extranjero ([info]extranjero) rakstīja,
@ 2025-09-10 20:08:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
In memoriam


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2025-09-10 22:15 (saite)
šis?

https://lv.wikipedia.org/wiki/Irinas_Zaruckas_slepkav%C4%ABba

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-10 22:16 (saite)
Jā, tā ir viņa.

Bilde ir nedaudz stilizēta, tāpēc var būt pirmajā mirklī nepazini, bet tas tiešām ir tik žēl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-09-10 22:27 (saite)
apskatījos kameras video, šķiet pilnīgs motivācijas trūkums.

Nez rezonanse būs tikpat liela kā pēc Floida nonāvēšanas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-10 22:34 (saite)
Cerēsim, ka būs vēl lielāka.

Slepkavam visdrīzāk šizofrēnija. Paceļ daudzus jautājumus – 1) ka ASV ir nedrošāka nekā kara postītā Ukraina, 2) ka melno vidū ir daudz lielāka noziedzība un nekas netiek darīts, lai to mazinātu, 3) ka nav pienācīgas garīgās veselības aprūpes, 4) ka bīstami šizofrēniķi un ne tikai bīstami, bet arī nebīstami, kas izposta sev dzīvi, ir jāārstē piespiedu kārtā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-09-10 22:43 (saite)
Šizofrēniju ārstēt neprotam. Ja agrāk nav bijušas agresīvas epizodes, kā varam zināt/ prognozēt ka tāda tuvojas? OK, šajā gadījumā slepkavam ir daudzas iepriekšējas agresīvas epizodes, viņam vajadzēja atrasties ieslodzījumā vai slēgta tipa psihiatriskā klīnikā. Citēju: uzņēmējs Īlons Masks kritizēja tiesnešus un prokurorus par to, ka viņi ļauj "noziedzniekiem brīvi klaiņot".

Cita starpā šis ir arguments pret visādu vieglo narkotiku legalizēšanu, gan jau ka Dekarloss Brauns bija pīpējis zāli visu jaunību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-10 22:51 (saite)
Šizofrēniju nevar izārstēt, bet antipsihotiskie līdzekļi var novērst psihozes un krīzes.

Lielākā problēma ir tajā, ka zālēm ir blakusparādības, tāpēc daudzi šizofrēniķi izvairās tās lietot.

Bet ja cilvēks ir ar noziedzīgām tendencēm un šajā gadījumā jau 18 reizes sodīts, tad loģiski būtu noteikt šādu ārstēšanu piespiedu kārtā. Bet patiesībā arī nevardarbīgiem šizofrēniķiem vajadzētu piespiedu ārstēšanu. Vairums bezpajumtnieku ir ar garīgām problēmām, tostarp šizofrēniju. Ja viņus ārstētu, tad varbūt viņi nekļūtu par labiem strādniekiem, bet vismaz viņi spētu dzīvot kādā sociālajā dzīvoklī uz pabalstiem, nevis uz ielas, kur traucē citiem un izposta savu dzīvo.

Bet mūsdienās izvēles brīvība pieņemt ārstēšanu tiek stādīta augstāk par visu. Dīvaini, ka attiecībā uz vakcīnu mandātiem progresīvi pēkšņi to aizmirst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-09-10 23:08 (saite)
Es principā piekrītu, bet kā to praktiski realizēt. Labi mēs nosakam tam bezpajumtniekam piespiedu ārstēšanu. Viņš pēc tabletēm nenāk, dokumentus sen ir pazaudējis. OK, menti viņu savāc, nogādā aizturēšanas centrā, nozieguma sastāva nav, palaiž vaļā. Labi, centrā psihiatrs vizmeklē, uzstāda diagnozi, izraksta terapiju. Tālāk ir 2 varianti - ieslodzīt un ārstēt vai palaist vaļā un tad viņš pazudīs. Labi, var reģistrēt un marķēt ar aprocēm vai implantiem, bet es baidos ka radīsies pagrīdes kantori kuri tos marķējumus ņems nost.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-10 23:13 (saite)
Tagad ir injekcijas, kas darbojas līdz 1 mēnesim.

Ja neierodas atkal, tad izsludina meklēšanā. Vardarbīgam var aproci, bet pārējiem – ik pa reizei jau policisti tāpat uztaisa reidus bezpajumtnieku nometnēs un identificē visus.

Par dokumentiem tu velti runā. UK vispār nav ID kartes un tās nevajag. Ja nu galīgi kāds cenšas izvairīties un izliekas par citu personu, tad mūsdienās jau elementāri var identificēt pēc pirkstu nospiedumiem vai acu zīlītēm ar kādu portatīvu ierīci, kas nav lielāka par mobilo telefonu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-09-10 23:15 (saite)
OK par identificēšanu piekrītu, par injekcijām arī - tātad jautājums ir tīri organizatorisks, vajag tikai gribēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-10 23:24 (saite)
Cik zinu, vardarbīgiem tiesas tiešām nosaka piespiedu ārstēšanu. Bet parasti tas notiek tikai pēc nozīmīga nozieguma, kas ir par vēlu. Ieliek viņu kādā stingrās uzraudzības psihenē un dod zāles.

ASV Reigana laikā bija kampaņa, ka turēt psihenē trakos ir nežēlība. Woke idejas jau toreiz bija populāras. Vai arī varbūt tāpēc, ka konservatīvie negribēja par to maksāt. Tā nu izlaida viņus visus ārā, un strauji pieauga bezpajumtnieku un cietumnieku skaits.

Es tagad saskaros vairāk ar medicīnu, un redzu, ka ir ļoti daudz trako, kas varbūt nav vardarbīgi, bet kuri dzīvo savos murgos un atsakās no zālēm un padara dzīvi par elli saviem tuviniekiem, ka visbiežāk viņi nokļūst uz ielas. Lūk, viņiem nekādi pagaidām nevar noteikt piespiedu ārstēšanu, jo neko sliktu nedara un visdrīzāk arī nedarīs. Es tagad esmu savu viedokli mainījis un uzskatu, ka viņiem arī ļoti noderētu piespiedu ārstēšana viņu pašu interesēs.

Nevajag domāt, ka viņi var kaut kur aizbēgt. Viņi ir trakie, nespēj neko sarežģītu izplānot. Varbūt saubagot uz ielas, nopirkt kādas narkotikas un vazāties apkārt, uzmācoties apkārtējiem ar saviem murgiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-09-10 23:33 (saite)
Jā, bet pat ja debatējam par mierīgajiem, tad šajā gadījumā slepkavam jau bija daudzas agresīvas epizodes- uzbrukumi, laupīšana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-10 23:40 (saite)
Šizofrēniju ir grūti diagnosticēt. Dažreiz viņi kādu laiku ir pilnīgi normāli, bet tad uznāk melnie.

Mēs arī baidāmies, ka pārāk aktīva citādas domāšanas nosaukšana par šizofrēniju var novest pie tā, ka psihenēs liksim tos, kas kritizē pašreizējo varu, kā tas bija padomju laikos. Ir jābūt ļoti uzmanīgiem ar to. Bet dažreiz ir tā, ka cilvēks ir pilnīgā tūtē, un vienlaicīgi ir arī esošās politikas kritiķis. Ko darīt tad?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2025-09-10 23:46 (saite)
Uzlabot diagnostiku. Skatīties ar kādiem pamatojumiem kritizē. Piemēram es kritizēju kreisos. Gnidrologs kritizē kreisos. Ir atšķirība? Ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2025-09-10 22:45 (saite)
Δ9-tetrahydrocannabinol (THC), has been widely recognized for its ability to cause acute psychotic symptoms and cognitive impairment similar to schizophrenia

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC4604190/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2025-09-13 11:22 (saite)
https://jauns.lv/raksts/arzemes/673046-ilons-masks-sola-miljonu-dolaru-pieminas-projektam-tragiski-nogalinatas-ukrainu-begles-zaruckas-godinasanai?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwY2xjawMyCO9leHRuA2FlbQIxMQABHiaaciP844A12BEFsPqJloyyD39MQsw1x_3KkXcFxai_uCBRbhGq08hV-rMQ_aem_WZaPqIHqj4NqUnfwNqMw_g#Echobox=1757698583

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]extranjero
2025-09-13 15:37 (saite)
Forši. Domāju, ka kreisie Floida popularizēšanai iztērēja daudz vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?