“Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.
(bez virsraksta) @ 22:07
eslijs commented on dienasgramata's post:
“Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.
“Pārdzīvojot pārmaiņas, cilvēki parasti “izdzīvo” četrus posmus — noliegumu, dusmas, problēmu pieņemšanu un samierināšanos. Restrukturizēto klientu apmierinātības līmeņa pieaugums liecina, ka mēs aizvien vairāk izprotam krīzes situāciju un pielāgojam savu rīcību šī brīža apstākļiem. Swedbank ir svarīga klientu stabilitāte ilgtermiņā, tāpēc cenšamies proaktīvi palīdzēt klientiem, lai ātrāk pieņemtu radušos problēmu un atrastu efektīvākos risinājumus,” uzsver Swedbank Privātpersonu finansēšanas daļas vadītājs Dzintars Kalniņš.