(bez virsraksta) @ 18:17
Mana Banka: "Swedbank pētījuma dati liecina, ka restrukturizēto kredītu klientu apmierinātības līmenis, vērtējot sadarbību ar banku, novembrī turpinājis pieaugt."
| | Add to Memories | Tell A Friend
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|
15. Decembris 2009(bez virsraksta) @ 18:17Mana Banka: "Swedbank pētījuma dati liecina, ka restrukturizēto kredītu klientu apmierinātības līmenis, vērtējot sadarbību ar banku, novembrī turpinājis pieaugt." | | Add to Memories | Tell A Friend Commentsčota baigie meli izklausās.
Ja jau parasts cilēks ies no viņiem ša prom, ta ko lai runā par visādiem lielajiem, kuri pārmetas uz Nordtipa bankām. “Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.
|
|
Powered by Sviesta Ciba |
Nepabeigtā dienasgrāmata |
|