Autorevjū: Volvo XC70 vs. VW Passat CC
Mana zelta būrīša spēļmantiņu nodaļā garā laika nosišanai piederas arī mašīnītes.
Šis ieraksts nav paredzēts, lai zīmētos, kā dažiem varbūt šķiet; tieši otrādi - es vēlētos apgāzt masveida priekšstatus par to, kas ir krutums, nesaudzīgi noraujot stereotipu plīvurus no statusa fišku korpusiem.
Pāra mēnešus es spēlējos ar Volvo XC70. Kad tikko to saņēmu, nospriedu, ka šāda askēze iet pāri manai empātijas spējai.
Man visumā patīk skandināvu dizaina minimālisms, bet šis nu likās konkrēts pārsālījums. Salona ziloņkaula krāsas apdare, baltie ādas krēsli, komplektā ar matēta metāla lentām paneļos rada operāciju zālei līdzīgu sterilitātes atmosfēru, kas manai eklektiskajai personībai ir pasmags pārbaudījums.
Sāksim ar to, ka MP3 formāta atskaņošana neiet rakstā ar zviedrisko cieto izpratni par pirātisma apkarošanu. CDonly, draudziņi.
Kopīgi par abām tikām pāri pirmajam neveiklības un neizpratnes un mulsuma vilnim - te palīdzēja 3.2 litru V6 piedāvāta uzrāviena dinamika mērāma 285 Zs, nepilna laika pilnpiedziņa, paaugstinātais klīrenss un pašaptumšojošs vējstikls. Amizanta detaļa - XC70 pagriezienos un līkumos "bolās", proti, izliec lukturu lēcas automātiski līdzi trajektorijai.
Šim auto ir arī "miega efekts" - aizmugurē iesēdināti bērni aizmieg apmēram 5 minūšu laikā. Pagriezienos stabils un prognozējams kā gludeklis, bagāžniekā var mierīgi sabāzt 5 personu iedzīvi 10 dienām un vēl 2 laivas ar airiem uz jumta - jā, jā, es sapratu, ka šis auto ir 100% piemērots manam dzīvesveidam un izrietošām vajadzībām. Lai arī totāli bezpersonisks, tomēr funkcionāls līdz nelabumam. Gandrīz ideāli, tomēr galīgi nevaru rekomendēt šo auto vispār nevienam. Ir jābūt vājprātīgam (manā ieskatā), lai par to maksātu tos šekeļu kalnus, ko prasa tirgotājs; apkope bez latiņiem 300 par reizi neapietas un 98ā benzīna liešana 80 litru bākā var iedzīt galējā izmisumā.
Kad nu Volvo vakar aizbrauca pelnītā apkopē, uz pāra dienām dabūju rotaļlietu pieminētā folksvāgena izskatā. Šeit es varētu būs pavisam īsa un kodolīga: tas ir auto zīmuļiem, pidarasiem un citiem sabiedrības atkritumiem, kas vēlas savu imidžu iz pod Kannu kinofestivāla goda viesu šlakas sastellēt. Sabrauktās vardes vārdā nosauktais dizains, salonā riekstkoka imitācija (ak, plastmasa), brūni ar melnu ādas sēdekļi, miljards nejēdzīgi izvietotu pogu un sensoru, paneļa apgaismojums - tikai indīgi sarkans, - principā izraisa pretīgumu katram, kas nav Saurōns, vai nu, vismaz Valērijs Ļeontjevs. Skaidrs, ka noteikti ir iespējams nokomplektēt gaumīgāk, bet - nafig? Passāts arī Āfrikā ir Passāts, un nevajag tāpēc izlikties, ka nu tagad te ir Luxury Coupe, vau, vau.
Konkrētajam modelim ir V6 4motion 300Zs benzīna motors, kas principā izslēdz iespēju ar šo mašīnu pārvietoties normāli. Ievērot atļautā ātruma limitus ir nepanesami grūti. Tas viss lietotājiem pieejams par nieka 38 tūkstošiem EUR, kurus, ja man pajautātu, es ieteiktu nekavējoši izlietot 2 Škoda Scout iegādei šī porno modeļa vietā.
Šis ieraksts nav paredzēts, lai zīmētos, kā dažiem varbūt šķiet; tieši otrādi - es vēlētos apgāzt masveida priekšstatus par to, kas ir krutums, nesaudzīgi noraujot stereotipu plīvurus no statusa fišku korpusiem.
Pāra mēnešus es spēlējos ar Volvo XC70. Kad tikko to saņēmu, nospriedu, ka šāda askēze iet pāri manai empātijas spējai.
Man visumā patīk skandināvu dizaina minimālisms, bet šis nu likās konkrēts pārsālījums. Salona ziloņkaula krāsas apdare, baltie ādas krēsli, komplektā ar matēta metāla lentām paneļos rada operāciju zālei līdzīgu sterilitātes atmosfēru, kas manai eklektiskajai personībai ir pasmags pārbaudījums.
Sāksim ar to, ka MP3 formāta atskaņošana neiet rakstā ar zviedrisko cieto izpratni par pirātisma apkarošanu. CDonly, draudziņi.
Kopīgi par abām tikām pāri pirmajam neveiklības un neizpratnes un mulsuma vilnim - te palīdzēja 3.2 litru V6 piedāvāta uzrāviena dinamika mērāma 285 Zs, nepilna laika pilnpiedziņa, paaugstinātais klīrenss un pašaptumšojošs vējstikls. Amizanta detaļa - XC70 pagriezienos un līkumos "bolās", proti, izliec lukturu lēcas automātiski līdzi trajektorijai.
Šim auto ir arī "miega efekts" - aizmugurē iesēdināti bērni aizmieg apmēram 5 minūšu laikā. Pagriezienos stabils un prognozējams kā gludeklis, bagāžniekā var mierīgi sabāzt 5 personu iedzīvi 10 dienām un vēl 2 laivas ar airiem uz jumta - jā, jā, es sapratu, ka šis auto ir 100% piemērots manam dzīvesveidam un izrietošām vajadzībām. Lai arī totāli bezpersonisks, tomēr funkcionāls līdz nelabumam. Gandrīz ideāli, tomēr galīgi nevaru rekomendēt šo auto vispār nevienam. Ir jābūt vājprātīgam (manā ieskatā), lai par to maksātu tos šekeļu kalnus, ko prasa tirgotājs; apkope bez latiņiem 300 par reizi neapietas un 98ā benzīna liešana 80 litru bākā var iedzīt galējā izmisumā.
Kad nu Volvo vakar aizbrauca pelnītā apkopē, uz pāra dienām dabūju rotaļlietu pieminētā folksvāgena izskatā. Šeit es varētu būs pavisam īsa un kodolīga: tas ir auto zīmuļiem, pidarasiem un citiem sabiedrības atkritumiem, kas vēlas savu imidžu iz pod Kannu kinofestivāla goda viesu šlakas sastellēt. Sabrauktās vardes vārdā nosauktais dizains, salonā riekstkoka imitācija (ak, plastmasa), brūni ar melnu ādas sēdekļi, miljards nejēdzīgi izvietotu pogu un sensoru, paneļa apgaismojums - tikai indīgi sarkans, - principā izraisa pretīgumu katram, kas nav Saurōns, vai nu, vismaz Valērijs Ļeontjevs. Skaidrs, ka noteikti ir iespējams nokomplektēt gaumīgāk, bet - nafig? Passāts arī Āfrikā ir Passāts, un nevajag tāpēc izlikties, ka nu tagad te ir Luxury Coupe, vau, vau.
Konkrētajam modelim ir V6 4motion 300Zs benzīna motors, kas principā izslēdz iespēju ar šo mašīnu pārvietoties normāli. Ievērot atļautā ātruma limitus ir nepanesami grūti. Tas viss lietotājiem pieejams par nieka 38 tūkstošiem EUR, kurus, ja man pajautātu, es ieteiktu nekavējoši izlietot 2 Škoda Scout iegādei šī porno modeļa vietā.