pajautaa

Stundu uzskaites programma darbiniekiem

« previous entry | next entry »
Jul. 31., 2015 | 01:46 pm
posted by: kartona_kaste in pajautaa

Sveiki,

varbūt variet ieteikt kādu alternatīvu/globālu programmu darbinieku stundu uzskaitei?
Līdzīgi kā Desktime.

Paldies jau iepriekš!

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {10}

Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jul. 31., 2015 - 01:54 pm
#

Precizē - tu gribi normālu laika uzskaites sistēmu, kurā darbinieki var brīvi atzīmē, cik ilgu laiku ko dara, vai arī kretīnisku Desktime tipa spyware, kurš skatās darbiniekiem uz nagiem?

Atbildēt | Diskusija


E=mc^2

from: [info]kartona_kaste
date: Jul. 31., 2015 - 01:59 pm
#

Piedodiet, nezinu kads pec savas butibas ir pat Desktime. Man vajag programmu, kur darbinieki var uzskaitit stundas, ko pavada darba izpilde pie projekta. Saprotot to, ka darbinieke var but aizmashigs un aizmirst fikset pats, tad programmai jabut maksimali vienkarshai, bet efektivai

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jul. 31., 2015 - 02:12 pm
#

Desktime būtība ir tāda, ka tas tiek ieinstalēts darbinieku datoros, un vadība redz detalizētu atskaiti par to, kuras programmas un kad darbiniekam ir bijušas vaļā, tāpat arī to, kādas lapas ir apmeklētas un, ja pareizi atceros, arī to cik daudz tiek kustināta pele.

Tad attiecīgi var norādīt, kuri no šiem procesiem skaitās produktīvi un kuri nē, un tad tālāk dabūt ārā kaut kādus skaitļus, pēc kuriem noteikt, kurš darbinieks sanāk "produktīvs" un kurš nē.


Cita lieta, ir ja vajag normālu projektu vadības / laika atskaišu sistēmu.

Manā darbavietā (ražojam mājaslapas, ~20 cilvēku kolektīvs) izmantojam Jira - https://www.atlassian.com/software/jira

Vēl ir pieredzē viens vienkāršāks gadījums - ar pāris iesaistītajiem cilvēkiem, kur gribējās bezmaksas risinājumu (tīri lai izmēģinātu, vai kaut kāda laika uzskaite palīdzēs sakārtot un padarīt saprotamāku ražošanas procesu vienā nelielā darbnīcā). Tur pēc nelielas piedāvājuma izpētes nonācu pie tā, ka jēdzīgākais tobrīd šķita Bitrix24 - https://www.bitrix24.com/

Lietot šos visus ir diezgan vienkārši un ielogot laiku nav baigā raķešzinātne, vienkārši jāpierod to darīt un viss. Sākumā jau kādam būs regulāri jāatgādina darbiniekiem to izdarīt.

Atbildēt | Iepriekšējais


.

from: [info]hessin
date: Jul. 31., 2015 - 02:24 pm
#

toggl.com ; ir iespēja uzinstalēt klientus dažādām OS; arī telefoniem.

Atbildēt | Diskusija


Santa

from: [info]santa_be
date: Jul. 31., 2015 - 07:22 pm
#

+1 ļoti ērti un viegli!

Atbildēt | Iepriekšējais


E=mc^2

from: [info]kartona_kaste
date: Jul. 31., 2015 - 02:38 pm
#

Labi, tad varbūt kāds var ieteikt to, kas liekas visefektīvākā un samērā vienkāršākā? Es ļoti labi saprotu, ka dzīvojam 100 aplikāciju/programmu laikā, nevis 1 programma/aplikācija. Bet, lai es iztestētu un noteiktu, kas ir visefektīvākais paies laiks. Tāpēc man ļoti svarīgi, lai kāds man iesaka.

Rokoties cauri Jūsu linkiem, atradu šādu top 7 no Forbēm:
http://www.forbes.com/sites/theyec/2012/11/26/7-web-productivity-tools-thatll-maximize-your-efficiency/

Tur pirmajā vietā ir Yasm. Ir kāds ar šo strādājis? Var pakomentēt?

Vai starp viņam ir kādas izteiktas priekšrocības kādai? Vai tās savstarpēji atšķir tikai sarežģītības pakāpe?

Atbildēt | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jul. 31., 2015 - 02:46 pm
#

Drīzāk atšķiras kaut kādas nelielas fīčas vai tas, ko dod par kādu cenu un ko bez maksas, ja tas tiek piedāvāts. Pamatfunkcijas - uzdevumu izveidošana, deleģēšana un laika uzskaite jau lielākajai daļai ir puslīdz vienāda.

Cik tev tur ir iesaistīto cilvēku?

Ja līdz 12, tad uzliec to Bitrix un pamēģini palietot, tad arī sapratīsi, vai ir pietiekoši ērti, un vai kaut ko gribas citādāk, tad pēc tam jau varēsi meklēt ko konkrētāk. Tā uzreiz pateikt, kas ir labākais, īpaši jau nezinot neko par konkrēto situāciju, nav iespējams.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


E=mc^2

from: [info]kartona_kaste
date: Jul. 31., 2015 - 03:02 pm
#

Man ir komanda uz ~10 cilvēkiem. Tad Ok, izpētīšu Bitrix.

Atbildēt | Iepriekšējais


apjukums

from: [info]apjukums
date: Jul. 31., 2015 - 04:06 pm
#

Task Timer ieksh Google Apps

Atbildēt


Master of Disaster

from: [info]krazuu
date: Aug. 9., 2015 - 07:01 pm
#

Savulaik lietojām Parm. Patika, ka pa projektiem dala ne tikai stundas, bet pievieno arī citus saistītos ieņēmumus un izdevumus.

Atbildēt