Nepabeigtā dienasgrāmata


15. Decembris 2009

(bez virsraksta) @ 18:17

 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]eslijs
Date: 15. Decembris 2009 - 22:07
(Link)
“Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.

Nepabeigtā dienasgrāmata