Nepabeigtā dienasgrāmata


15. Decembris 2009

(bez virsraksta) @ 18:17

Mana Banka: "Swedbank pētījuma dati liecina, ka restrukturizēto kredītu klientu apmierinātības līmenis, vērtējot sadarbību ar banku, novembrī turpinājis pieaugt."
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]skuka
Date: 15. Decembris 2009 - 18:25
(Link)
Lieliski.
[User Picture Icon]
From:[info]vikings
Date: 15. Decembris 2009 - 19:17
(Link)
čota baigie meli izklausās.
Ja jau parasts cilēks ies no viņiem ša prom, ta ko lai runā par visādiem lielajiem, kuri pārmetas uz Nordtipa bankām.
[User Picture Icon]
From:[info]eslijs
Date: 15. Decembris 2009 - 22:07
(Link)
“Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.

Nepabeigtā dienasgrāmata