be 15 years old, and remain dependent upon your parents for years to come.

You may be old, and dependent upon your children.

You may be the only sane rationalist in an Islamic village.

You may find that, if the truth destroys your marriage – or rather reveals its prior destruction – that you may never get married again, or have a satisfying romantic relationship.

You may find that, when you speak the truth to your adult children, they won’t want to have anything to do with you anymore.

I want to be clear about the dangers that always follow honesty.

We are not enslaved because we are cowards.

We are enslaved because we are objectively in danger.

We should take some relief in the enormous difficulties faced by those who speak the truth – because, if speaking the truth were easy, the state of the world, its bottomless and exploitive lies, would make absolutely no sense at all.

No, speaking the truth is incredibly difficult, and very dangerous – and not because of prisons, and not because of our masters, but because of the endless attacks from our fellow slaves.

When you sit around your family table at Christmas or Thanksgiving, it is worth taking a moment to let this basic reality seep into your very bones.

When you look at the ruddy, smiling faces around the table, it is essential to truly and finally understand that, in reality, these people are your masters.

It is not the whips of our owners that keep us down, but the frowns and snarls of our fellow slaves.

It is not the jails of our masters that keep us huddled and frozen in fear, but the disapproval of our fellow slaves.

The “state” is not in Washington, or Rome, or Madrid, or Ottawa, or Baghdad.

The “state” is not the guns of the police, the truncheons of the prison guards, the huts of the gulags, the cells of the prisons, the grenades of the troops, or the jostling darkness of the paddy wagons.

These are merely the effects, not the cause.

The “state” is not far away from you.

It is not distant.

It is not political.

It is not economic.

It is not military.

The “state” is your fellow slaves.

@

17. Sep 2014 @ 21:50
[info]platformene
superīgs koncis, atkal somija patīk

par fudbolu17. Sep 2014 @ 17:57
[info]martcore
lasu speciālistu pārdomas par to, ka balotelli ir neveiksmīgs transfērs
starp citu, vakardien arī skatījos bulgāru (a man ļoti patika ludogorecs, bez jokiem!) traģēdiju drāmu

balo ir ahujenns uzbrucējs, kuram tīri tehniski bez psihošanas laukumā ir tikai viens mīnuss - ik pa laikam viņam galvā ieslēdzas tāds kā taimers, ka tagad ir jāsit pa kasti. klikš, un viss. pie tam pašam mario ir dziļi pohuj, kur viņš šobrīd laukumā atrodas, un kas viņam notiek apkārt. rezultātā tas ir drausmīgs (un aukstas klases uzbrucējam totāli nepieļaujams) neprecīzu sitienu procents, nemaz nerunājot par to, ka tas ir arī drausmīgs izniekotu uzbrukumu koeficients, un par šo faktu milānā nevis vienkārši kakāja ķieģeļus, tur bija vesela cementa rūpnīca. taču pie rodžersa viņš kaut kā gan mazāk psiho, gan minētais relejs galvā ieslēdzas retāk - lūk, vakardien es atceros tikai vienu tādu epizodi, kad 40 metrus no vārtiem kosmoss mario paziņoja, ka pienācis laiks močīt, balo pacēla galvu, ieraudzīja sev priekšā kādus piecus bulgārus, bet vai tad tādi sīkumi attur, nu, divus organiskos šķēršļus viņš apspēlēja un bumbu iepisa tikai trešajā. tomēr, tomēr. ja viņš turpinās progresēt šādā virzienā, tas ar laiku varētu būt ļiveram ļoti produktīvs spēlētājs.

no otras puses mājinieki vakardien atstāja ļoti šizofrēnisku iespaidu organizācijas ziņā. lūk, moments ar horizontālajām piespēlēm sterlings-koutinjo-lallana (kurš tā vietā, lai tupa ieripinātu bumbu tukšajā vārtu stūrī iegrima pārdomās par pasauli un savu vietu tajā), tā bija tīra pagājšgada liverpūle. a situācijas, kad balo nāk kaut kur dziļumos palīdzēt bezmaz džerārdam uzsākt uzbrukumus (a kas paliek priekšā? ē, koutinjo? aū, koutinjo?!) jau ir kaut kas pavisam cits. un ļoti atgādināja to pašu milānu, kas brīžiem nesaprata, kā ar tādu centrforvardu spēlēt. un viņus ļoti no tā trjasīja.

un daži vārdi par arsenālu
uzskatu, ka arsenāls dortmundē aizvadīja teicamu maču. es šo to zinu par jurgena klopa ar katru gadu aizvien progresējošajām fošistiskajām doktrīnām un to, kas notiek, ja borusija mājās un vienalga kādā sastāvā sāk spēlēt uz simts procentiem. tā nav madrides atletiko "uguns, kas jūs izdedzinās no iekšienes". tas ir nahuj autogēns, kas nosvilina visu savā ceļā. tas šobrīd nosvilina, piemēram, pietiekoši enerģētisko un fiziski spēcīgo bavāriju. a te atbrauc kaut kādi hļupiki ar mikelu artetu balsta pussardzības titāna lomā. "ņemam bērnudārzu un lēēēēnām ieliekam to gaļasmašīnā".... a rezultātā neslikti. ja vēl pārējie spēlētu apmeram tā, kā vakardien spēlēja vilkšīrs, un ja tik imbecīlisku maču neaizvadītu koselnī (par pēru mertesakeru nerunāsim, tur jau sen viss ir skaidrs) varēja būt pat labāk.

Tests. HP EliteDesk 80017. Sep 2014 @ 16:14
[info]kangaroo
HP EliteDesk 800 vai Lenovo M73- kas labāks?
Tags:

17. Sep 2014 @ 12:35
[info]honeybee
Bet vispār jokaini ar tiem bērnudārziem

Ajmīn skills "spēt tikt galā ar veselu baru praktiski nekontrolējamu bērneļu, kas jebkurā brīdī var tev uzklupt gan ar vārdiem, gan dūrēm" ir kaut kas tāds, kas piemīt tikai salīdzinoši nedaudziem pieaugušajiem, un par to viņiem algu maksā.

Bet tad, ja kādam bērnam šis skills vienkārši nepiemīt, tad uzreiz tas tiek pasniegts kā kaut kas tāds, kas ikvienam esot obligāti nepieciešams, un bez tā ieaudzināšanas nu nekur un nekādi, viss mūžs sabojāts.

17. Sep 2014 @ 12:17
[info]platformene
I always end up telling people I'm not okay. What's up with this.

17. Sep 2014 @ 12:05
[info]sirdna
Domas ne sūda nav materiālas un vēlmes ne sūda nepiepildās.

Kur mana anoreksija, es prasu?!

17. Sep 2014 @ 12:04
[info]po







The End of All Evil

17. Sep 2014 @ 11:13
[info]soul_embraced
Nesaprotu kā man agrāk paslīdēja garām Faith No More

17. Sep 2014 @ 10:08
[info]honeybee
Jau otro dienu Stella vispār neraud, kad viņu atstāj b/d, šodien pat pēc tam, kad ieraudzīja raudošu puisīti, kas prasījās mājās [man vienmēr šķiet, ka tā b/d raudāšana ir lipīga, bet varbūt patiesībā nemaz nav]

Saka "Stella" (nu, "'tella", bet tāpat labi), nezin kāpēc arī "mākonis" (kas man šķiet ļoti abstrakts vārds, bet viņa atpazīst gan īstu, gan uzzīmētu), vakar paziņoja "laukā tumšs".

Ļoti pietrūkst emociju/noskaņojuma vārdiņu, t.i., viņa māk pateikt tikai "bail" - bet, no otras puses, varbūt pirms 2 gadu jubīļa nevaig te baigi sacerēties.
Tags:

17. Sep 2014 @ 09:55
[info]platformene
:C

Julian Huxley, foreword to George Orwel's 198417. Sep 2014 @ 09:33
[info]po
As political and economic freedom diminishes, sexual freedom tends compensatingly to increase. And the dictator (unless he needs cannon fodder and families with which to colonize empty or conquered territories) will do well to encourage that freedom. In conjunction with the freedom to daydream under the influence of dope and movies and the radio, it will help to reconcile his subjects to the servitude which is their fate.

16. Sep 2014 @ 23:20
[info]po
159.9 pants. Nesadarbošanās ar nodokļu administrācijas amatpersonām
Par nodokļu administrēšanai un kontrolei nepieciešamās pieprasītās informācijas nesniegšanu nodokļu administrācijai -
uzliek naudas sodu fiziskajām personām vai valdes loceklim līdz septiņsimt euro, atņemot valdes loceklim tiesības ieņemt noteiktus amatus komercsabiedrībās vai bez tā.
Par nepatiesas informācijas sniegšanu nodokļu administrācijai -
uzliek naudas sodu fiziskajām personām vai valdes loceklim līdz septiņsimt euro, atņemot valdes loceklim tiesības ieņemt noteiktus amatus komercsabiedrībās vai bez tā.
Par neatļaušanu nodokļu administrācijas amatpersonām ieiet nodokļu maksātāja saimnieciskajai darbībai izmantojamās telpās, ja nodokļu administrācijas darbiniekam ir šādas tiesības, -
uzliek naudas sodu fiziskajām un juridiskajām personām līdz divsimt desmit euro.
(14.12.2006. likuma redakcijā ar grozījumiem, kas izdarīti ar 29.11.2012. un 26.09.2013. likumu, kas stājas spēkā 01.01.2014.)

P. S.
Kāpēc nodokļu nemaksātāju sauc par nodokļu maksātāju? Abet tāpēc, ka nodokļus nevar nemaksāt. Jē, rait. Un nevar nešaut sev kājās.

P. P. S.
"ja nodokļu administrācijas darbiniekam ir šādas tiesības"
Nav.

P. P. P. S.
Pasaku grāmatā seko vēl ņirdzīgāks pants:
"160.1 pants. Atteikšanās pieņemt oficiālajā apgrozībā esošās naudaszīmes"
Kroč maucība ne vien nav aizliegta - ir aizliegts sevi nepārdot.
Top of Page Powered by Sviesta Ciba