Jetijs ([info]tarantulz) rakstīja [info]politbirojs kopienā,
@ 2004-03-20 12:31:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par grilētajiem zilonīšiem
"Rimi" hipermārketu tīkla vadītājs Valdis Turlais aģentūrai LETA sacīja, ka reklāma esot jāuztver kā sava veida mākslas darbs un "tā, protams, ir metaforiska". Viņš pauda viedokli, ka sabiedrība ir pietiekami saprātīga un jau ilgāku laiku pieradusi pie reklāmām, lai vairs neuztvertu tās pilnīgi tieši un spētu saprast arī simbolu pārnesto nozīmi.

"Bieži reklāmas ir saistītas ar paradoksālām un humora situācijām. Tādu piemēru ir ļoti daudz. Metaforu un humora izpratne ne vienmēr ir vienāda, bet tā ir humoram raksturīga īpašība.[..]" teica Turlais.
Gan kārtējam reklāmistam, gan arī Valdim Turlajam no pārmērīgas alkohola lietošanas galva ar dirsu vietām samainījušās. Bet lūdzam uztvert to metaforiski un pamanīt slēpto humora elementu.

Ētikas mācība skolā bija izvēles priekšmets, ko?


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]tarantulz
2004-03-24 17:05 (saite)
Mētelīša virināšanā tiešām bija kaut kāds humora elements. Bet tas nabaga snuķis izskatījās vienkārši drausmīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]piccolo
2004-03-24 17:08 (saite)
tik pat liels kaa telekoma reklaamai par salavecha dauziishanu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?