Krustvārdu mīkla

Autorevjū: Volvo XC70 vs. VW Passat CC

Anna Marija Levi

Autorevjū: Volvo XC70 vs. VW Passat CC

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Mana zelta būrīša spēļmantiņu nodaļā garā laika nosišanai piederas arī mašīnītes.
Šis ieraksts nav paredzēts, lai zīmētos, kā dažiem varbūt šķiet; tieši otrādi - es vēlētos apgāzt masveida priekšstatus par to, kas ir krutums, nesaudzīgi noraujot stereotipu plīvurus no statusa fišku korpusiem.

Pāra mēnešus es spēlējos ar Volvo XC70. Kad tikko to saņēmu, nospriedu, ka šāda askēze iet pāri manai empātijas spējai.
Man visumā patīk skandināvu dizaina minimālisms, bet šis nu likās konkrēts pārsālījums. Salona ziloņkaula krāsas apdare, baltie ādas krēsli, komplektā ar matēta metāla lentām paneļos rada operāciju zālei līdzīgu sterilitātes atmosfēru, kas manai eklektiskajai personībai ir pasmags pārbaudījums.
Sāksim ar to, ka MP3 formāta atskaņošana neiet rakstā ar zviedrisko cieto izpratni par pirātisma apkarošanu. CDonly, draudziņi.
Kopīgi par abām tikām pāri pirmajam neveiklības un neizpratnes un mulsuma vilnim - te palīdzēja 3.2 litru V6 piedāvāta uzrāviena dinamika mērāma 285 Zs, nepilna laika pilnpiedziņa, paaugstinātais klīrenss un pašaptumšojošs vējstikls. Amizanta detaļa - XC70 pagriezienos un līkumos "bolās", proti, izliec lukturu lēcas automātiski līdzi trajektorijai.
Šim auto ir arī "miega efekts" - aizmugurē iesēdināti bērni aizmieg apmēram 5 minūšu laikā. Pagriezienos stabils un prognozējams kā gludeklis, bagāžniekā var mierīgi sabāzt 5 personu iedzīvi 10 dienām un vēl 2 laivas ar airiem uz jumta - jā, jā, es sapratu, ka šis auto ir 100% piemērots manam dzīvesveidam un izrietošām vajadzībām. Lai arī totāli bezpersonisks, tomēr funkcionāls līdz nelabumam. Gandrīz ideāli, tomēr galīgi nevaru rekomendēt šo auto vispār nevienam. Ir jābūt vājprātīgam (manā ieskatā), lai par to maksātu tos šekeļu kalnus, ko prasa tirgotājs; apkope bez latiņiem 300 par reizi neapietas un 98ā benzīna liešana 80 litru bākā var iedzīt galējā izmisumā.

Kad nu Volvo vakar aizbrauca pelnītā apkopē, uz pāra dienām dabūju rotaļlietu pieminētā folksvāgena izskatā. Šeit es varētu būs pavisam īsa un kodolīga: tas ir auto zīmuļiem, pidarasiem un citiem sabiedrības atkritumiem, kas vēlas savu imidžu iz pod Kannu kinofestivāla goda viesu šlakas sastellēt. Sabrauktās vardes vārdā nosauktais dizains, salonā riekstkoka imitācija (ak, plastmasa), brūni ar melnu ādas sēdekļi, miljards nejēdzīgi izvietotu pogu un sensoru, paneļa apgaismojums - tikai indīgi sarkans, - principā izraisa pretīgumu katram, kas nav Saurōns, vai nu, vismaz Valērijs Ļeontjevs. Skaidrs, ka noteikti ir iespējams nokomplektēt gaumīgāk, bet - nafig? Passāts arī Āfrikā ir Passāts, un nevajag tāpēc izlikties, ka nu tagad te ir Luxury Coupe, vau, vau.
Konkrētajam modelim ir V6 4motion 300Zs benzīna motors, kas principā izslēdz iespēju ar šo mašīnu pārvietoties normāli. Ievērot atļautā ātruma limitus ir nepanesami grūti. Tas viss lietotājiem pieejams par nieka 38 tūkstošiem EUR, kurus, ja man pajautātu, es ieteiktu nekavējoši izlietot 2 Škoda Scout iegādei šī porno modeļa vietā.
  • simply clever, hašeka meitas

    Škoda Scout ir tikai viena problēma: pareizajā aprīkojumā tā ir jāgaida 6 mēnešus no Prāhas rūpnīcām, jo ziniet, rietumeiropā krīse ir beigusies un visi kā dulli pērk tieši škodas oktāvijas scout. Stulbie rietumnieki, nekad neko no prestiža nav sapratuši un lūk, šādi šņergājās par kulta preci Volvo, Fofāgen vai pat Audi.
    • Re: simply clever, hašeka meitas

      Nav izslēgta iespēja, ka mēs esam seklas dziļākajā būtībā un tamdēļ patīk škoda. tomēr, lai arī cik jauki nebūtu volvo manevri, ja man būtu pašai sev jāpērk auto, nav jautājums, kurp es skatītos. Tas līdzīgi kā ar lupatām - to dzīves cikls ir tik īss, ka man vienkārši žēl tamā investēt bezjēdzīgus apjomus.
      Patērētāju filosofijas kūrētāju sazvērestība, jā!
      • Re: simply clever, hašeka meitas

        Es par to esmu domājusi, par motīvu sadaļu izvēloties auto.
        Viena lieta ir ar auto sludinātais finanšu statuss, nu tur, "esmu veiksmīgs mārketologs, braucu ar Q7/XC90 vai protams- spiedzam kopā- VIŅAM IR LANDROVERS!!!", bet braukšanas realitāte- parkošanās kultūra Rīgas ielās, bedres uz vidzemnieces, apmales un vispār, LV asfaltēto ceļu kopgarums kilometros ir kliedzoši neatbilstošs landrovera gabarītiem un poršu jaudām. Diez, ļaudis pirms "sabrauktās vardes" dizaina iegādes veic kaut kādas relācijas uz realitāti, ne tikai personīgo, finanšu, bet nu, savas pārliecināmās mērķa grupas analīzi "vai nu tā jātērējas, vai."

        However, jāsecina, ka es vienkārši esmu prasta kā kirzas zābaks, ne man statuss svarīgs, ne prestižs rūp, jo profesionālais dizāsters ir zināt, kā veidojam "seksīgus produktus" un pūšam reklāmmimidža migliņas. Līdz ar to, sevi apmiglot negribas.
  • p.s. Tev noteikti vajag piereģistrēties iekš iauto.lv un iesniegt savus autotestus atbilstošajās mašīnmarku grupās. Garantēju bagātu materiālu klāstu.
    • man ar pašsaglabāšanās instinktiem vēl viss ok :)
  • Aha. XC70 no āra izskatās jauki, bet iekšā toč sajūta kā sterilā rūpnīcas cehā. Par gaitas īpašībām runajot - kaut kas man īsti viņā nepatīk, it kā viss ļoti OK, bet nav kaut kādas vārdos neizsakāmas harmonijas sajūtas. Ir sajūta, ka sēdi automobīlī, kas brauc pa ceļu. Nevis, ka brauc pats personīgi:)) Nu, kaut kā tā.

    Nav tā, ka būtu baisais eksperts, bet, piemēram, pie Audi Q7 vai bandītiskā X5 stūres ir kaut kāda omulīgāka sajūta.
    • tas auto ir ļoti atturīgs. un šī atturība mazliet neatbilst vairāku šeit diskutējošu pilsoņu temperamentumam.
      • Viņš ir tik atturīgs, ka sķiet, ka viņš dzīvo kaut kādu savu atsevišķo, slepeno dzīvīti. Un tas drusku biedē:))
    • Vot vot no āra viņai viss ir labi, bet iekšā kak-to ņe po-ļudski! Pavisam šausmīgi palika, kad vienreiz jestrāk uzminām uz grantenes un bišucīt pakaļai gribējās izslīdēt. Nekavējoši ieslēdzās 1000 gudrās sistēmas, kas pāris milisekundēs pieslēdza kaut ko, piebremzēja kurus tur ratus un savāca šo nekārtību tādā robotiskā bezkaislībā, ka necilvēcīgi, nu!
      • Vovo, ik pa brīdim sāk uzmākties pamatotas šaubas par to, kurš tad kuru īsti stūrē:))
  • Passata revjuuzs velk uz megaepisku :)
  • Čehu 4x4 ražojumos ir viena lieta, ko es nesaprotu - kādēļ viņiem nav automātu?
  • Man pirms 2 gadiem kā reizi bija XC70 darba auto. Priekšnieks zviedrs, tāpēc tāda auto izvēle, pēc tādas milzu mašīnas, protams, nekādas vajadzības nebija. Tā patiešām tas auto gan man iepatikās tikai tad, kad pāris mēnešus dabūju braukāt ar Priusu :)
    Bet tagad es, kā smejies, braucu ar VW Passat. Gan ne tādu, kā tevis aprakstīto, un pāris gadus vecu. Un vairs ne darba.
  • Es taisni atcerējos, kā reiz gara acēm uzbūrām ainu, kurā piedalījās pasāti - tā bija vidzemnieku - latgaliešu nesamierināmā bēru konflikta aina. Par jaukto (Vidzeme-Latgale) laullību krīzes punktu atzinām tieši atšķirīgos apbedīšanas rituālus un, modelējot situācijas atttīstību, paredzējām arī mirušā nelegālu ekshumāciju, zādzību no kapiem un pārvešanu uz Latgali. Ar Pasātu.
  • Kas par lielisku profileeshanu! Zinaashu, kam prasiit padomu par auto un personiibaam, ja neiebilsti par taadu iespeeju nezinaamaa naakotnee :D
Powered by Sviesta Ciba