ieva ([info]ieva) rakstīja,
@ 2007-01-01 22:05:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
nevaru saprast, ar kādu motivāciju Rīgas Piensaimnieks ražo divus identiskus produktus, proti, Kārumu a la parasto un biezpiena sieriņu Fabio. any ideas?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]lee
2007-01-01 23:00 (saite)
Hmm..Iespējams, ka tas Fabio tendēts citai mērķauditorijai??? Kārums ir stabila vērtība, iespējams, ka viņi vēlas paplašināt tirgu šajā jomā uz stabilas bāzes un rada ko jaunu tāpēc. Vēl varbūt, ka ideja ir sastāvā - ķip veselīgāks varbūt.. Nezinu. katrā ziņā kaut kāda fīča jau tur ir :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ieva
2007-01-01 23:32 (saite)
Fabio sver dažus gramus mazāk, 5 g laikam. nez, man šis fenomens ir baigi cietais rieksts, ņisaprūtu kur tur tā fiška tb kā tas var būt izdevīgi, ja nu vienīgi ķer pircēju uz muļķi - tip šis domā "o, pamēģināšu ko jaunu" :) bet nu principā bezjēdzīgs pasākums, man šķiet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lee
2007-01-01 23:40 (saite)
Hmm..varbūt.
Un, ja arī tā - uz bāzes radīt vieglāk..tehnoloģija jau zināma..
Un vēl - pēc idejas: čipsus tak ar uzlabo, laiž jaunas garšas, jaunus iepakojumus - tas viss viens mārketinga triks vien ir, jo cilvēkiem patīk jaunumi ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]xoox
2007-01-02 12:50 (saite)
Tāpēc, lai būtu izvēles ilūzija.
Apnīk Kārums, nopērk Fabio.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?