Par grilētajiem zilonīšiem
"Rimi" hipermārketu tīkla vadītājs Valdis Turlais aģentūrai LETA sacīja, ka reklāma esot jāuztver kā sava veida mākslas darbs un "tā, protams, ir metaforiska". Viņš pauda viedokli, ka sabiedrība ir pietiekami saprātīga un jau ilgāku laiku pieradusi pie reklāmām, lai vairs neuztvertu tās pilnīgi tieši un spētu saprast arī simbolu pārnesto nozīmi.
"Bieži reklāmas ir saistītas ar paradoksālām un humora situācijām. Tādu piemēru ir ļoti daudz. Metaforu un humora izpratne ne vienmēr ir vienāda, bet tā ir humoram raksturīga īpašība.[..]" teica Turlais.
Gan kārtējam reklāmistam, gan arī Valdim Turlajam no pārmērīgas alkohola lietošanas galva ar dirsu vietām samainījušās. Bet lūdzam uztvert to metaforiski un pamanīt slēpto humora elementu.
Ētikas mācība skolā bija izvēles priekšmets, ko?